Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: malaikat turun di kaabah


Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:
malaikat turun di kaabah


video ada prob...kalo nk carik la kat youtube atau fb aku amoy_mk@yahoo.com

-- Edited by waty on Monday 9th of August 2010 02:23:47 AM

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

ceh... kasik la link ke hape ke...

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

buat saspen jek.... ingat leh baca ke .. leh tguk ke...
leh dwon load ke .. aku x ada muka buku pun.. cammaner?

-- Edited by baddar on Monday 9th of August 2010 03:00:58 AM

__________________

make me feel it



Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:

jangan ler mare...ingat nk berkongsi....mana taw malang tak berbau..hu hu hu

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:

http://www.youtube.com/watch?v=4egRfjjdegM&NR=1

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1643
Date:

ish ish.. wonderpet qupernyer..
guner la real player download... ko klik jer kat ctu..
erk ko ader x real player download?

__________________

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful? :)

 



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 27
Date:

Video edit tu...aku dah tgk description video ni kat 1 blog. flash effect...

__________________
Kita tak sentiasa berada di atas...pandanglah yang berada di bawah..


Senior Member

Status: Offline
Posts: 243
Date:

waty wrote:

video ada prob...kalo nk carik la kat youtube atau fb aku amoy_mk@yahoo.com

-- Edited by waty on Monday 9th of August 2010 02:23:47 AM



waty??
btol ka cter ko neyh...

 



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:

NTAH LARR..NMPK CAM BETUL JER..TAPI ADA YG KATA ORG BUAT ...BG AKU BENDA2 CAMNI TAK BAIK LARR KALO REKA-REKAAN....TAPI TAK MUSTAHIL KALO TUHAN NAK TUNJUK..

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

eeee... ape korang dapat tenguk...
waaaa.a... aku youtube pun x derrr...
ape lar adik waty nie........

__________________

make me feel it



Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:

abg baddar pkai je tube beskal....nampak ke tak..kalo tak nampak..alamatnya......

__________________


Member

Status: Offline
Posts: 12
Date:

alamatnya ko nie baddar sumting wrong sumwhere..hahahha
watyyy...pndai ke si baddar tu kayuh beskal..!!!! knal ke tak dier ape tu beskal..




__________________
 You LOOK so DUMB right now..!!!!
                PADAN MUKE KO..!!!


Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

waty wrote:

abg baddar pkai je tube beskal....nampak ke tak..kalo tak nampak..alamatnya......




errr.. beskal ... kentang2 ler aku x taw n x ada u-tube
korahg gelakan aku eh  .. sok2 larr.. kalo korag da mcm aku...
org mude yg baru lahir plak gelak2 kan ko.. wakakakakaka...
ada ubi ada ada batas ... ada ubi rebus lahhhh .... tungguuuuu ..

(alamat2 x main larr... sub adress jek ... wat pe bg alamat..
kunk raya korang serbu umah aku pulakkk...)


 



__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

LailLAisaBELLOT wrote:

alamatnya ko nie baddar sumting wrong sumwhere..hahahha
watyyy...pndai ke si baddar tu kayuh beskal..!!!! knal ke tak dier ape tu beskal..




haaa nie lagi sorg ...no sumtin wrong anywhere ..
tahap beskal tok nenek ko pun kayuh jugak...
macam tok nenek aku.. main beskal jek...

(ih bebudak nie... lastik ngan lastik burung kunk meraung
x sudah ... wakakakaka .. diarang x tau pekena org
dulu2 ...)


 



__________________

make me feel it



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

dah la baddar... bwk2 la gi tadarus quran... yg ko dok belek2 tiub beskal tu buat apa.... xde apa pun yg menarik kat tiub tu.... ni ha amik sejadah... pegi solat sunat.....

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

wei baddar ko buka la laman yuotube tu
nnt kuarla semua jenis tiub basikal yg ko nak
yg besar yg kecik yg lonjong semu ada

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

ala puan radin yang rajinnn ..
sajek jekl aku gatal seluruh badan niee...
nak melayan aweks2 cun lagi muda...
maklum... pucuk muder kan...
kunun2 buat x taw... (kikikikik... ketawa miang nieee...)
trima kasih la puan radin bagi sejadah nieee.. tambah lagi pahala ko...
(eh eh ... puan radin ... nie bukan sejadah nieee...
ni karpet bangla yang dia jual buat alas tempat duduk kete... )


g papadom....
laman youtube tu macam ler aku x taw...
samer ngan laman kat depan umah kampung aku tu kan ?
sama kan?



__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

laman kat kg aku la..
kat kg aku lagi best laman
dia siap boleh main pasir laut lagi

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

papadom.... dekat pasir laut tu ada lumpur tak..... kalu ada lumpur aku dgn gayah nak terjun sekali....dan berendam kat situ... tu la hobi kami sekarang... mesti lepas ni bdn kami jadik bergetah dan anjal sekali.... gaya mutu keunggulan....

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

Klu nak yg ade lumpur
ade satu tempat yg mana pantai dia ade lumpur
tempat tu mmg best tak ramai org yg nak mandi kat situ
tempat tu kat melaka la jugak



-- Edited by g_freedom on Tuesday 10th of August 2010 12:54:51 AM

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

sebenornya aku da cari kat u-tube tu...
dah penat .. x jumpe jugak yang adik waty maksudkan tu...
tu .. aku agak boring ...
ngeeeeeeee  ... ngeeee nie lagi best...

__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

tak payah penat2 la baddar aku tengok kuar gambar katun wanderpet je
keje tak berpaedah je ko nak cari2

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:

baddar wrote:

sebenornya aku da cari kat u-tube tu...
dah penat .. x jumpe jugak yang adik waty maksudkan tu...
tu .. aku agak boring ...
ngeeeeeeee  ... ngeeee nie lagi best...




nonono search jer malaikat dikaabah.....biggrin



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:

g_freedom wrote:

tak payah penat2 la baddar aku tengok kuar gambar katun wanderpet je
keje tak berpaedah je ko nak cari2




evileye kartun wandepet ......apa yg penting.....kerjasama...



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

time kasih adik wati.....
dah tguk ... susah nk komen...
zaman sekarang niee... bley buat macam2...
kalu btul.... bagus lah...
kalu trick... x tau nk cakap pe...

__________________

make me feel it



Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:

korg percaya ke..? aku ada dgr dah sebelum ni.. tp kejadiaan ni konon nye dikatakan terjd tahun 2008 tp ada jugak yg kata benda ni dah di edit mungkin jugak.. yelah... dlm al-quran ada menyebut sifat2 malaikat... salah satunya sekali malaik...at tebarkan sayap mampu menutup seluruh bumi dan satu lagi malaikat dijadikan melalui cahaya korg rasa berapa pantas pergerakan cahaya..?? sempat ke manusia capture gambar tersebut..? cuba korg tutup lampu kemudian pasang balik lampu... sempat x korg capture cahaya lampu bila terpasang... kalau sempat betul la tu... tp klau x... erm...:) wallahualam

__________________

staydo gembo-gembo,totap den.......



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

staydo wrote:

korg percaya ke..? aku ada dgr dah sebelum ni.. tp kejadiaan ni konon nye dikatakan terjd tahun 2008 tp ada jugak yg kata benda ni dah di edit mungkin jugak.. yelah... dlm al-quran ada menyebut sifat2 malaikat... salah satunya sekali malaikat tebarkan sayap mampu menutup seluruh bumi dan satu lagi malaikat dijadikan melalui cahaya korg rasa berapa pantas pergerakan cahaya..?? sempat ke manusia capture gambar tersebut..? cuba korg tutup lampu kemudian pasang balik lampu... sempat x korg capture cahaya lampu bila terpasang... kalau sempat betul la tu... tp klau x... erm...:) wallahualam



betul apa adik staydo ni cakap ... pergerakan cahaya,
macam korang tguk cahaya matari tu... sempat x mate rakam?
nampak teranng jek sampai x terkira kelajuan dia...
lain larr... kelajuan bunyik ... lambat sikit...
kapalterbang dah kat depan (kat atas la) ....
tapi bunyi tertinggal kat belakang ....

so... kemungkinan telah di edit...
kemungkinan juga bukan malaikat ...

(sape kita sebagai manusia biasa dapat melihat malaikat?
lainlah nabi or rasul....)

Hanya Allah sahaja yang mengetahui...

 



__________________

make me feel it



Member

Status: Offline
Posts: 12
Date:

baddar wrote:


haaa nie lagi sorg ...no sumtin wrong anywhere ..
tahap beskal tok nenek ko pun kayuh jugak...
macam tok nenek aku.. main beskal jek...

(ih bebudak nie... lastik ngan lastik burung kunk meraung
x sudah ... wakakakaka .. diarang x tau pekena org
dulu2 ...)


 




baddaarrrr...ko marah aku ke ape nihhh...!!!!
ape ko ingat ko sorang je ade lastik..!!
ko tatau aku nyer lastik lg..stakat lastik ko kalu kene meraung kn..
ni haaaa..lastik aku kalu ko kene...innalillah tros..!!!
hahahahha...jom test lastik sape lg bagos..!!! hahahaha..ade bran..?

 



__________________
 You LOOK so DUMB right now..!!!!
                PADAN MUKE KO..!!!


Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

sebenarnya dalam video tu adalah silau dari lampu limpah yg ade kat sekeliling kaabah tu...malaikat dimana2 pun ade..bersama kita pun ade tengah mcatatkan ape kebaikan dan kejahatan yg kita lakukan hari2

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Senior Member

Status: Offline
Posts: 221
Date:

g_freedom wrote:

sebenarnya dalam video tu adalah silau dari lampu limpah yg ade kat sekeliling kaabah tu...malaikat dimana2 pun ade..bersama kita pun ade tengah mcatatkan ape kebaikan dan kejahatan yg kita lakukan hari2



maybe la silau lampu dlm video tue..tapi kita kena percaya kun fayakun...kalo tuhan nk tunjuk tak mustahil....pernah dengar org kata kalau malaikat tebarkan sayapnya sebelah jeeeee pun da gelap dunia nie.......wallahualam...

 



__________________
1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard