Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: HAMPIR SUDAH 4 TAHUN DAH AKU DALAM NIE


Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:
RE: HAMPIR SUDAH 4 TAHUN DAH AKU DALAM NIE


ngeeee... buleh ke? kalau cenggitu aku nak pulang ke pangkal paha wak badda. nak gebu gaban cam best jeee...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

sungguh durjana sekali ungkapanmu itu wahai encik cengkadak putih...eh encik cengcokok puteh...ketahuilah olehmu bahawasanya pangkal peha encik badarudin bin saad dipenuhi oleh penempatan secara berjajar oleh segerombolan kurap dan panau...barang siapa yang menganggap ianya gebu n mulus, maka aku boleh mengklasifikasikan orang tersebut sebagai pengamal budaya idup yang songsang..ngeh, ngeh, ngeh


__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

sesungguhnya hanya encik unit rawatan rapi yg biasa lepak kat pangkal peha encik badarudin sahaja tahu akan keadaan goegrafi dan topografi kawasan tersebut...sbb tu beliau tahuakan kedudukan kurap dan panau

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

oh begitu. memang malang tak bertempat sungguh la incik unit ditempatkan di tempat yang berpenempatan tumpat dengan kurap & panau.

enko pun satu, dah tau cenggitu rupa paras geografinye dah tak de tempat lain ke enko nak lepak. cuba enko usha ketiak kamben encik freedom, kalo tak de kutu bley ko tumpang piknik kat situ.

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1435
Date:

berdasarkan firasat aku setelah lama aku dok ngadap nama cengkodok puteh ni (ternyata mereng nak ngadap nama beliau) telah tersembul satu persoalan dan jawapanya

rupanya cengkodok putih merupakan penyamaran dimana beliau merupakan gelap dan merupakan seorang wanita yang gay ( wanita yang suka laki gay kesian laki lain ) sebab bagi beliau lelaki gay ni amatlah kacak sekali mcm saudara bob auwwwwww (sambil buat gaya ala-ala usop wilcha)...maaf yea rakan2 tak habis menurun lagi kena rasuk jap dengan makhluk gay sebenarnya abg bob seorang yang gagah dan perkasa(suara2 ala-ala yusof haslam) jadi adik cekodek puteh nya pun janganlah khuatir yea nescaya abg bob boleh topupkan adik punya handphone tersebut


nampak tak aku nak balik keje cepat sebab kat luar tgh hujan so SENTAP....


__________________

saya takde facebook nak FACE TO FACE je..



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

bob_Woohoo wrote:

 jadi adik cekodek puteh nya pun janganlah khuatir yea nescaya abg bob boleh topupkan adik punya handphone tersebut


nampak tak aku nak balik keje cepat sebab kat luar tgh hujan so SENTAP....


 er... aku konpius jap dengan abam bob.

bila masa pulak aku cakap pasal nak tpo up henpon ek? tapi kalau abam nak bagi adik amik jeeee.... ngeeee...



__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

bob woohoo tu dah pening lalat la tu...org suh makan ubat penadol satu papan dia makan sebijik je...tu yg pening sampai nak belanja ko topup...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

eh... kalu hari2 dia penin cenggini tak payah mkn ubat pun i rela.. auwwww..

hari2 makan top up... haha... tapi tak nak la hari2 karipap... nanti muntah brlahak lak aku..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

ke bob ni nak tabur budi....nnt dah banyak budi dia tabur...gigi ko berterabur nnt...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

eh... kodok mana ada gigi... wakakaaaaa..

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

la kodok takde gigi ke rupanya...
Mati mati selama ni aku ingat kodok ade gigi...

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 945
Date:

aku makan takde kunyah2. tak sempat la nak kunyah2 ni tak sompekk..

aku telan je terus..

kalo aku nak makan enko pun aku terus telan je.. muahahaaaaa...

molot aku ni fleksibel, ikan paus pun aku tolan.. hahahaaa...

__________________
aku tak kacau korang, korang pun jangan kaco aku haaa... kalo tak siap korang..
«First  <  1 2 3 | Page of 3  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard