Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Latest Update Untuk Upload Foto..
Agak-agaknya, perut Mister Rie di bulan Romadhan Al-Mubarraq ni besar mana? [20 vote(s)]

Ada la berupa tayar bas ekspress..
15.0%
Ada la berupa perut capybara Afrika..
25.0%
Ada la berupa six pack Zac Efron..
5.0%
Ada la besar guni beras 5kg..
15.0%
Ada la serupa pompuan ngandung 9 bulan..
10.0%
Slim, sbb berpuasa spt umat-umat Islam lain (nmpok benor nipunya!)
30.0%


Senior Member

Status: Offline
Posts: 291
Date:
RE: Latest Update Untuk Upload Foto..


keh3 nak g cuci2 mate itu pon seponser...ha3....harap vam ....erk x mo g laut ni (mabok laut) tapi nk wat cmne kene ugut ngan kakak vam ni ha.....terpaksa g gak....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

kire bertuah ler badan nko adik vam  ... coz ...  kene ugut ngan pegi pulau ... g skuba skuba berenang berenang nih ...... ade orang tuuu ... kene ugut ngan parang kat leher ... blom lagik bom tangan bom kakik .... ihhhh ... ngeriiii ... tu muker jadik merah menyala .... (iaitu ... incik asben .. hek hek hek)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 291
Date:

mengong ko pak baddo...jap g vam bom pak baddo

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

pst..pst..pak baddot..sonoknye si vampayer tu bertapa kat langkawi...
sambil selam2 lagik..
nko tolong le cakap ngan dye, aku nak ikot gak..
apa?..nko xkasi aku ikot ek pak baddot...
apa?..kacau daun?
xde222.. nak ikottt...nak ikotttt...nak ikottttttttttttttttttttttttttttttttttttttt



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 291
Date:

Nak ikut....jum g naik rakit ...ha3

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

takat adik vam niii ... nak bom haku ... ha ha ha ... haku gelak jek sambel guling2 bawah tangga .... ada ke .... nk bom haku ... ngan kuih bommm ..... wakakaka ....

cik gayah... nak hikut? jom jom ... kalo nko kenen kat adik vam yang bakhil lagik kudukut tuu .... ala ... buang air liokkk jekk ..... meh sini ... haku bawak naik flight .... buking tros ... gune wit nko la wehhh .... buleh? bayorkan haku punyer sekalikkk ....



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 291
Date:

pak paddo ni tau lew member pak baddo ade kat underwater langkawi tue

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

nak test..nak tet..tunggu hasilnye...hahahaha..jeng...jeng...jeng..

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:




-- Edited by fariesya on Friday 18th of May 2012 12:03:17 AM

Attachments
__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

ha`..pic ni la beta nk boh kt avatar tp takleh..nape???

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Senior Member

Status: Offline
Posts: 291
Date:

pak paddo sabo yer nanti vam upload pic sedara pak baddo

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

oittt dikk vam ... lame x nampak? pg mane? betapa ker haper? haku tguk ... GC nii dah makin gersang dah ... satu demi satu oldbi ke nubi ke ... ilang ... kenape yek? kenape kenape kenape .....????????? hu hu hu hu ......



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

kenape...?mengape...?bagaimane..?bile...?siape..?ce teke..ce teke...hahaha

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 28
Date:

ape yg merapu2 ni? boleh aku ikut, adik vam?

ape yg nko tya tu cik parisot?

__________________
idup harus suka suka jangan duka duka


Senior Member

Status: Offline
Posts: 135
Date:

?action=view&current=392370_186156018136178_437323287_n.jpgala......napa xjd plak niii...



-- Edited by chikunet on Wednesday 13th of June 2012 08:55:48 AM

__________________

aku mau ko ja~



Senior Member

Status: Offline
Posts: 291
Date:

badda2 wrote:

oittt dikk vam ... lame x nampak? pg mane? betapa ker haper? haku tguk ... GC nii dah makin gersang dah ... satu demi satu oldbi ke nubi ke ... ilang ... kenape yek? kenape kenape kenape .....????????? hu hu hu hu ......


 

terharu pak baddo windu aku......pindah umah lh pak baddo x sempat on9...mak vam pon ngah sakit(sakit tua) tue yg bz skit......ni bln 7 vam nak g ganu ...keh...nanti vam belikan ole2 tuk pak baddo yer ...hi3........



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

Miss_vampire wrote:
badda2 wrote:

oittt dikk vam ... lame x nampak? pg mane? betapa ker haper? haku tguk ... GC nii dah makin gersang dah ... satu demi satu oldbi ke nubi ke ... ilang ... kenape yek? kenape kenape kenape .....????????? hu hu hu hu ......


 

terharu pak baddo windu aku......pindah umah lh pak baddo x sempat on9...mak vam pon ngah sakit(sakit tua) tue yg bz skit......ni bln 7 vam nak g ganu ...keh...nanti vam belikan ole2 tuk pak baddo yer ...hi3........


 

ohhh ... patut ler lame x nampak lobang idong nko dik vam ...

 

x per lar dik ... berbakti untuk ibu yang dicintai ... mudah2an adik vam terdiri dari anak yang solehah ...

 

g  ganu tuuu ... keje ker? lame ke? kat ner? KT ker ... kalo g KT jgan luper balikan batik yg lates ek ... 4 meter  .. bunga2 besau2 ah ... nak buat baju kurung ke kebaye ker  .. kih kih kih



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 291
Date:

badda2 wrote:
Miss_vampire wrote:
badda2 wrote:

oittt dikk vam ... lame x nampak? pg mane? betapa ker haper? haku tguk ... GC nii dah makin gersang dah ... satu demi satu oldbi ke nubi ke ... ilang ... kenape yek? kenape kenape kenape .....????????? hu hu hu hu ......


 

terharu pak baddo windu aku......pindah umah lh pak baddo x sempat on9...mak vam pon ngah sakit(sakit tua) tue yg bz skit......ni bln 7 vam nak g ganu ...keh...nanti vam belikan ole2 tuk pak baddo yer ...hi3........


 

ohhh ... patut ler lame x nampak lobang idong nko dik vam ...

 

x per lar dik ... berbakti untuk ibu yang dicintai ... mudah2an adik vam terdiri dari anak yang solehah ...

 

g  ganu tuuu ... keje ker? lame ke? kat ner? KT ker ... kalo g KT jgan luper balikan batik yg lates ek ... 4 meter  .. bunga2 besau2 ah ... nak buat baju kurung ke kebaye ker  .. kih kih kih


 bagi jew kopok lekor yg singgit tue...hampeh tol



__________________


Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:

Sharing is caring..thanks admin share pasal photobucket...banyak membantu dalam pelbagai sudut dan segi..

 



__________________

azmiljemay

ADA MASA JOM LIKE BANYAK KERJA KOSONG TERKINI DI SINI YE... http://goo.gl/dioD9D

http://kerjakosongdisini.blogspot.com

 

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard