Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: ayat best...
taurus_girlz82

Date:
ayat best...
 


JiKa HaTi SeJeRnIh AiR,, JaNgAN BiAr Ia Keruh........jika hati seputih awan, jangan biar ia mendung........jika hati seindah bulan, hiasi ia dengan IMAN...........

__________________
anip

Date:
 

jika air naik kepala, maka ...... jawablah aper nak buat ....

__________________
ceroi

Date:
 

Basahlah kepala itu
Gunakan towel untuk mgelapnya

__________________
Lorderion

Date:
 

Bila dah kering, basah kan balik agar ia segar dan berputik semula...Teguh dan bahagia seperti cintaku pada Si Tauruss Gilz itu....

__________________
man

Date:
 

jika hati sejernih air,boleh pergi mandi! boleh garuh,jika hati seputih awan tak per la!


jangan biar dia macam ais bandung,jika hati sehindah bulan boleh pergi buat jalang,


iasi ia dengan setan2,,,,ahah klaka ke!!bodoh naik biul!!



__________________
Lorderion

Date:
 

MAN_di lumpur pun ok gak...pi lah MAN_di



__________________
man

Date:
 

baca majalah sambil naik bas,boleh blah,berambus!!ekhekj banyak ne orang terkena kali ni!!!

__________________
AvRiL>klon

Date:
 

woi Taurus mane pegi keterrer-an ko buat lawak slama ni hah...coklet aper criter ko nih! taknak-taknak,,haku nk Taurusgirl yg dulu2 tuh...

__________________
Lorderion

Date:
 

Woi Avril>klon, ko takde bende lain mok ditulis ka?

__________________
AvRiL>klon

Date:
 


quote:


Originally posted by: Lorderion
"Woi Avril>klon, ko takde bende lain mok ditulis ka?"


sUkaJaNtUnG hakuler brader...yg ko sibuk pehalnyer... dah ler suka tibai nick org..pondan aper ko nih..!! cian..cam kangkung jer haku tengok..



__________________
bucarpayker?

Date:
 

quote:

Originally posted by: Lorderion

"Woi Avril>klon, ko takde bende lain mok ditulis ka?"

....yang ko tu...tak ada benda lain ker nak tanya....?kan elok ko diam2 jer...nengok melilau jer...biar sampai biji mata tu jatuh....pas tu kitaorg pijak2...eeee....seronot..nyerrrrr... 

__________________
Lorderion

Date:
 

Woi, bucarpayker...ko ni pondan ke ape? combine ngan ompuan....kimak punya orang? Avril ni, mentang mentang COPY and PASTE nama Avril La....ko ingat muko ko cantik? MUKE HUDUH MACAM BABI KENA PANGGANG LAH....KIMAK PUNYA ORANG....

__________________
AvRiL>klon

Date:
 

...sukaJantungz betaler...


..ko marah ker tuh...tak baik memarah tau tak..


cube  ko tengok haku nih..aman dan bahgia jerk....



__________________
man

Date:
 

bestlah avrilklon ni

__________________
bucarparker?

Date:
 

quote:

Originally posted by: Lorderion

"Woi, bucarpayker...ko ni pondan ke ape? combine ngan ompuan....kimak punya orang? Avril ni, mentang mentang COPY and PASTE nama Avril La....ko ingat muko ko cantik? MUKE HUDUH MACAM BABI KENA PANGGANG LAH....KIMAK PUNYA ORANG...."

...uikkk...panaaaassss...dia....ko tu "BAPUK TUA"...patut pun tregeh2...mehh!sebut ramai2 dgn nada yg ber gema....Lorderionnnn....BAAAAPUUUUKKKK TUAAAAAAA.....!badan besar cam serombong kapalllll....

__________________
Lorderion

Date:
 

quote:

Originally posted by: bucarparker?

"...uikkk...panaaaassss...dia....ko tu "BAPUK TUA"...patut pun tregeh2...mehh!sebut ramai2 dgn nada yg ber gema....Lorderionnnn....BAAAAPUUUUKKKK TUAAAAAAA.....!badan besar cam serombong kapalllll...."


Woi Kambing Tua...pi main jauh jauh...suke hati bapak mak tiri kau je cakap...


Love you Taurus_girlz.....jiwang selamanya....



__________________
bucarpayker?

Date:
 

quote:

Originally posted by: Lorderion

" Woi Kambing Tua...pi main jauh jauh...suke hati bapak mak tiri kau je cakap... Love you Taurus_girlz.....jiwang selamanya...."

...ekelehhh...dia cakap orang boleh....orang lain tak boleh....!...ko piiiii raaaa...mabuk...LORDERION MUKA CAM BONTOT BABI TUA....!......eeehhhhh....seronot nyerrrr.....

__________________
Lorderion

Date:
 

quote:

Originally posted by: bucarpayker?

"...ekelehhh...dia cakap orang boleh....orang lain tak boleh....!...ko piiiii raaaa...mabuk...LORDERION MUKA CAM BONTOT BABI TUA....!......eeehhhhh....seronot nyerrrr....."

Insaf lah kawan...bukan kah Babi tu haram.....kau makan babi ke? isk, ko ni macam binatang betul la...ni masuk suka hati bapak dier je marah orang...kau ni anak lubang tandas ka? ooooo, patutlah, kan kau ni anak luar nikah...lupe plak......kirim salam ngan mak kau, ada berapa charge i nite?

__________________
eila

Date:
 

BErkAwAnLa selagi ada hati, BerCinTalA selagi ada yang SuDi,BerGemBirala SelaGi Ada Teman Disisi,BerIla KemaaFan SelaGi DikaU HamBa Ilahir....

__________________
Lorderion

Date:
 

quote:

Originally posted by: eila

"BErkAwAnLa selagi ada hati, BerCinTalA selagi ada yang SuDi,BerGemBirala SelaGi Ada Teman Disisi,BerIla KemaaFan SelaGi DikaU HamBa Ilahir...."

Aku tersentuh dengan kata kata yang menyentuh perasaan ni...

__________________
taurus_girlz82

Date:
 

bagus lah tue wahai Lorderion....hehehhehe.....wei aku dah balas ler email kau......jangan marah ha

__________________
Lorderion

Date:
 

quote:

Originally posted by: taurus_girlz82

"bagus lah tue wahai Lorderion....hehehhehe.....wei aku dah balas ler email kau......jangan marah ha"


Ni buat aku makin sayang pada ko ni.........yu huuuuuuu



__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard