Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Ruangan Cerita Seram(old Version)


Senior Member

Status: Offline
Posts: 167
Date:
RE: Ruangan Cerita Seram(old Version)


ni pehal kasi up balik posting lelama ni?ni tawon bape punye posting..maliki pn dh x masuk GC dh..

__________________

arrive..raise HELL..leave..



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

buzz..buzz...

ntah le kenapa arini aku rajin bnr dok bukak posting zaman jahiliyah... time memula gc ni yg otai2 dl create... slh st sbb aku nak tgk posting si riepan n gab yg mcm budak2 skolah yg suka tgk tv citer otomen... pastu aku tgk dl x ramai sgt pun geng ni balik2 org tu je yg posting.... dan st lg maybe aku xtau nak bc posting dan nak posting apa skrg ni... sume idea lapuk... ntah.. ngape ntah dgn aku arini... mlm td tlebih makan durian kot..sampai kulit2 ngn bijik sekali aku telan...

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

haaa..khas utk kak radin..
lantak lar smpai roboh pun bleh...biggrinbiggrin

serian.jpg

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Senior Member

Status: Offline
Posts: 257
Date:

hatttoooiiii!!!!!!!!!!!!!!!!
=_=!!

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 159
Date:

sy x nk pape....sy nk bwk amalan sy jew bila nyawa sy diambil..huhu..(tiba2 nyampuk)hehehe


__________________

AkU bErSyUkUr DeNgAn ApE yG AkU AdA....



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 50
Date:

hai..

__________________
«First  <  1 2 3 | Page of 3  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard