Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Kecelaruan


Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:
RE: Kecelaruan


lontong tomato kuneto....

huhuhuhuh...

oppppppppsssssss.....

__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

kesiaaannnn haku tguk chikun nih ...

dari semalam ... asik2 koneto ..

asik2 makanan ...

err... lontong? sedap jugak lar kalo buat lotong kering ...

kalo kat Johor lontong kering tuuu ....

nasi impit/lontong, sambal goreng, daging/ayam rendang ...

letak sambal tumis sikit ... sedappp weiiii ...

kuah lemak (lodeh)  x payah .. banyak stremroll ... eh .. kolesterolll



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

puase2..test2 la puase tu..dh dkt ni

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ha  nko roti jagung .... banyak ler puasa2 ..

utang puase taun lepas dah bayor belum???



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 135
Date:

badda2 wrote:

ha  nko roti jagung .... banyak ler puasa2 ..

utang puase taun lepas dah bayor belum?

peringatan kpd sesiapa yg belum membayar hutang puasa thun lepas sila la byr cepat2.....

P/S:terutama kpd yg hutang byk....contoh 15 HARI....pak badar hutang brp?



-- Edited by chikunet on Friday 15th of June 2012 03:23:03 AM

__________________

aku mau ko ja~



Super Member

Status: Offline
Posts: 1014
Date:

sib bek aku 10 ari jek...

huhuhuhuh...sape la yg 15 hari tuh....




__________________
DuLu AkU SuKa TgK AvAtAr Aweks_HapPy nGaN pHiA PuNyEr LeLaMeR... DuLu AkU SgT sUkE mKN DoNaT.. SkAnG AkU TaNaK jAdI pEnAkUt..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

haha aku 17 ari je xla smpek stngah bulan

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Senior Member

Status: Offline
Posts: 135
Date:

roti jagung wrote:

haha aku 17 ari je xla smpek stngah bulan


 chikun wrote:


sib bek aku 10 ari jek...

huhuhuhuh...sape la yg 15 hari tuh....

 

byknya kamu dua hutang............melebihi org yg mendatangi bulan.....nahhhhh.....byr cepat!!!



__________________

aku mau ko ja~



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

chikunet wrote:
badda2 wrote:

ha  nko roti jagung .... banyak ler puasa2 ..

utang puase taun lepas dah bayor belum?

peringatan kpd sesiapa yg belum membayar hutang puasa thun lepas sila la byr cepat2.....

P/S:terutama kpd yg hutang byk....contoh 15 HARI....pak badar hutang brp?

 


 

utang puase? ade ler .. barang  7, 8  ari jer ... biase la kan .. didatangi bulan ... he he he he .... sbuk2 tanye2 niii ... nak tolong bayorkan ker ..? he he he ... bagus gak kalo dapat tolong .... ringan sikit haku ... he he he he ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

haha nak tolong ker ..alah amal jariah kan namenye

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Senior Member

Status: Offline
Posts: 135
Date:

org ckp........rambut sama hitam(ni utk org muda belia), liang lahad asing2.....sndiri byr laaaaa.....

__________________

aku mau ko ja~



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

macamaner nak sendirik bayar dik cikunet oiiiiitttt ....

kalo dah nyawa x der ... x kan nak bukak dompet amik wit g bayorrr ..!!!!

nghahahahaha ......



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

bayar je pa yg ade...pnumbok pon stu sdkah jariah gak haha

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

nko nie roti jagung x sudah2 nak bagi dakwah songsang ...

cukup2 la diri tu dah songsang ...

errr .... kalo roti jagung songsang tuu ... camner ekkk ?

ngahahaha .......



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

trbalik la nmanya..cer bli roti jgung n trbalikkan..hahah

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 1071
Date:

Songsang x songsang..cicah sekerim kunet pon sdp..
Puase..puase

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

xabes2 mkn je

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

Kesuma Apache wrote:

makan lotong la best gay...ah.ce try..lotong kunet.haaa


 

uihhh..ye ke lontong kunet tu sodap..

apo dye bubuh kat dalam lontong tu..yum..yum..yum



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

emm..dap

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

Kesuma Apache wrote:

Songsang x songsang..cicah sekerim kunet pon sdp..
Puase..puase


 

wat???...nko nak cicah eskrim kunet tu ngan apa??

isk isk..ngeri aku..



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

«First  <  1 2 3 4 | Page of 4  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard