Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: (R) VIDEO-VIDEO AHLI GAY GENG CERITA YANG MACAM JAHANAM
ADAKAH MISTER RIE SEORANG YANG BERIMAN LAGI PEKERTI? [22 vote(s)]

Benar-Beliau memang mulia
9.1%
Tidak-Beliau amat nirrajim sekali
45.5%
Mana boleh beliau beriman, tetiap malam beliau merempit ngan Gabriel
22.7%
Walaupun muka beliau cam lanun, beliau memang beriman
4.5%
Beliau beriman sebab nama beliau Mohd Iman Shuhaib
18.2%


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
(R) VIDEO-VIDEO AHLI GAY GENG CERITA YANG MACAM JAHANAM


(1). VIDEO GELI MAT


Video ini memaparkan bekas kekasih gay Mat The Matics yang mati bunuh diri sehinggakan beliau jadi hantu setan dan mengajak rakan2 hantunya menyanyi lagu 'GELI MAT' menandakan amat hinanya Mat The Matics sehingga hantu pun geli ngan beliau. Kalau anda perasan, Zizan pernah nyanyi lagu ni dalam Raja Lawak masa kumpulan LNJ buat persembahan.


(2) VIDEO SERRRRRABAI


Video klip nyanyian hebat Gabriel the tenuk. Lihatlah, betapa gaynya beliau dalam video ni, menyanyi menari ngan laki.... bukan ngan pompuan... macam mana la aku tak cakap korang gay sedangkan korang sendiri duk menunjukkan sifat tabie korang.... insaflah... SERRRRABAI....


(3) VIDEO TELUR TU TELUR TU


Ni lagi la puaka, Fizie ni tak abih2 ngan perangai buruknya... sehingga dibawak kedalam nyanyiannya tentang telur.... kok yer pun fizie... sorok2 la sikit yang ko suka telur tu... nasib baik aku pakai cawat besi ari ni....


(4) VIDEO MISTER RIE YANG BERIMAN


Bukti paling agung dimana Mister Rie seorang yang amat beriman, sehinggakan pompuan cun cam adik emma is death pun ditolaknya demi kecintaannya kepada Tuhan....

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

sudah la rie..ko jgn suruk menyuruk kan lagi perwatakkan ko adlh jiwa gay sebakti dunia..kan ko pengasas teragong skali bagi gay2x kt GC ni..tak sangka hensem jugk ye aku dlm gambar video yg rie cipan tayangkan ni..(tut tut...hello emma, mlm ni dtg ye bilik abg..ni ar abg bawk telor separuh masak..emma mamam ye mlm ni..penat abg rendam dlm air panas tau..)



__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

ko ni fizie meroyan ke hape.... kesah ko asyik bcerita pasal telor je... ko ni kena mandrem dgn sape?


__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

ni semua salah icu..die bawak aku pegi lorong haji taib...aku ingat nk buat ape..last2x..astafirullahuazim...hanya tuhan saje yg tahu...

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 1643
Date:

waa vdeo last tu cam siot jer ! hehe

__________________

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful? :)

 



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

tu belum lagi ko tengok video aku kena ngorat dengan mat teh gaytics... lagi cam neraka saqar perangai dia... tapi aku malas la nak tunjuk... sebab ia mengandungi adegan-adegan lucah seperti memakan buah betik dan menganyam tikar...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

hahaha...penat arrr gelak.
abang rie kena banjer sirup nie...

__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

ptuihhhhhhh..ambik hati la tu dgn rie cipan..ish3x...ape ilmu ko gune ni rie?? sampai puak monopos pun tersangkut niii....

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

tu la ko... walaupun aku ni hensem, aku kena jugak pakai ilmu guna2... sebab kehenseman ni tak kekal lama...

bak kata watak ko fizie dalam iklan innershine

"Awak tak perlukan sayyee.. wajah awak sudah cantik berserrii..."

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

bulan2 poso ni, layan video cenggini memang mampu membuatkan kelenjar tahik kentut aku bergelora....

makan nasik la kejap

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

ooo..persatuan gay sedunia rupanye..

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Senior Member

Status: Offline
Posts: 284
Date:

haha taktahan aku tgk video fizie tu. hahahahaha

__________________

i like to move it move it



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

baik korang semua layan video2 gay ni.. gerenti gelak!!!

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:

ha ha ha ...... Memang lawak ....

__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard