Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: ps2


Super Member

Status: Offline
Posts: 1435
Date:
RE: ps2


eh cik freeeedom ko ni kejam sangat ape pasal yang ko g pow ayam tuh kenapa..bukan ade duit pun ayam tuh...dh tuh klu ayam tuh x bayar habis seluruh keluarga beliau termasuk yang telur2 ko kokak kan..agak laoyar buruk perilaku cik freeeedom nie..

__________________

saya takde facebook nak FACE TO FACE je..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

dah aku suka mkn ayam jadi aku terpaksa dlm rela kena la pou ayam tu...klu tak sape lagi nak bagi aku mkn ayam...nak pou kei ef si takde sape nak bagi

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard