Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Khas buat kawan (tak tahu betol ke tak kategori ne)


Super Member

Status: Offline
Posts: 950
Date:
Khas buat kawan (tak tahu betol ke tak kategori ne)


 

yawnKAWANbiggrin

kAWAN

ingatkah kau dulu

sewaktu kita berkejaran

kau terkentut-kentut dan berciritritan dalam seluar

malunya kita tetap gelak bersama

 

KAWAN

Susah senang kita tempuhi

bergelak ketawa bersedih jauh sekali kita

bila makan kepsi

kau nun jauh bersembunyi di balik pintu tandas

KAWAn

ku ingat lagi janjimu dulu

ku tolong dirimu tika kau merayu padaku

ku kesat air matamu dan hingusmu

tapi bila kau nak bayar hutang lampau banyak rm2.50

KAWAN

ku rela kau tiru keja rumah ku

ku rela kau ngumpat pasalku

ku rela kau tikam aku dari belakang

tapi aku aku tak rela kau ngorat awek aku

dusshhhhh!!!!

KAWAN

beza kita begitu jauh umpama ikan buntal dan ikan bilis

namun kita redah segalanya dengan gelak tawa

ke sana sini berpimpin tangan

heh...ko ingat aku GAY ke?

KAWAN

mampukah kita tersenyum sampai bila-bila

umur kau umur aku ajal kau ajal aku berbeza

sesungguhnya aku lebih hensem dari kau

kerana itu aku bergelar gerard_hensem!! hihi



__________________

study high2, stupid never finish~ dh terkene batang idung sendirik baru tersorong2 pipi tu!



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

niiii ... apa kes ni jeratttt.... kok yea x puas hati ngan jantan tu .. ko pegi jer jumpa dia ... x payah ler ko mengumpat dia kat sini ... perbuatan membazir ..... bukan dia bacer pon apa ko tulis niiii ... lebih apdal ko cetak apa ko tulis kemedian ko fotostat barang 20 keping  ... ko tampal kat papan kenyataan satu ... meja dia satu ... pintu masuk bas satu .. er... kat pintu jamban satu .... lokasi lain.... ko buat pilihann .. kalo berani .... hah ko frame kan.. pos laju kat mak dia  ... baru macho bro ....



-- Edited by baddar on Tuesday 12th of April 2011 08:25:48 AM

__________________

make me feel it



Senior Member

Status: Offline
Posts: 138
Date:

tak pun buat yg macam lampu panggil batman tu ke, pancarkan kat langit shah alam biar semua org shah alam tau nyahahaa...

__________________
"The only difference between boys and men are the ejaculating speed"


Super Member

Status: Offline
Posts: 950
Date:

xdalah kengkawan... ne untuk sorang kawan aku yang da kwn lame ngn aku.. ahaha..smjak dari darjah 1 lagi. tp segala buruk baik kita berkongsi bersama...ahahahaa...it is our up and our down and it will last for year.....

__________________

study high2, stupid never finish~ dh terkene batang idung sendirik baru tersorong2 pipi tu!



Senior Member

Status: Offline
Posts: 159
Date:

alalal syahdunya bca crita awk nie...tp 2 la kwn sejati yg tido  sebantal,mkn sepinggan,,berak sma2(erk ade kew)confuse..hahaha..ssah nk cri kan...kwn yg tikam kt usus rmai..muahahhaa..papepon sy respect la awk sb awk msih ingt dia..



__________________

AkU bErSyUkUr DeNgAn ApE yG AkU AdA....



Super Member

Status: Offline
Posts: 950
Date:

he is my best fren till ble2...susah nk carik mbr cam die..bia pon die rosak ke ape...ish2...

__________________

study high2, stupid never finish~ dh terkene batang idung sendirik baru tersorong2 pipi tu!



Senior Member

Status: Offline
Posts: 159
Date:

dulu pon sy ade mmber baek sejak ting 1 lg..smpai la ting 5 kitaorg skelas...tp bila da tamat skol..snyap cm 2 jew...dgr2 dia da kawen,,tp lngsong x jmput mmber baek dia nie...sdih woooo...wahahhaha..



__________________

AkU bErSyUkUr DeNgAn ApE yG AkU AdA....

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard