Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: puisi cinta si kamen rider


Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:
puisi cinta si kamen rider


kalaulah tiada nafsu syahwat

Nescaya tiada berkuasa perempuan ke atas lelaki

Kuat orang lelaki kerana wanita

Hancur orang lelaki juga kerana wanita

Lebih hancur orang lelaki kerana wanita jelitawan

Lebih hancur orang perempuan kerana lelaki hartawan

Aku tak percaya kepada cinta antara lelaki dan perempuan

Cinta sejati hanyalah untuk nabi dan Tuhan

Dan disisi Tuhanlah sebaik-baik tempat untuk cinta di hati.



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 512
Date:

kenapa tajuk nye puisi si kamen rider pulak nie..

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 114
Date:

hehehe..nice puisi..tp ak confius skit..org yg buat puisi nie mybe penah ptus cinta kowt..tp mcintai sesama manusia xslh..jgn la smpai xpercye..hehehe..

__________________



Senior Member

Status: Offline
Posts: 420
Date:

tajuk ngan puisi x de kene mengene langsung.........

__________________

 someOne .....is..waiting..



Super Member

Status: Offline
Posts: 699
Date:

ni puisi ke gurindam..??
dah mcm qasidah pun ada jugak...
takper2... biarkan aje... budak2 baru bljr memang mcm tu la perangai dia... sbr je...


__________________

Makan jangan sebarang makan, silap makan masuk spital...



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

riderkick!..saje jer pasal aku minat kamen rider lah.
tak kesah lah puisi ker gurindam ker gundam maupon marangkrapu,janji bunyi sedap kira ok laa.
n aku bukan penah putos cinta ke ape,cuma bila aku tengok manusia mengatakan "saya cinta awak sampai bila2",nak trgelak laa,
cinta antara manusia mesti akan pudar,yang kekal cuma kasih sayang,
tapi bila Allah bagi hidayah cinta kepada hambanya,cinta ini tak akan pudar,makin mningkat umor, makin ia cinta kepada-Nya.


__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2363
Date:

bila seorang anak Adam mencintai sesuatu,maka ia menjadi hambanya.

__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

smart puisi ni..

aku dah print n letak dkt meja ofis aku..

boleh gunakan nnt bila aku ada tazkirah pada setiap bulan..

bagus2...

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard