Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: ustaz azhar-bahasa tganu bahasa no 2 dunia


Super Member

Status: Offline
Posts: 570
Date:
ustaz azhar-bahasa tganu bahasa no 2 dunia


 

kalau korang x phm bahase yg digunekan....lebih baik bertanyer kpd org yg lbh arif mcm ak nih(hehe) dan sape2 yg phm ataupon die org tganu.....ak harap sgt org tu komen...

wink*wink



__________________

kuro vs shiro



Super Member

Status: Offline
Posts: 864
Date:

ahhahaha
kelas molek orang ganu

__________________

I'd RaTheR wasTe My LiFe pReTeNdiNg !

ThaN havE To FoRGeT you FoR oNe WhoLe MiNute !!

gaara.gif                



Senior Member

Status: Offline
Posts: 284
Date:

saya orang terengganu!!

__________________

i like to move it move it



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

haku ponnn ..... bukan orang Ganu ...he3



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

mak aku org ganu.....tp ak xpaham bahasa ganu....

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 49
Date:

atuk aku org ganu...ak faham sikit jer bahasa ganu



__________________

i'm just enjoying my life, dude. 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

sape ayh dia org ganu, sila angkat tangan.....



-- Edited by lolipop on Saturday 28th of January 2012 05:06:55 AM

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 280
Date:

(dengan efek angkat tangan) ......... sayeeeee !!! .................................... tak ...

hikhik3 :-]

__________________
Donlot Aplikasi Adobe Photoshop CS5 Portable


Senior Member

Status: Offline
Posts: 437
Date:

da pandai wat lawak skang ni ye en don...hihihi.....gurau je...

__________________

kemarahan adalah keadaan di mana lidah bekerja lebih cepat daripada pikiran, dan tindakan lebih cepat dari nurani 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 106
Date:

aku penah kawan ngan org ganu..dia pandai tea kwando..kekeke..kire org ganu lah ni...

__________________

Rock adalah muzik yg disukai oleh masyarakat b'jiwa m'berontak, yg m'ambil sikap 'peduli apa'. Mereka tdk suka memikirkan soal2 yg m'gelirukn mereka. Krn itu mereka sering disalah anggap sebagai golongan yg menentang kelaziman hidup bermasyarakat



Super Member

Status: Offline
Posts: 1055
Date:

penah kawan aka couple dgn budak ganu.....yg solute budak ganu nie ramai yg ensem2....tp tu ler...kebanyakan kalu nk kawen akan cari budak ganu gak....so kite nie kire stok couple je ler...hurmmm

hahahahha...lari tajuk....tp yg penting...wa xpandai sgt ckp ganu...tu sbb xtgk sgt ceramah ustaz azhar sbb xphm..hehehehhe...ade sape nk tlg translate??hehehehhehe



-- Edited by wawa_ieda on Wednesday 1st of February 2012 01:51:37 AM

__________________

idop musty eppy....kalu xnk eppy...g bunuh diri....hik3...



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 49
Date:

eh? betul ke org ganu ramai yg ensem2?

haha...tak ingat dah, lame sgt tak balik kampung

nanti bile balik kampong, nk check ar...

aku nak banding sape lagi ensem, aku ka org ganu....haha

__________________

i'm just enjoying my life, dude. 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1055
Date:

hahahahahh...xtau ler...tp kwn2 mase stdy yg org ganu klntan nie ramai ler ensem2.....ko org ape??org original ker??hik3...

__________________

idop musty eppy....kalu xnk eppy...g bunuh diri....hik3...



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 49
Date:

mestilah aku original punye, tak kanlah klon pulak

and I admit it, orang2 ganu memang hensem...termasok aku....



__________________

i'm just enjoying my life, dude. 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1055
Date:

ekeleh..perasan plak...setakat micky mouse xd ler ensem....mrebakkan kencing tikus je ko nie kan??hehehehehe

ko mmg ler org original aka org asli......hik3....

__________________

idop musty eppy....kalu xnk eppy...g bunuh diri....hik3...

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard