Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Moh kite berpantun weh..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:
RE: Moh kite berpantun weh..


mari bersama mandi di perigi
satu gayong mandi berdua
klu dah rupa lisa surihani
tu kira pelanduk dua serupa

mari bersama mandi di perigi
satu gayong mandi berdua
klu ko lisa surihani
sape nak jadi yusri nya

mari bersama mandi di perigi
satu gayong mandi berdua
knp nak jadi mcm artis ni
kan baik jadi diri sendiri ya

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 284
Date:

Badda,

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
Tak payah le nko nak sembunyi2
Nak tgk gmbr aku, ckp aje la!

Hahaha!

Freedom,

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
E eh ape plak nko merepek ni
Dh tu hakikatnye terima je laaaaaaaaaaaaaaa

__________________

i like to move it move it



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

hahaaaa..


Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
perigi? ni mesti bil tak bayar lagi
kan dh kena potong, padan ngan muka


aku buat 1 cukup laaaa... nanti penat pulak korang nak baca

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 302
Date:

nak kepo gak la...hihihi..ehem3 cheq cuba noh..

 

 

Aku segan nak mandi sekali,

Dah la 2 nak kongsi gayung sambil berdiri,

Aku kalu boleh xmau la mati lagi..muda lagi ni,biggrin

Tapi kalu ajai dah menjemput..akan ku pergi menghadap ILAHIplease.gif

 

hahahaha..boleh tera 2biggrin



__________________

aNAK maK abAH akU



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

salah la sesila. ...dia kena guna pembayang yg sama

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 302
Date:

guna pembaris boleh x?hihihi..pembayang yang sama tu cam mana ek?xpaham la..tolong explain sikit..tq



__________________

aNAK maK abAH akU



Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

Nak terai nak terai..

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
Apalah nasib diri ku ini
Tiada lagi tempat bermanja

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
Kasihanilah diri ku ini
Kemana kaki ingin kubawa



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

yaya karin wrote:

Badda,

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
Tak payah le nko nak sembunyi2
Nak tgk gmbr aku, ckp aje la!

Hahaha!

Freedom,

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
E eh ape plak nko merepek ni
Dh tu hakikatnye terima je laaaaaaaaaaaaaaa


 

 

Mari bersama mandi di perigi

Satu gayong mandi berdua

Ala ... mane ada aku sembunyi sembunyi

Kolo dah paham aaa... gambar mana gambar mana ..



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Sasha Aqira wrote:

Nak terai nak terai..

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
Apalah nasib diri ku ini
Tiada lagi tempat bermanja

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua
Kasihanilah diri ku ini
Kemana kaki ingin kubawa


 

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua

Usah dikenang nasib diri

Terima takdir dengan redha

 

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua

Oooo adik Akasa kasihannya diri

Nak bawak kaki aaaa bawaklah ke mana-mana ... (sapa nak larang ...iskkk)

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 252
Date:

badda2 wrote

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua

Usah dikenang nasib diri

Terima takdir dengan redha

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua

Oooo adik Akasa kasihannya diri

Nak bawak kaki aaaa bawaklah ke mana-mana ... (sapa nak larang ...iskkk)


Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua

Tak boleh tak ku kenang nasib diri

Makin ku kenang..makin melara

 

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua

Walau senyuman manis berseri

Didalam hati memendam rasa

 

Mari bersama mandi di perigi
Satu gayong mandi berdua

Memanglah boleh kubawa kaki

Namun hati kutinggal jua..(huhu...wak banda..suke suki tuka name ku..(@_@) )

 



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

mari bersama mandi di perigi
satu gayong mandi berdua
gembiranya rasa di hati
dah ramai yang mula gila...


ha ha ah...meroyan suda...

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

mari bersama mandi di perigi
satu gayong mandi berdua
gayah ko mmg la suka hati
aku ni mcm nak gila cari idea

mari bersama mandi di perigi
satu gayong mandi berdua
rindu la plak nak mandi perigi
tapi syg kat kg je ada

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard