Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: bhsa org s'wak


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:
RE: bhsa org s'wak


under18 wrote:

ahoi.....tererereten ten tenggggg.....jeng jeng.....ini dia hero dh sampai

brani korang mengumpat aku yer......siap nk selidik kjantanan aku lg....

x pyh lah nk bsusah payah...

aku sesekali x kan tpikat dgn ajaran yg korang bwk.....iaitu 'ajaran TUMPUL'

ya tepat skali...krana setumpul2 pisau aku...masih dapat menembusi daging....

( err...ape aku mraban niee....auwwwwwww)


hah tu diaaaa .... setajam2 pisau tumpul ander eaktin ...

buleh tembos daging ... err .. daging ape tu ?  kik kik kik .... (ketawa miang)

er.. ika sayang ... kalo nak hajor si ander eaktin ke .... hajor ijo ke ...

ko musti tabah setabah2nya ...

coz wat? ... kalo hajor diarang yang tumpul minda dan pemikiran tu ...

kene hajor kat nuuunnnnn ... kat dalam bilik ... baru cerah mase depan .. wakakakaka ...



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 570
Date:

ntah korang ni,

ika syg, cpt laa ajar...

dh x sbr ni nk blajar bhs srawak...ahha

__________________

kuro vs shiro



Senior Member

Status: Offline
Posts: 197
Date:

eh.....mnyimpang jauh lak....

err...ika syg ucuk2 anje.......

dari ko ajar kitorang sepatah2...

aku rse bek ko ajar kitorang buat ayat trus......

mcm nie.....

1-hai apa khabar,lama x jmpa makin najis la aku tgk ko skarang.

2-siapa nama awak?muka awak mengingatkan saya kepada cirit oren kucing saya.

3-awak ni sedare dgn binatang ke?nampak same je.

4-awak pgilah makan,sy dh sdiakan mkanan kgemaran awk kt tndas ujung skali.

5-hensemnyer ko ni,macho plak tu,bgaye lagi....knp ko nsem sgt ea....buat i tpikat la....

__________________
what's done can't be undone


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

gelak guling2 aku ngan ayat2 si ander ektin nihhh ..

(cisss ... yela tu ngaku ensem ... entah2 ... ensem lagi anak kucing jantan haku ..

kat alam maya nii .. suka suki jer sespaa nk ngaku ensem ...

maklom ... x nampak ... kalo berani.. hah ... donlod la gambor ...

jgan kat avatar ... pes pes ... ket wetbod aku ...

baru aku buleeh cop ko ngan tanda .....  HALAL ... hak hak hak hak ...)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 197
Date:


hoho...pak badda suh donlod plak....

tgk je kt googla taip 'under18 ensem giler baban'

musti adenyer.....

mne pgi cikgu ika syg ni....

mkn gaji bute la ni....x masuk kelas...

nk kne repot kat kucing jantan aku nih....ngeh3....

__________________
what's done can't be undone


Super Member

Status: Offline
Posts: 618
Date:

sila sabo ye...ehem2...skit tekak lh pula..nk depa ajar dlm bilik tdo kah? boleh3..jagan pula nnt cakap saya ni ganas..lain kali lah saya ajar korang..saya x dpat nak komen pnjang2 sini... : ) Sabo2 ye

__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 84
Date:

sarawak tanah airku negeriku tanah airku sarawak.... engkaulah tanak pusakaku ...tanah tumpah darahku ibu pertiwiku..rakyat hidup mesra dan bahagia

damaimu hiba sentiasa bersatu berusha dan berbakti untuk sarawaku cintai.....( sambil berdiri tegak bernyanyi dgn menaikn bendera sarawak kihkih)


ingat zaman2 skolh menengah masa jadi pengawas waktu perhimpunan mesti naikn bendera...sambil yag lain nyanyi lagu kebangsaan..huhu




__________________


Member

Status: Offline
Posts: 5
Date:

i..seh...men
ngumit pasir dengen samen.....

lagem, ngajer inya sanda srwak
paguh2.....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 618
Date:

under18 wrote:

eh.....mnyimpang jauh lak....

err...ika syg ucuk2 anje.......

dari ko ajar kitorang sepatah2...

aku rse bek ko ajar kitorang buat ayat trus......

mcm nie.....

1-hai apa khabar,lama x jmpa makin najis la aku tgk ko skarang.

2-siapa nama awak?muka awak mengingatkan saya kepada cirit oren kucing saya.

3-awak ni sedare dgn binatang ke?nampak same je.

4-awak pgilah makan,sy dh sdiakan mkanan kgemaran awk kt tndas ujung skali.

5-hensemnyer ko ni,macho plak tu,bgaye lagi....knp ko nsem sgt ea....buat i tpikat la....


 ok under 18..meh aqu ajar.

1.pa khbr,lamak nak sik jumpa. makin najis ja qu nangga ko nek tok.

2.nma kitak/kaw/ko sapa? kuma ktk/ko/kaw polah qu teringat ngan najis oren kchng qu/kmk.

3.ko tok sdare ngan bntang kha? kedak sama jak.

4.ko gi lah mkn,aqu dah polah mknan kgmran ko kat tndas hjung skali ya.

5.kcak nak jua ko,macho g ya,brgaya g..kenak lah ko kcak gilak oo? polah qu trpikat jak ehh..

 

ok set..under 18,amacam? ok kha x ok? huhu



__________________

Aku Begini,Bukan begitu.

Itulah aku,ika syg!

 



Member

Status: Offline
Posts: 10
Date:

Teacher: If I had seven oranges in one hand and eight oranges in the other, what would I have?
Student: Big hands.
www.aliexpress.com/store/product/kid-brand-taurababe-autumn-winter-baby-girl-pants-freeshipping/109717_939280911.html

__________________
«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard