Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: di hutan....


Member

Status: Offline
Posts: 14
Date:
di hutan....


masa tu ade sorg bdk pemude ah..nama pemuda tue iman.....setiap mlm lepas habis race dia msti gune lalu hutan....nk dipendekkan macam nie,suatu hari masa ngah lalu hutan tue dia patutnyer balik sebelum maghrib tapi....kwn dia suh stay jp...stay-stay dh pukul 12..dia pun bergegas naik motor pastu lalu hutan...masa lalu hutan tu dia terjumpe satu pompuan lebih kurang same umor die ngan iman nie....pompuan tu suh die berhenti pastu ckp nk tumpang balik umah pompuan tu..lupe plak nk bagitau pompuan tu pakai baju kebaya putih gila 2.....masa ngh naik tu...iman pun rasa seram sejuk....dia pun ingatkn pompuan tu hantu....skali dia tanya pompuan tu...kenape baju cik nie putih sangat???......pompuan tu pn ckp ah'SAYA GUNAKAN FAB PERFECT!'



__________________

Glee Is Glittery Gold!

DoBraye OoTro

Aku Mengembara ke seluruh dunia hanya untuk bersamamu!



Senior Member

Status: Offline
Posts: 419
Date:

ni patutnyer ruangan citer lwk loo...

__________________

 someOne .....is..waiting..



Senior Member

Status: Offline
Posts: 423
Date:

hahhaa....ak rase ko patut masuk kelas membaca la....

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2061
Date:

satu hari sepasang suami isteri bergaduh besar sehingga terpaksa di tenangkan oleh penduduk setempat, setelah ditenangkan, jiran2nya pun bertanya kepada si suami,

jiran: apa kena kamu ni? gaduh2 macam ni, tak malu ke kat jiran2?

suami(budakantu): macam mana saya tak hangin pcik, bini saya ni sengaja jer nak bagi saya marah!

isteri(lolipop): manalah saya tau nak jadi macam tu!

jiran: apa yang bini kamu dah buat sampai kamu hangin satu badan macam ni? ce citer ce citer. (penyibuk)

suami(budakantu): yelah, dia tau faveret kaler saya warna hitam, banyak baju seluar saya warna hitam..

jiran: dah tu, apa masalahnya yop?..

suami(budakantu): tanyalah dia apa yang dia dah buat!

jiran: ha loli, apa kamu dah buat pada baju seluar paberet laki kamu ni???..

isteri(lolipop): saya cuci baju GUNA FAB PERFECT...

suami(budakantu): habis putih semuanya!!

jiran: pulaakkk.... ..



budakantu, lolipop, sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak suami isteri, dah, toksah gaduh2 yer.



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 859
Date:

betol tu mat...
udah2 la tu....xcium bau rie cipan kalo korang asyik duk gadoh je !

__________________

I'd RaTheR wasTe My LiFe pReTeNdiNg !

ThaN havE To FoRGeT you FoR oNe WhoLe MiNute !!

gaara.gif                



Senior Member

Status: Offline
Posts: 423
Date:

jiran (ijoi) memang ske menyebok hal laki bini nih...

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 791
Date:

memang hantu btul jalan cite budak neh
aku ingatkan artis di dalam utan rupenye2 budak antu
ni yg sedang bergonjengan ngn mentibang laut peliharaan beliau...
ish ish insapla..sebelum hingus anda meleleh jatuh ke bumi sbgai tande penesalan

__________________

tumblrln61knlyhk1qbz3uh.gif

[saya lembam sekian terima kasih]



Super Member

Status: Offline
Posts: 570
Date:

cik kolera, artis2 yg berada didalam hutan tu, namenye HANBAT

(aku pon tatau kenape jadik hanbat, tapi itulah fakta...)

__________________

kuro vs shiro

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard