Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: siapa yang tutup pagar tu??


Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:
siapa yang tutup pagar tu??


wokehh...cte ni pagi tadi aku kne...ade sdikit kompius...kan bulan2 ramdhn ni..mne ade hantu/setan..kan kne tangkap..ermm jadi....

pagi tadi..pas sapan...eahh sahur ayam kari babas bersama kobis goreng kicap haku pun terbaring sambil makn seaweed(rumpai laut kering/jajan).sementara tu ayah aku yg bekerja sbgai pmndu lori ni da siap2 sahur die pun trus siap2 nk g kje...pastu aku da brg2 mgadap tb mmg malas la japanyer nk bagun..pastu mak aku pulak soh aku undur kete..sebab ayah da nk g kje..ayh bwk kete 1 g..t mak aku hntr aku g kje...blek, ayah blek kje trus amek aku n pg tpt niaga..kitrg meniaga lauk2..so,takyh la haku ulang alik..dan mmg tak suke pun sebab jem..

rumah aku ni kwsan uma kg...tanah 1 lot..pastu uma ade 2..depan uma nenk..blakg uma aku..aku tgk uma nenk aku gelap jer..tdo da tu..aku pun masuk dlm kete..asyik betul..aku menikmati ler ekon n lagu dangdut pepagi kat radio hape ntah..sambil tgu ayh aku g buang sampah jap..pastu die cuci tgn..die pun masuk kte..aku pun undur la..kuo kan kete..diikuti kete ayah aku..pastu aku nampak sgt dgn jelas dan nyata yg ayh aku da trus turun..pg keje la...

aku pun masukan balek kete..paking..tutp ekon...tgu lagu abis jap..aku pun tarik kunci..bajet2 nk p tutup pagar...wlpn gelap..seram...huiii...sekali haku da tutup pntu kete...aku toleh ke arah pagar...mengigil kaki aku..bepeluh...PAGAR DAH PUN TERTUTUP RAPAT!!!!!

siapa yg ttp pagar??klo nenek aku kuo..die buka pintu sliding tu..kompem dgr..n takde kje je die ni nk tlg aku ttp pagar...n ayah aku...aku nmpk die da pg kje n trun tadi...bis???sape yg tlg aku ttp pagar..huhuh aku pun masuk uma dlm kadaan kompius...tak dpt nk pejam mata..hahha last2..pas subuh, aku tdo...kul8 baru bgun..hamek kooo....g kje lambat..(memg bese lambt pun..hahahhaha)

persoalan disini..SIAPA YANG TUTUP PAGAR TU UNTUK AKU???



__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 225
Date:

admire ko ler tu tutop kan hikhikhik... ye ngintai ko alih kete td

__________________

aku mau jadi muslimah sejati.... aku mesti jadi begitu...... Insyaallah!!!



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

erkkhhh kul 5pagi la...

admire sgt...tak sgup mak...hahha

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Super Member

Status: Offline
Posts: 2569
Date:

aku tau aku tau .... sape yang tutup pagar tuuu ...

jeng jeng jeng ..... x laen x bukan ... makcik aliza misbon ... heeeeeeeee

beliau bukan sahaja kaki tutup pagar ... pantang bende terdedah ....

pintu2 jamban ke....... kalo terdedah jerk .... cepat2 jer beliau nak tutup ....

mulut tempayan ke .. mulut orang kerr .... itu pun beliau nak tutup ....

iskkkk .....

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 224
Date:

angin kot..hahahahahaha...mengikot hukum teori albert eistain 2 adalah hukum teori graviti...hahahahaha

__________________

fikir dulu sebelom tulis o ckp...jgn tulis o ckp guna kepala lutut..tulis n ckp guna kepala otak



Super Member

Status: Offline
Posts: 2155
Date:

jelas dah, hantu dari tanah perkuburan cina bangkit dari kubur, untuk tutupkan pintu pagar young areza..

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

hahhaah angin pulak...pagar tu jenis yg kne seret tarik..bukan buka..huahuahau..

mentang2 la umah berdepan ngn utan..huhuhu org utan tlg ttp kot..

p sok..takut lak nk tlg ayh undur kete...hahahah

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 224
Date:

dah tanye ayah ke sape yg tlog ttpkan...ada le 2 yg baik hati nak tlg 2

__________________

fikir dulu sebelom tulis o ckp...jgn tulis o ckp guna kepala lutut..tulis n ckp guna kepala otak



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

tak..ayh da pg kje..
takpela...redha jer...ade yg bek aty kan...die taw tu reza tkut gelap2..huhuhu

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 224
Date:

hahahaha..ala biasa ler 2...bulan2 pose ni ramai yg baik hati

__________________

fikir dulu sebelom tulis o ckp...jgn tulis o ckp guna kepala lutut..tulis n ckp guna kepala otak



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

smalam aq dh tukar jdik pgar otomatik la

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

ahahah...haaa...kengkawan..aku berjaya jum[e insan yg bek aty tu..ni la orgnyer

incik jagung...huahuauahu....dgn ini saya anugerahkn dahjah 6 kepada awk incik jagung

kerana berbakti kepada kuarga kami...sekian..nk balik beli jagung bakar

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 224
Date:

hekhek...kan kan

__________________

fikir dulu sebelom tulis o ckp...jgn tulis o ckp guna kepala lutut..tulis n ckp guna kepala otak



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

shaye mahu duit raye

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

heeppp...tak ikhlas..kurag pahala pose..huhuhu pose tak??

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Super Member

Status: Offline
Posts: 2438
Date:

ayah ko dah pasang pintu pagar automatik kot

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

hahahah takde maknenyer otomatik tetbe....

manual ler...kne seret..then 'gedegangg' haaa...dah tutup...

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Member

Status: Offline
Posts: 11
Date:

mahap ckp ya smua slh...yg ttp pagar 2 aku la  (smbil wat muka bersalah)



__________________

KAWAL JARUM MINYAK JGN BG PUTUS



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

hahaha..time kasih ler bebanyak yer incik bulat..



__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 224
Date:

akhrnyer seme nak ngaku tolong ttp pintu...ada pape ker ni...hahahahahahahconfuseconfuseconfuseconfuse



__________________

fikir dulu sebelom tulis o ckp...jgn tulis o ckp guna kepala lutut..tulis n ckp guna kepala otak



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

hhahahahahahahha
deme sume kan bek aty...huhuhu
sempena ramadhan yg mulia...
kang esok ary raya..kompem deme sume nk tlg buka kan pagar pulak...hihiihi

__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

nak roti

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 2569
Date:

aaaa ... da muler la tuuu ...

hingat pose2 niii .... da tambah vocabulary kat minda ...

hupernyer .... same jerrr ... roti roti ...

buleh aku kemukakan satu teka teki ? nk kate mudah .... x ler mudah ...

nak kate susah ... x jugak ....

cer nko jawab yea teki tekuk aku niii ...

errr ... umor nko berape yek?  ngeeeeee ....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

aq 19..erm jawapannyer,adalah badda

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

umo udah 19....

tapi pndainyer roti2....



__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Super Member

Status: Offline
Posts: 2569
Date:

roti jagung wrote:

aq 19..erm jawapannyer,adalah badda


 

jawapannya ... salahhh ... potong markah pose nko doplo persen ...

 

elehhh ... ngaku pulak umor belasan taun ... padahal dah doplo mpatt ...

kalu kawen pun ... da dapat anak tiga orang ... errr .... puase x ari nie?

kalu x puase .. meh sini ..... tolong makcik aliza misbon ...

kayuh beskal setempat ... dua jam ... acummmmm .... terbersih pulakkk

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2029
Date:

laaa..yang korang gedebang gedebung ni, dah tauke sape yang ttp pintu pagar tu?

aku dah takot nih..takooottt..remember kata si young reza tu..
depan umah beliau tu hutan bakau..hikhikhik

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1527
Date:

bukan la gayah...
utan melaNtaknyer kan..
(johan di era...)



__________________

NAK MAKAN...MAKAN...DAN MAKAN....



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

alah aq ckap xcaye..aq anak bru je stu..laki tp hensem mcm bpak dia

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 2569
Date:

ohhhh ... roti jagung nie ada anak dahhh ...

anak roti jagung kan kan kan ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard