Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Maafkanlah Daku Sayang


Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:
RE: Maafkanlah Daku Sayang


ko pun xtotop aurat

__________________
Bagai jatuh ditimpa tangga,tangan pulak terkena taik ayam


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

laaa..dah setahun berlalu..
akupun dah ttp aurat ni, roti..
tu..bontot kerengga tu gambo lama..
nko abaikan je la, ye..

sejak balik umrah ni..aku dah ttp aurat..
cuma mata aku je yg belum ttp..ntah bila la aku nak ttp..
tapi, masa tido..aku ttp le..isk isk..

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

waahhh cik Gayah ...

pg umrah senyap senyap jek eh ..

sikit x hajak haku ...

x pe x pe ...

nanti aku pg sogo kat KL .. malas haku nak cakap kat nko ...

 

err ... relevan x ayat nii...? kompiusssss   confuse



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

haku g umrah senyap2..
badda gi sogo xhajak aku..
apa menda merayap2..
atas kepala bukan kutu..


jawab...jawab...huhu


selamat meyambut maulidur rasul...


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

gayah g umrah senyap2
badar g sogo pun tak ajak aku
atas kepala merayap2
ooo tangan anak aku mintak susu

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

cute...

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

gayah wrote:

cute...


 

 

 

iskkkk... harommm sungguh posting cik gayah manisss nie ..

itu sahajakah ayatmu wahai cik Gayah manis ?



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2496
Date:

masuk gc ni semata mata nak taip 4 huruf je ke gayah.....ai sungguh beradab sungguh....

__________________
aku meminta pada yang ada
aku merindu pada yang sudi


aku bapa si comel



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

cantik sungguh bahasamu wahai gpreedom. sesungguhnya haku amat suke pada pantun yang kau berikan itu sehingga aku tak terkata nak mengeluarkan ayat2 mesra di sini. itu sahaja lah yang keluar waktu itu..

adooiii..baddar, mana mau pigi cuti sekolah ni?..huhu

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

cuti cuti sekulah nii aku x planning lagik lah cik Gayah manis ...

nko pulak nk ke mana?

duit ygaku kumpol ari tu pong aku udah gunakan untuk bli baju anak anak untuk raya

termasuk ler baju aku ... belanja x hingat ...

tnguk laaa nanti ... paling paling pong .. melake kot .. dekat bajet x tinggi ..

tu pong kolo patner aku nak lerrrr ...

 

ewaaahhh .. berbual bual pulak aku kat sini

minta maap ler incik ICU .. beliau cukup x suke posting jenis jenis hampeh cam ni ..

namun .. apakan daya .... aku x dapat menahan napsu aku .. nak makan .. nak makan nak makan .....biggrin

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.

«First  <  1 2 | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard