Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: My love life…


Super Member

Status: Offline
Posts: 532
Date:
RE: My love life…


   walique ko sihat tak


                                                                       



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 677
Date:

walique diisytiharkan demam kepialu...sanny leh tlg pesan kat umie x??


kalo jmpa umie,,psn kat die suruh amik cuti jg walique..he...he..



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 532
Date:

sanny akan cakap kat umie tu.


 umie ko ambil cuti la sian walique tengah demam asmara campur panas.


 sian walique.


 ok umie.


 



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 610
Date:

umi yg cuti pon kang demam gak kang........


abis dua2 demam........


dah xleh nak watpe.......


 



__________________
Buanglah kamu semua sampah di sekeliling kamu...............Sebelum kamu dibuang ke dalam semua tong sampah yg berada di sekeliling.........


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 41
Date:
RE: My love life…


Huhu.. Sedihnyer.. Jiwang giler.. Jiwa kelelakian sy jatuh masuk lombong! Hampeh! Ape2pun, mana sambungannye? Dah lama citer ni.. Sape2 sini tau mana nk cri smbungannye?

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 850
Date:

sambung sendiri la ensem robin..

kalau tak cukup tali leh beli kat kedai besikal

tapi tali cepat putus..
so, sambung guna rantai beskal lagi tahan lama..



__________________
PaStiKan KiSah SeMalam berLalu tanPa kESan


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 41
Date:

Wah! Terlajak perahu sy dpanggil ensem robin! Kuakuakua.. Er, cik prety zenta ker ni? Fuiyoh! Nk autograf cik leh? Sy peminat ke entah brape juta rupiah.. InsyaAllah sy akn brusaha smpai ilang keringat sy utk myambung tali perkahwinan kita yg dah lama putus sejak zaman loh mahfuz lg.. Ops~ tlebih dah.

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

pehal naik balik posting zaman pra sejarah ni?

tapi..bagus gak..sekali2 mendengar bisikan cinta pertama..

jangan terbuai sudah...kang ada yang makan penampo..he he


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 41
Date:

Er, mak rugayah, apasal xleh posting post yg lame? Sy kesian tgok post2 yg lame terbengkalai bgtu ajah.. Biar la sy melayannye.. Huhu.. T_T

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

Handsome Rob wrote:

Er, mak rugayah, apasal xleh posting post yg lame? Sy kesian tgok post2 yg lame terbengkalai bgtu ajah.. Biar la sy melayannye.. Huhu.. T_T


 

eh, de aku kate salah ke..?

cer baca balek ayat2 aku kat atas tu...fahami...



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard