Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: best pulak dengar lagu nih..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:
best pulak dengar lagu nih..


Tajuk/Lirik Lagu: Bengang
Penyanyi: Mantera (Manterra)

Pintu sepiku yang bertahun terkunci
Telah aku bukakan perlahan-lahan
Kerana ku khuatir, bisikan yang berbalah
Denganku seharian, akan meneggelamkan
Keakuan aaa aaa

Andai terjadi mana lagi tempatku
Nak aku pahutkan mimpi sediakala
Menunaikan janjiku, pada diri sendiri
Untuk ku memiliki
Cinta dulu asalnya, aku yang punya

Mana datang cahaya
Bukanlah tajuk cerita
Siapa pun kau ku sudi terima
Biarpun dosa semalam
Sebesar gunung menembus awan
Yang penting hatiku dapat kau tawan

Yang penting hatiku dapat kau tawan....

 

 

 

***lagu nih takde kena mengena dgn sesape pun.. yg idup@mati.. takde kena mengena ngan end everythings ke...ape ke... saje2 je post... nak cukup kan 800 posting aku...ahahahaha

slamat ulangposting ke 800...hahaha



__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

bukan dengar...baca... hahaha

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

lagu ni memng paberet dari sekolah menengah lagi...
best...

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard