Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Aku nk jiwang2 sket leh takk..???


Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:
Aku nk jiwang2 sket leh takk..???


Tatkala pompuan merindui lelaki
Tido tak lena gelisah di hati
Golek golek kanan dan kiri
Sedar sedar tak lena sampai ke pagi


Lain pulak dengan lelaki
Rindu kat pompuan pun tak henti henti
Tido malam pusing kanan dan kiri
Sedar sedar bukak mata dah tengahari


Apabila rindu menguasai diri
Pompuan asyik terkenang si lelaki
Leka mengelamun sampai tak mandi mandi
Makan minum pun kadang kadang dah tak peduli


Begitu juga dengan si lelaki
Rindu kat pompuan sampai tak sedar diri
Terbayang wajah hingga tido termimpi mimpi
Silap silap kena mandi wajib bila bangun pagi nanti


Jika rindu sudah bersarang di hati
Kejap kejap pompuan telefon lelaki
Tanya khabar itu dan ini
Walaupun soalan yang sama berkali kali


Lelaki pun juga sama macam tu
Tepon pompuan berkali kali bila dah rindu
Asyik dok cakap i miss you, i love you
Entah betul entah entah dok menipu


Tapi semua ni tak kisah la kan
Baik lelaki atau pun pompuan
Bila rindu, tadak benda lain dalam fikiran
Asyik teringat masing masing punya teman
Kalau boleh nak segera jumpa berdua duaan


Btol tak kengkawann..????



__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



Super Member

Status: Offline
Posts: 2023
Date:

Gatal.

Err.. pn rajin. ok x klu aku jwb ciput cantu. Ni contoh je tau. ok ke x ni.

__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

eh..nko bmw..ckit beno nko jawab tuh..

tapi aku rasa boleh le tu..pasal dia datang dari hati nko yg suci murni, kan..

aku rasa cam besh je pantun2 kat atas tu. walaupun piching dia lintang pukang, tapi itu antara yang terbaik dah tu..

hakikatnya..mmg begitu le jiwa mudaa mudi skang ni..
takat mandi2 wajib tu..biasa je tu..xde hal. ntah peta negara mane la kat bantal ngan tilam dorunk tu..ahaks..

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

aliza.... ko meraban apa nih... aku tak paham... ko nak posting kat sini ke kat post lain.... aliza... bahaya nih kalu ko tgh meroyan...kang abih laki2 mana2 ko kasi mereka...

eh...gayah ada lak makhluk asing ni.... aku ingat dh ke afrika jadik pengadil bola kat sana... aku dh lama tak rasa lemang ko masak.... rendang gajah ko ada buat lebih tak???

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 791
Date:

asal tade sape komen hasil nukilan biniku ini....
overall not badla im loving it...teruskan usaha anda mampu berjaye yer
haa memang benorr pompuan dan laki melalui saat2 demikian
becoz itula moment2 yg akan mengisi relung-relung ati kite
cinte,rindu,sayang,break up sumenyer asam garam dalam masakan
baek bahannyer maka jadila resepi telo mate yg lazat
jika salah bahan maka jadila roti canai sardin

__________________

tumblrln61knlyhk1qbz3uh.gif

[saya lembam sekian terima kasih]



Super Member

Status: Offline
Posts: 850
Date:

tu sapa yg dilamun cintan tu mmg le akan menghadapi suma yg terkisah kat atas tu..
yg pasti sama2 dalam kolam rindu dendam..tak cukup masa 24 jam..rasa nak tambah jadi 48 jam je sehari semalam..he he

__________________
PaStiKan KiSah SeMalam berLalu tanPa kESan


Super Member

Status: Offline
Posts: 1715
Date:

ishh sudah bermadah hela lak ... maduku ini ... rasa nk meleleh air liur baca

hahak pape pn romantis sehh saper lakk yg dpt puisi niee .. rasa bangga pn ada juga niee

utk aweks je lah ehh misslalolala .. :p walaupn sesame jantina but ok kan ?? jgn

pk bebukan lak yerr ....

__________________

heyyy .. salam perkenalan untuk anda semua ...
dari saya .... smile always ..... :)



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

aku pk bebukan awek tomei...nko lesbi ke?
kalau lesbi..jom le ikut aku gi mandi lumpur..
aku ajak yg lesbi2 je mandi lumpur ni..biar mantop gitu..ahaks

apa dinaz, nko nak lemang? nak rendang? apa nko ngidam ke?..
sejak2 aku ajak nko mandi lumpur ni, kemain lagi nko ek..
tiap2 mlm nko eksesais.. tiap2 pagi pulak aku tengok nko kat toilet keringkan rambut..
jeles aku..ahaks


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

ko tak usah jeles.... ari2 aku makan lemang... sedap woo lemang yg aku order dari ko... panas2... yg pasal aku keringkan rambut tu bukan apa... kan ke aku suka mandi lumpur... pastu ada lak lumpur2 jahat ni melekat kat rambut aku.... jdik aku basuh la dgn syampu cap ros... kasik wangi skit.... buat apa ko nak jeles..... aku ada st jenis syampu ni.... syampu cap kelapa laut afrika.... kalu ko nak... kita buat sistem barter.... ko kasik aku lemang..aku kasik ko syampu tu....

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

miang...

rrr...puan modest, ok x kalu aku jawab cam ni plak..

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

apa pulak miangnya ICU...betul ape yg si dinazillazi tu cakap..

syampu cap kelapa laut afrika?? ok ke?..tak wangi sangat ke..aku kl wangi2 sangat tu, elegik pulak.. camne pong aku lebih suke syampu cap kelapa laut bangla..bau dia agak2 bau kasturi gitu..nyamannnnnnnnnnnn



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

mengapalah cik gayah ni begitu asikkan dengan bangla
hingga bau sampu bangla pun macam haruman kasturi ..
apakah keistimewaan bangla ni agaknya...
selain dari baunya .. mungkin kekuatannya... tang kuat
ni... seme kuat.. terutama kuat melahap ..errr maaap.. kuat makan
tang kuat makan ni... makan dalam ke makan luar...
tu susah nak jawab ni...

oooo lupa pulak ...
bener dan bener belaka cakap cik gayah itu...
walau pun pantut-pantut jiwang di atas tu..
piching ada lari... sampai lintang pukang....
tetapi paham juge lah maksudnya...
ada pembayang ... ada maksud..
ada maksud..  ada pembayang...
pembayang dan maksud .. dua-dua ada..
macam timun dan sambal...

(apalah aku ni ... hik hik...hik ...kejo masa ni.,..)



__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 1519
Date:

nie bukan miang atau pun gatal... nie namanya lorat.... tapi lorat camana pun inilah realiti yg mewarnai kirmizi kehidupan alam sejagat raya..... uih...!!! menatang hape kirmizi tue...!! keh keh keh...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

miang ngan lorat... serupa jek... adik beradik sekupu sekapat tu..
nak tau miang .. mendekatkanlah diri dengan diri yang miang tu...
otometik tubuh kita menjalar kegatalan...
bukan setakat kegatalan... malah akan menujuk-nujukkan kegatalannya itu...
sambil memegang lemang-lemang panas....huh .. huh.. huh..
(tu cik puang rading mas ayu terlior tu...)



__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 1715
Date:

hahaha jom lah gayah .. aku pn lme x sauna kat lumpur niee .. naik kering

kulit kematu aku niee hahaha .. leh juga lembutkan balik ... kulit aku yg

dulu selembut bayu .... :p ... alah pasl puisi madu aku niee ... mantaop2 mehhh

saper baca leh jatuh hati .. baik gurl mau pn boy .. x gitu cik baddar ????

__________________

heyyy .. salam perkenalan untuk anda semua ...
dari saya .... smile always ..... :)



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

kalo madu aweks tomot tu...
pantut-pantut dia memang bermadu sungguh..
tu nampak kat bibir dia ada madu...
kat mata dia ada madu...
cermin mata dia pun ada madu....


__________________

make me feel it



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 51
Date:

awwaku bleh pntun klu cmnie...
hahah..ni ptun bdak2 jelafurious

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:

oooo..pntun bdak2 ehhhhh...

yuyu oiii..cube la ko wt pntun ko yg versi org tua2 tuhh..!!!

cube laaaa...yawn

__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



Super Member

Status: Offline
Posts: 1715
Date:

hahaha madu aku memang suke suap kan madu dlm mlt aku .. sbb mult aku niee bak madu

yg x abis2 .. ceh wahhh maniss jee .. hahaha ... ko nk juga ke?? apa kate ko suruh

si yuyu tu ... anu madu

__________________

heyyy .. salam perkenalan untuk anda semua ...
dari saya .... smile always ..... :)



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 51
Date:

ah alah ko nie..biase  la 2..
ap plak ko soh aku?
ko nk plempang aku blh
la bg kt korg
hahaha

__________________


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 51
Date:

ko nk ke aku bt
pntun miss lola

__________________


MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

yuyu.... kat sini aku sebagai wakil mod.... dan jugak pengerusi awek cun gc nak tegur kat ko... boleh tak kalu ko posting kasik panjang2 skit sembang dia.... jgn seciput dan secotek je ala2 ym... dulu aku nak sound mls nak direct je... ni disebabkan ada kes CEO sampai closed topik sebab ada yg post haram jadadah je.... aku mls nak buat ayat bunga2... ni ha tgh sibuk... nak kutip telur2 ayam kat reban ni nak jual kat pakistan... so aku direct sound je la... lain kali nak post kasik pjg skit...lagi satu jgn eja pendek2... kat sini ada yg golongan sizen tak paham ejaann kontot2 ni... yg simple2 tu xpe jugak..... n disamping tu aku ucapkan terima kasih gak sbb sudi lyn gc ni... ok..teruskan berkarya...

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

uit..nko marah dia ye wak dinazillai..akupun nak marah gak ni..tapi aku sian le tengok dia tu..kan dia tu budak2 lagi..kang ak mrh kang dia kata ak x syg plak..

ish ish...rimas tol aku dgn ejaan2 shotpom ni..ni yg buat aku nak terus berendam lumpur je ni..pening le aku nak menterjemah ejaan2 kontot camtu..

mane le abg bangla ni..rindu betul ku bau ketiak beliau tu..ahaks

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

ni ha.... abg bangla ni aku sorok bwh ketiak aku dulu....nanti kompom bau ketiak beliau jadik triple mabeles campur ngn bau ketiak aku... baru pasni lama skit ko rendam dalam lumpur tu... aku nak tanya ni... lumpur tu ko ada taruk bahan perasa tak.... apa bnda yg ko taruk nak gak aku tau...

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

posting panjang-panjang ni.. membuatkan aku sangat bernapsu
untuk membacanya ...
kalo pendek-pendek... aku baru nak bukak balik kelopak mata
... dah abis baca... camana???

(aku ni... kalo makan ais krim panjang-panjang... memang best..
puas lagi nikmat ... kalo pendek/kontot ni... baru dua tiga kali jilat... dah abis..
mana ati aku x menyumpah seranah ngan apek yang jual ais kerim kontot ni....
x sporting betollll...
er.... cik puang rading ....jom makan ais krim kontot....)


-- Edited by baddar on Thursday 15th of July 2010 08:01:43 AM

__________________

make me feel it



Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:

weeiiiii ape ko nie baddarrr..!!! mkn eskrem segala..!!!!
asal pn rading sowang je yg ko ajakk..???
cik lola ponggg nk jugakkk..lola nk yg ase stobery...
napsu nirrojim ko makin mnjadi-jadi kn..
haishhhhh...!!!!

nk eskermm...!!!!

__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

wah.... lalola pun dah pandai dah suka2 eskrem ni ye.... nanti aku order kat apek eskrem tu... ko nak brape batang.... dia jual panjang2.. kalu yg kontot2 tak best... baru jilat skit dah abih.... gayah.. ko nak gak ke eskrem... setau aku ko makan eskrem bangla punye je... lain la aliza... semua eskrem dia bedal je..

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

aku punya aiskrim korang taknak???

aiskrim mangkuk

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1715
Date:

hah abg rie .. sedap kee ais cream abg rie .. kalu dap bg kat aweks je k ..

wak radinaz dh selalu mkn sbb tu dia dh x heran ... mak gayah pn samee ..

sbb dia ckp ice cream abg riee tawar meleseh .... aweks kan x nah rasa lg

apa kate bg kat aweks jee rasa iceream yg manis2 tu kat aweks ...

tp agak2 sejuk x? adehh ... asl icecream lak niee .. x ada lain keee

kek coklat ke?? .... mak gayah kek coklat ala2 bangla satu .... (oder)

__________________

heyyy .. salam perkenalan untuk anda semua ...
dari saya .... smile always ..... :)



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

misslalola wrote:

weeiiiii ape ko nie baddarrr..!!! mkn eskrem segala..!!!!
asal pn rading sowang je yg ko ajakk..???
cik lola ponggg nk jugakkk..lola nk yg ase stobery...
napsu nirrojim ko makin mnjadi-jadi kn..
haishhhhh...!!!!

nk eskermm...!!!!




aisay.. apek pun x marah kalo dia jual ais krem kat aku...
ni adik mislola pulak nak... cik puang raddin yang rajin tu pun
oper kat ko adik mislola.. .. senang sikit keje aku,nak meneruskan jilatan aku kat ais krem yang kontot tidak panjang tidak ni...


 



__________________

make me feel it

1 2 3  >  Last»  | Page of 3  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard