Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Aku nk jiwang2 sket leh takk..???


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:
RE: Aku nk jiwang2 sket leh takk..???


ni sah le karang ada yg memberot kat tepi lumpo aku nih..syoh..syoh..korunk gi makan jauh2 boleh tak..

mana si dinazillazi ni..aku baru je soh dia jaga elok2 lumpo aku ni dah dibiornya...apa punya biznes patner le...

ok le green apel..sementara si wak dinaz ni tak ada, nko jaga le kaunter tu..jgn nko bawak ayam2 tu kat sini..kang habis bankrap bisnes aku..

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

shhhhhh.... kan ke gayah dah bising..... yg korang tak jaga ayam betul2 ni nape....kan ke dh berak merata kat tepi kolam lumpo si gayah ni.... dh sah2 pasni aku nak sembelih ayam nak buat bisnes ayam golek kfc nih.... aku bisnes lain ni pun bukan si gayah tau pun.... dia cuma partner bisnes spa kolam lumpo je.... bisnes ayam golek ni aku buat sorg2.... nak carik ontong lebih.... mls ah nak ajak dia sekali.... si gayah ni alerjik dgn ayam2 ni...

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 53
Date:

kakak rajinggg..adk gagap nk jd bisnes partner bole..???
nk cari pengalaman..hikk..hikk..bole kak..??

__________________

       I CANNOT MAKE UP MY MIND..OH N000..I FEEL YUCKKYYY...!!!!

banner.jpg



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

adik ladi gagap .. aku sukong .. aku sukong...
ko join ler makcik rajingg tu ... jadik patner bisnesss...
musti bisness beliau dan ngko tu melunjak naik seratus duplo peratus ...
maklum.... sejak menjak makcik rajingg tu sorang jek bisness..
nampak macam merudum ... maklum.. tahap bergetah belia dah merudum jugak
(hik hikhik.. sronok gek kutuk2 makcik mode ni... sekali skala)

ngan adanye ko .. yang cun dua ratus peratus dri makcik tu...
aku gerenti...makcik rajin rajinas dillazi tu dapat untong besooooorrrr ...

__________________

make me feel it



Newbie

Status: Offline
Posts: 1
Date:

uhuuuu...cam ner nk join bende neh....x phm ahhh....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

kesian adik keli ni ... dia x paham ... n x reti nak join
x perla adik keli .. ko join pun baru 5 minit jek.....
ko golek2 dan berenang2 dulu eh kat sarang gc niee.


__________________

make me feel it



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

betul...betul..betul... pastu ko terus terjun kat dalam kumbahan najis CEO dan lepas tu baru ko berendam dlm kolam lumpo.... sah2 pasni ko lg ekspert dari si badaq ni.... pastu kan ko main aci kejar lak dgn aliza mesbun..... dan last sekali kalu agak2 ko parah sgt ko g la berumah kat spital ICU.... haa.... watak2 tu semua ko akan jupe dalam gubuk gc nih.... selamat selamat dan selamat segalanye.... selamat menjoinkan diri buat dak keli...

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

selamat datang ngak kepada adik keli ni...alololo..comel nye...
masuk gc ni mental ke tahan...hehehe...ceh..macam lar masuk penjara pudu...
adik keli ini umo bpe arrr...??
puang radinzzzz, kalau nak masak keli bakar masak tempoyak cukup umo dah ke adik keli ni........hehe..bleh ngak merasa keli bakar ni...

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

betul tu grin epel...keli bakar mmg sedap..lelebih kalo nko masak lemak cili api taruk buah bacang..huihh..mak mertua lalupun xsedo, nko...tetiba je mak mertua nko tepuk belakang coz org lain dah lama benti makan tapi nko masih lagi dok jilat siku..he he

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Member

Status: Offline
Posts: 12
Date:

korang ckp pew nihhh..???
koranggggggg...tlg ajar adk laila bole takk..??
 
sonok la tgk korang borakkk...!!!
plssssssss.....

__________________
 You LOOK so DUMB right now..!!!!
                PADAN MUKE KO..!!!


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

adik lailai nak belajar gak ke...
haa...nanti daftar masuk kelas puan rajinnnn...
kene bawa surat beranak a.k.a sijil lahir..
banyak lagi yg adik lailai bleh jumpe...

eh!gayah...
nama lailaibelot tu ade iras2 dengan ikan belut lar..
ikan belut bleh msk tempoyak gak ke..??


__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Member

Status: Offline
Posts: 12
Date:

grin epal...aku sijil beranak tadekkk...
mama aku lupe nk wt...canerrr nihh..
aku kad credit byk aaarr...(sbb aku byk utang..)

grin epal pinjam surat banak ko bole..??
aku dh kemaruk sgt nihh..hakk..hakk..!!!

__________________
 You LOOK so DUMB right now..!!!!
                PADAN MUKE KO..!!!


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

astagaaaa..apa nak jadi le adik lailabilot ni...
apa kemaruk2 nih..kemaruk surat berantai?

apa grinepal?..belut? masak lomakpun sodaaaapppp



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

huh...belut kalu buat kuah laksa mmg sedap.... tp aku tak reti nak pgg2 belut ..... eeeee... geli.... keli pun... eeee... geli i tau..... spesies2 ni kan ke sume panjang2 mcm ular.... takpun licin mcm ular.... eee...geliiiiii.....

(gayah... spa mlm ni tutup tau.... aku nk g karaoke mlm ni....kalu ko nak bukak... ko bukak sorg2.... aku mintak mc tau)

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 53
Date:

bkn..bkn..kalu buat kuah laksa tu..bole laaa..masak lomakpun ermmm..ok laaa..
tapi yg pasti...ape kate korang ase belut masak sambal plak...pergggg..sedap kott..

p/s: ladigagap pn geli gak ngan bnde pnjang2 nie..licin2 plak tu..
       aucchhhhhh....geliiii....
       kak gayahhhh...nk ubat geli tu...stok ritu dh abis la kak...

__________________

       I CANNOT MAKE UP MY MIND..OH N000..I FEEL YUCKKYYY...!!!!

banner.jpg



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

apa?nko nak ubat geli..
cuba nko amik belut tu, pastu nko letak kat tengkok nko..ha..hilang le geli dia..he he

nko nak gi karaoke ye wak din..xpe nko pegi le..biar ribut topanpun aku tetap buka spa lumpo ni..
bukan ape,,kalau mandi manda time2 hujan gi..perggghhh besh gitu..aku ala..ribut topan tu aku anggap mcm muzik tekno kat disko tu le..aheks..

dumm tumm..o mak ai..terkojut den...kuatnya bunyi guruh ni..!!

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

lendir2 kat badan belut tu bleh x aku sapukan kat rambut mat skit...
mana tau bleh mengstailkan skit rambut die yang macam gerabak keretapi tu...

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:

weiii..epal ijooo...
lelendir tu kn..(yg pasti bkn lendir buatan laa..) bole juge d guna pakai tuk mengurut badan d SPA...biggrin

hurmmm...best tawwww...licin2 tuhh..!!! sedap je bile badan d urut2 manje..!!
hahahahah...epal ijooo..jom..jomm mlm nie kite g spa gayah..!! kite booking vvip room..

gayahhh....gayahhh..!!!! bln pose bissnes ko broperasi takk..???



__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

bernas sungguh idea mu itu miss lalok..hahaha
tapi kau belanja ye...
erk..gayah, aku xnak sapu lelendir belut tu..
aku nak krim buah-buahan...bleh..??
ala, buah epol ijau pun bleh...lagi aku suke...

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Super Member

Status: Offline
Posts: 850
Date:

eh, gayah ada bukak spa ke? tak tau pulak aku..
aku mmg suka bab2 spa ni..bleh manja2kan diri gitu..
lendir belut?..nko nak perasa dan bau laicipun boleh, epel hijo..

__________________
PaStiKan KiSah SeMalam berLalu tanPa kESan


Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:

zeeta ko xprnah brkunjung ke spa gayah tu lg ehh..??
haishhh..siyokk oooo..
xpe..xpe..lepas nie  aku ase cm nk jadik bisnes partner gayah tu..(gayahh..amacm..?? bole takk..?? )
bleh aku buat parti besar2an meraikan kejayaan aku jadik rakan kongsi gayah... haaa..kat situ nanti ko leh la nampak golongan2 gay SPA Q meloncat2 kesukaan sbb memasing dpt berjumpa antara satu sama lain..biggrinbiggrin zeeta ko jgn lupe join tawww...!!!! leh berendam sesamerr..

-- Edited by misslalola on Wednesday 1st of September 2010 06:08:14 PM

__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

uih.... makin banyak buah buah dalam GC ni ek... trrrr...trrrr... tergugat iman aku (kata bulu ketiak rie yang tak tahan tengok awek2 dalam gc ni terjojol dengan buah-buah hak milik mereka)

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

aku nak juga join...
miss lalok..cadangkan aku jaga kaunter depan...
dari dulu lagi aku mengidam jawatan itu...
nanti aku bawak sijil beranak aku..ngahahaha
tolong rekomenkan aku dgn gayah..ye..
gaji pertama aku blanja sirap biji limau purut..
baik untuk penghadaman tuh...

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

hai green apple... nyeh nyeh nyeh

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:

huh!! tanak aku amek  ko epalijoh ni jaga kaunter dpn..
memandaije ko wat fakta sendiri tentang jawatan nie..
ko ase bole ke aku nk kawtim ngan si gayah tu..??
jgn harappp..!!! gayah kalu bab biz ke keje ke dier siyes taww..
xde kawtin undertable nyerr..
ko siap nk bawak surat branak sgala...hahaha
xde makne la epaalijoh..biggrin

nnt bile dh dpt keje..

huh!! ko mule la belakon kunun2 wat keje sumer nye cepat
dan masuk opis kunun2 awal..
pastu salu menular..tak tau g mn..
upenye lepak surau untuk merehatkan diri(TIDO)

bankrup la akuhhh...!!!!



__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:

Mister Rie wrote:

hai green apple... nyeh nyeh nyeh




         abg joprie...nape ko nyeh nyeh nyeh kt epalijo
         sowang je..!!!! adk lalok cmburu bute tawww...

         mlm nie adk lalok tamau isap korok dumbill ngan abg...!!!
         adk lalok ceraikn abg joprie ngan talak ontong pya olanggg...!!!!



__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

elowww misterie....nyeh..nyeh..nyeh tu bahasa mengarung terencat ke...

miss lalok...kalau gayah xmaw jointim ngan kau...
bagus kau buat hubungan yang intim dengan aku ni..
ewh..salah....jointim dengan aku pulak..
erm...nak buka bisnes ape ye..
gerai sirap ABC puang rajin dah ade...
Spa gayah dah ade..
Jual gel ala2 lendir belut pun dah ade...
jadi kite ni nak buka bisnes ape ye..???
ye lar...raya x lama lagi ...bleh kite cari duit blanja beli bunga api nanti..
ape kate kite jual lemang nak x...???
lemang santan yang lemak berkrim...lagi besar dan panjang...ngehehehheeh
mesti laku punya...gayah & puangggg rajinnnn..mesti jadi customer tetap kite...


__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:

eh epalijo..bole ke kite menjual lemang..
tengok tu..lemang saiz 5in setengahpun nko nak jual..
ada ke org yg nak beli lemang kontot camtu?
puas ke makan nnt.. kalu aku, terus terang aku xnak..aku nak yg besar dan panjang. baru puas..
dah le lemang kontot, nak cicah ngan susu lagi..mana cukup..
tak puas makan le nnt...perrggh (alamak, terliok dah aku ni, epalijo)..

eh epal, nko tau tak..abg gab ade meriam buluh le kat umah dia..besar lak tuh..heee men best tu..jom kita gi umah beliau nak?? sambil men meriam buluh, kita makan lemang lemak...biggrinbiggrin


__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

eh, mane222...mane lemang yg nko cakap tu lalok..
aku kalau bab2 lemang ni memang aku giler
nko lalupun aku tak nampak dah
aku tak kisah le..lemang pendek ke, debab ke. panjang slim ke..
janji dapat lemang lemak tu..
meh le bawak ke spa lumpur aku ni..
kita makan sesama sambil remdam2..
ajak le kengkawan ramai2, aku bagi diskaun lagik
meh le..

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

«First  <  1 2 3 | Page of 3  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard