Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: pendrive x bley nk open


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:
pendrive x bley nk open


loli de pndrive 4 gb, tp x bley nk bukak...cmne ek??? pastu try nk format pn x bley....x tau nk wat ape da... nk buang sayang plak..

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

Da corrupt.. Layak buang dah..
Sedangkan hardisk pn leh jahanam, nie kan pendrive...
xnak buang, simpan jer wat kenangan...

__________________





Senior Member

Status: Offline
Posts: 420
Date:

eh loli..dh bape lame punye pendrive dah.........
dh kene virus pendrive ko tuh..beli ajer lah yg baru.....

__________________

 someOne .....is..waiting..



Senior Member

Status: Offline
Posts: 216
Date:

alaaa loli pendrive tu klu syg nk buang simpan je dlm kotak pastu letak riben.. Lgpun pendrive dh murah pun..

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

banyak kenangan la ngan pendrive 2....ngat nk letak je dlm frame...haha..

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 420
Date:

aisehhh.....ikut suke ko lah lolo..eh eh silap loli..heheh....

__________________

 someOne .....is..waiting..



Senior Member

Status: Offline
Posts: 280
Date:

pendrive rusak tu, bole buat hiasan kat barang2 ko, 'alter' sikit, bole nampak cantik ... :-]

__________________
Donlot Aplikasi Adobe Photoshop CS5 Portable


Senior Member

Status: Offline
Posts: 218
Date:

sng je loli cuba ketok pendrive tu tiga kali sambil baca surah al fatihah......kalo tak leh sony kim tak tahu laa

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

kim ko bg ajaran sesat ke kt ak...hhahaha

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 218
Date:

ntah ntah bole jadi betul cam ne loli??

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

ak da siap pijak2 ni...x bley jgak...hukhuk

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 60
Date:

cucuk..n xplore jew..klo x ley gak..anto kdai..pastikn ada warranty..hehe

__________________

kuraČ ku bersalin lagi...yeppi !!!!

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard