Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Pelik la Aku....


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 98
Date:
Pelik la Aku....


aku nk tnya pendapat korang sikit ye..
harap harap korang blh la bg pendapat yg beras pilihan cap bernas
camni, aku ada kenal sorang lelaki melalui sebuah forum (bukan GC)
bulan Jan hari tu..klu diikutkan kira 4 bln dah la kita knl
lepas tu ke ym..kira aku ngan dia ni baik ar..jadik rapat (tp bkn couple la)
kira tiap2 hari kita ym la..konon2 slalu gak la berkongsi problem..
tapi baru baru ni (minggu ni) perangai dia jadik lain macam
aku ada tegur dia..dia x bls pun teguran aku (kt YM la)..aku tak
kisah la kan..aku ingat dia bz ke apa...tp bila ku tgk kt forum
elok je dia lepak sana..so lps tu aku pun dh tak la tego dia..
aku pun buat derk jelah..dan masuk hari ni dah 1 minggu kami x bertegur sapa
knp dia mcm tu ek? aku ada buat salah ke?takde aku rasa sbb sblm tu kami sembang elok je..mcm biasa..berlawak lawak lagik...tetiba minggu nih jadik camni..aku bukan apa..klu aku ada buat salah..cakap jelah kan
aku boleh ubah..atau aku mintak maaf...ni tak pasal-pasal senyap camtu
ingat aku apa..patung ke?takpun hantu..rasa rasa korang yg bijaksana n cerdik pandai disini..kenapa dia jadik camtu ek?dan apa yg aku harus buat?
nk ke aku tego dia dan tnya apa salah aku kt dia atau aku tego dia cam biasa (takyah tnya nape dia x tego aku)atau aku pun berdiam je...smpi bila bila..smpi dia yg tego aku? camne ek..?pelik la aku org camni..aku sgt sygkan persahabatan tu..

__________________
entah la..mana aku tau!


Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

tu taktik dan teknik jer tu...wat tak reti jer...jangan tegor....lagi selalu ko tegur die, maka makin bahya status ko... saje-saje wat merajuk jer tu.... taktik dan teknik tu aku dah gune lapan blas tahun yang lepas...kire dah ketinggalan zaman da laaa....

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

mat the gedik wrote:

aku nk tnya pendapat korang sikit ye..
harap harap korang blh la bg pendapat yg beras pilihan cap bernas(aku bangkang kenana bernas yang menjadi pengedar tunggal beras negara,semua berkaitan dengan beras bernas yang monopoli, sahiba,saidina)
camni, aku ada kenal sorang lelaki melalui sebuah forum (bukan GC<saje je tipu>)
bulan Jan hari tu(beliau sangat baik dan selalu mengambil berat terhadap aku)..klu diikutkan kira 4 bln dah la kita knl
lepas tu ke ym..kira aku ngan dia ni baik ar..jadik rapat (tp bkn couple la<mintak2 korang x tau aku kapel ngan beliau...kapel secara alam maya je>)
kira tiap2 hari kita ym la(melepaskan rindu)..konon2 slalu gak la berkongsi problem..
tapi baru baru ni (minggu ni) perangai dia jadik lain macam
aku ada tegur dia..dia x bls pun teguran aku (kt YM la)(sedih tau dia wat aku cam tu, terasa diri ini begitu tidak dihargai)..aku tak
kisah la kan..aku ingat dia bz ke apa...tp bila ku tgk kt forum
elok je dia lepak sana(siap goyang kaki lagi masa lepak)..so lps tu aku pun dh tak la tego dia..
aku pun buat derk jelah..dan masuk hari ni dah 1 minggu kami x bertegur sapa
knp dia mcm tu ek?(kenapa aku tanya korang???patutnya aku kene tanya empunya diri) aku ada buat salah ke?takde aku rasa sbb sblm tu kami sembang elok je..mcm biasa..berlawak lawak lagik...tetiba minggu nih jadik camni..aku bukan apa..klu aku ada buat salah..cakap jelah kan
aku boleh ubah..atau aku mintak maaf...ni tak pasal-pasal senyap camtu
ingat aku apa..patung ke?(saje je tulis, kalo aku patung xkan aku pandai menaip lak)takpun hantu..rasa rasa korang yg bijaksana n cerdik pandai disini..kenapa dia jadik camtu ek?dan apa yg aku harus buat?
nk ke aku tego dia dan tnya apa salah aku kt dia atau aku tego dia cam biasa (takyah tnya nape dia x tego aku)atau aku pun berdiam je...smpi bila bila..smpi dia yg tego aku? camne ek..?pelik la aku org camni..aku sgt sygkan persahabatan tu(bukan setakat sahabat tp bakal teman sekatil)..



amat gay lagi nya sekali problem tenggiling tanah ini, sanggup beliau menjalin hubungan songsang dengan zul yahya..............



__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

apasal adindaku entah bercerita kisah rumahtanga kita kat dalam gc...
kat maner abg nak sorokan muka abg yang ensom nie nnati....
abg bukan segaja tidak pedulikan entah
tapi abg ader masalah tenaga batin sikit...
skr abg tgh usaha cara kampungan dulu
nanti dah pulih abg akan cari entah balik
entah usah risau abg bayar double nanti...


__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 98
Date:

wakakakkaaaakk
jahat la kau ICU
aku sekeh nak
lawak wei..aku baca apa yg ko tambah
bijak lagi cerdik ko ni
sbb kau terlalu bijak
meh aku lempang ko sedaz...

__________________
entah la..mana aku tau!


Senior Member

Status: Offline
Posts: 402
Date:

cik entah, aku rasa dia ada orang lain kot... jgn marah aaaaaa

__________________

aku rasa nak makan buah duku laa. umah sape ada buah duku angkat tangan!!!



Senior Member

Status: Offline
Posts: 310
Date:

Wahai Makhluk Allah Taubatlah Sblm Dtaubatkan

__________________
MyHotComments.com
MyHotComments Br0k3n H34RT


Newbie

Status: Offline
Posts: 2
Date:

hnya dia sj yg tau...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

tak payah sayangkan persahabatan macam tue...
elok ko wat bodoh jerk,tak payah layan dia..selagi dia
tak sapa ko kat ym..banyak lagi kawan yang boleh ko cari,selain dia...
sekiannnnn..

__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

betul kata dak princess..buat bodo je.... kat GC ni lagi la ramai yg pandai buat temberang... pandai buat loya tekak ko...... baik ko layan je GC ni... tu ha ramai makhluk2 yg sentiasa menemani ko hingga ke rumah gaban melepaskan cemperit halus pun mereka sanggup....

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 1519
Date:

ish...ish... kite kene la sayangkan persahabatan itu.... cam pasukan pengakap tu.... menurut perlembagaan derang fasal ke 8 pecahan 12, semua ahli musti sayang binatang, kalau binatang pun disuruh sayang inikan pulak persahabatan...

aku cadangkan ko pegi carik umah dia tu, try la tanya pihak telekom malaysia ke, posmen ke.... tak pun ko pegi umah ketua kg kawan ko tu tanyakan pasa kawan ko.... mana la tau kalau2 dia sakit ke, demam ke, dok spital ke... hah.... kalau wat lawatan kpd org sakit, amat besar pahalanya itu...

sekian acehhhhhhh..................!!

__________________


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 98
Date:

tima kasih yg bg pendapat beras pilihan cap bernas..
tp kpd sesapa yg bagi beras cap pilihan faiza ke..jati ke..somalia ke.(ade ke jenama ni).(terutamanya ICU)
aku ucapkan tima kasih gak la wlpn x bape ikhlas...hakhak
haah la korang aku pun rasa camtu..aku maleh dh pikir
lps ni aku buat derk jelah..buang karan je layan org camtu
lantak hang la...aku bkn rugi apa apa pun
go to hell la wei....(wah aku emo giler nih)
rasa cm nk sepak sepak je dinding...tp takleh sbb satgi kaki aku yg sakit..bukan dia...
blah la lu oii...igt ko mawi ke takpun dato M. Daud Kilau
aku nk terhegeh2 ngan kau
kau tu sape...ko bukan sape sape pun..
nyah kau dari hidup aku!!!!

__________________
entah la..mana aku tau!


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

entah wrote:

tima kasih yg bg pendapat beras pilihan cap bernas..
tp kpd sesapa yg bagi beras cap pilihan faiza ke..jati ke..somalia ke.(ade ke jenama ni).(terutamanya ICU)
aku ucapkan tima kasih gak la wlpn x bape ikhlas...hakhak
haah la korang aku pun rasa camtu..aku maleh dh pikir
lps ni aku buat derk jelah..buang karan je layan org camtu
lantak hang la...aku bkn rugi apa apa pun
go to hell la wei....(wah aku emo giler nih)
rasa cm nk sepak sepak je dinding...tp takleh sbb satgi kaki aku yg sakit..bukan dia...
blah la lu oii...igt ko mawi ke takpun dato M. Daud Kilau
aku nk terhegeh2 ngan kau
kau tu sape...ko bukan sape sape pun..
nyah kau dari hidup aku!!!!



sape yang suka-suka guna nama aku ni.........
pandai je ko jaja nama aku tanpa mendapat pengesahan secara bertulis drpd aku...
ini la pendapatan aku buat encik entah @ tak tau.......
janganlah encik serabutkan pikiran encik itu dengan permasalan ini....
adalah lebih afdal jika encik berkawan je dengan aku yang kacak, ensem serta maskulin ini..........
bila encik berkawan dengan aku, byk manfaat yang encik dapat iaitu duit encik akan senantiasa dibelanjakan utk aku.....bermakna encik dapat beramal la tu........




__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

salah..salah...patut nye incik entah mana saya tahu tegur kembali die...kalo incik entah sayangkan persahabatan incik entah mana la saya tahu dengan die, incik entah patut tanyakan kenapa die wat begitu...mungkin die ada masalah peribadi...mungkin gan incik entah mana la saya tahu ada wat salah...mungkin die terasa....

__________________





Senior Member

Status: Offline
Posts: 203
Date:

entah wrote:

aku nk tnya pendapat korang sikit ye..
harap harap korang blh la bg pendapat yg beras pilihan cap bernas
camni, aku ada kenal sorang lelaki melalui sebuah forum (bukan GC)
bulan Jan hari tu..klu diikutkan kira 4 bln dah la kita knl
lepas tu ke ym..kira aku ngan dia ni baik ar..jadik rapat (tp bkn couple la)
kira tiap2 hari kita ym la..konon2 slalu gak la berkongsi problem..
tapi baru baru ni (minggu ni) perangai dia jadik lain macam
aku ada tegur dia..dia x bls pun teguran aku (kt YM la)..aku tak
kisah la kan..aku ingat dia bz ke apa...tp bila ku tgk kt forum
elok je dia lepak sana..so lps tu aku pun dh tak la tego dia..
aku pun buat derk jelah..dan masuk hari ni dah 1 minggu kami x bertegur sapa
knp dia mcm tu ek? aku ada buat salah ke?takde aku rasa sbb sblm tu kami sembang elok je..mcm biasa..berlawak lawak lagik...tetiba minggu nih jadik camni..aku bukan apa..klu aku ada buat salah..cakap jelah kan
aku boleh ubah..atau aku mintak maaf...ni tak pasal-pasal senyap camtu
ingat aku apa..patung ke?takpun hantu..rasa rasa korang yg bijaksana n cerdik pandai disini..kenapa dia jadik camtu ek?dan apa yg aku harus buat?
nk ke aku tego dia dan tnya apa salah aku kt dia atau aku tego dia cam biasa (takyah tnya nape dia x tego aku)atau aku pun berdiam je...smpi bila bila..smpi dia yg tego aku? camne ek..?pelik la aku org camni..aku sgt sygkan persahabatan tu..






aku pun ngah alami nye skang....tah la..bagi aku wat bodoh je laaa...itu masalah die, bukan masalah kite....sape soh, die tanak berterus terang ngan kite..tak puas ati ckp la...tak yah men sorok2 kat blakang...datang depan terus....
bila aku tya die...jawapan die, bz skit skang nih....but tepon orang lain bleh plak...
tatau la kan, kot2 de orang nk melaga2kan aku ngan die....

__________________
~ the love between us~ no one can separate it


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 98
Date:

Mat tHe MatiCs wrote:

salah..salah...patut nye incik entah mana saya tahu tegur kembali die...kalo incik entah sayangkan persahabatan incik entah mana la saya tahu dengan die, incik entah patut tanyakan kenapa die wat begitu...mungkin die ada masalah peribadi...mungkin gan incik entah mana la saya tahu ada wat salah...mungkin die terasa....



ye ke cik mat the gedik? patut ka aku yg tegur dia dulu
uih...mana boleh itu macam...nehi..nehi..rugi ar aku klu aku tegur dia dulu
nmpk cam aku mengalah la pulak...skang ni aku biar jelah..tunggu n lihat jelah mcm mn aku ngan dia nnati...

Dr ICU, ko ckp ngan aku hari tu bahawasanya aku boleh gunakan nama kau utk tujuan komersil...tu aku promote nama kau sbnrnya tu..kau bukan jurucakap beras sedunia ke??

zuhoney, kadang2 aku rs camtu gak..mayb ada org yg sesaja nk dengki ngan aku ke..sesaja nk bg aku gaduh ke..tp ENTAH LA..mana aku tau kan...




__________________
entah la..mana aku tau!


Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

kalo due-due keras pale macam mane?? sampai kesudah la tak bertegur sape.... ape salahnye kalo sekali sekala kite g pujuk die...mungkin kite salah,tapi kite tak perasan... hina ke kalo kite mengalah dulu??? jatuh ke maruah kite kalo mintak maap???

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

aku rase cube ko semak balik percakapan ko tu..

takot2x ade mende yg bole buat die terase ke...

kite kene paham yg pompuan nih ckp skit je dah terase..

bagi kite biasa la kan tapi bagi pompuan nih tanggapan dierang lain...

kite harus ingat...

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 98
Date:

en fiziekal...
saya ni la orang pompuan nya...
awak igt sy laki ke...isk..isk...

mat,
mula2 dulu aku mmg rasa cam nk tegur gak...tp ntah la
aku mcm dh terasa hati la ngan dia
biar la...lgpun biar la aku tau perangai dia skang
dr nanti lama2 ..lagi aku sedih..
kalau takat ni je hub. aku..takat ni jelah...
huhuhu..

__________________
entah la..mana aku tau!


Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

terasa??? macam mane kalo member ko tu jauh lagi terasa dari ko?? pernah ko pikir?? tak salah kalo kite yang mengalah dulu....ko suke tak bersembang gan die?? bergurau ke?? best tak budak laki tu?? ko rase ICU gan mamat tu sape lagi best?? dah ternyata ICU memang tak best orangnye... pikir elok-elok...jangan tinggi sangat ego tu....cube mintak maap...cube tegur...kalo die tak nak sembang gan ko lagi, baru ko leh angkat tangan....maknenye korang putus shabat bukan 100% sebab ko...tapi sebab mamat tu....sekarang nie putus, sebab ego due-due....

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

entah wrote:

en fiziekal...
saya ni la orang pompuan nya...
awak igt sy laki ke...isk..isk...

mat,
mula2 dulu aku mmg rasa cam nk tegur gak...tp ntah la
aku mcm dh terasa hati la ngan dia
biar la...lgpun biar la aku tau perangai dia skang
dr nanti lama2 ..lagi aku sedih..
kalau takat ni je hub. aku..takat ni jelah...
huhuhu..






lohh...

yea ke entah mengapakah ?

kalo mcm tu byk2x la bersabo..

tgk en.mat the gedik...

rilek je die bercinta dgn zol...

tak ade pape halangan masalah yg berlaku pung...

heheh~

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 967
Date:

entah kawan ko tu laki ke pompuan....kalu laki kot2 dia ade hati kat ko tak...kalu pompuan tu lain pula maksudnya...tapi kalu biskut lah kalu dia buat dono biskut pun buat dono jugaklah...pendek kata jgn bagi muka lah....entah apa2 je lah.....

__________________
Walau pun kita punyai kekasih, tapi teman tetap paling setia... Walau pun kita punyai harta yang banyak, teman tetap paling berharga...


Senior Member

Status: Offline
Posts: 402
Date:

cik entah, cube entah tanya dia baik2 naper dia wak lagu ni..biasanya lelaki jadi lagu ni sebab ada kelakuan kita yang buat dia menjauhkan diri..adakah masa entah ym, entah berhubung dengan dia sambil menggunakan webcam? mana la tau masa entah ym dengan dia, entah tak sengaja mengorek idung dengan dasat sekali depan dia. atau entah kentut dengan aroma memikat hati sekali sampai dia kat sana pun nak termuntah? tapi aku rasa laa mungkin dia dah dapat kawan lain kot.. alah lelaki............

__________________

aku rasa nak makan buah duku laa. umah sape ada buah duku angkat tangan!!!



Modestos

Status: Offline
Posts: 3401
Date:

Pada firasat abg, masalah adik ni biasa2 aje. Semuanya berlaku sbb 'lost of interest' je. Senang ckp, jantan kaberet tu dh tak berminat nk berteman tp mesra dgn adik lagi. Sebab apa? Mungkin dia sedar, adik bkn wanita yg menarik minat beliau lagi.. Adik Entah pun tak perlu la susah2 hati dgn nirrojim mcm tu.. masih ramai lagi jantan2 kaberet yg betul2 ikhlas berkawan dgn adik, cari je yg lain. Adik pun baru je berkenalan dgn beliau kan? Abg rasa, kuar minum2 sirap pun x pernah lagi.. jd xde masalah apa2 pun. Org dh x sudi, x perlu la adik kisahkan sgt.

Abg Gab faham, beliau bnyk berkongsi masalah, bertukar2 pendapt, menjadi pendgr yg setia setiap masalah adik. Ketahui la adik Entah, itu cuma tektik seorg jantan kaberet je. Tektik ini seringkali biasa diguna oleh Mat The Gaytics, ICU & Zul Yahya utk berkenalan dgn awek2 kt forum ni.. Mlm2 sblm tido, sms wish goodnite.. Setiap ayat, akhirnya mesti ckp "Take care ye.." Konon2nya caring la gitu.. Mau pompuan tak jatuh hati? Tektik buaya longkang! furious

__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 1849
Date:

tu bkn tektik buaya longkang puan gabriel.. tapi tu tektik buaya parit.. (ntah jantan kaberet mana ntah yg ngajo aku suruh guna ayat buaya parit tu..)

bkn takat wish take care je.. malah bila rindu je mula la nak mms gambar.. pulok tu mengade2 mintak suap bila time demam..

kalau suke ckp je direct suke.. cthnye mcm puan gabriel ckp kt mat de gay tu..

"i suka u la....mari la kita kapel"..

tgk.. betapa laknatnya perlakuan gay mereka ni kan..

__________________
kalau kaktus itu aku..ku bilang kalau..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

betul ke kene cakap terus terang?????
kalo cam tu mualai hari ini aku akan ckp terus terang bg meluahkan isi ati aku.....
buat kaktus bulu.....aku amat mencintai duit ko yang berkepuk tu...
oleh tu sudikah dinda belanja abang apam balik barang sekeping dua...........


(ikhlas n berterus terangnya aku.......)

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Senior Member

Status: Offline
Posts: 402
Date:

zaman dolu2 heboh pasal perempuan pisau cukur, zaman sekarang ni plak heboh dengan lelaki pisau cukur..macam2 taktik n teknik yang dibuatnya. masa kapel lagi dah nampak perangai jongos tu.. 'ayang, abang nak mintak duit sket sebab abang nak ternak cipan satu ladang seluas 3 hektar. abang pun ada plan nak tanam pokok anggur kat tanah pusaka yang arwah mak abang bagi tu, lepas ni abang bayar double yer'. sekali duit tu wak ngorat n bergayut dengan awek baru..
jadi berhati2 la wahai kaktusbulu, ni sumer strategi nii..

__________________

aku rasa nak makan buah duku laa. umah sape ada buah duku angkat tangan!!!



Senior Member

Status: Offline
Posts: 262
Date:

Zaman skrg ni susah nak caye org ler

tambahan pulak kalau lepas kita tambah matematic..tolak,darab,bahagi.. semuanya susah nak caye.
Elok sekadar kawan2 gitu..
tapi aku rasa ko dah ada hati kat dia kan ENTAH..?
Tepuk dada tanya selera..
dah kenyang ke lom.., kalo lom ko g dapur.. mak radin dah masak SUP tulang denasour kat dapur tu utk ko...
dah...dah..g makan eh..

__________________

kita adalah musafir yang mencari-cari hentian terakhir...



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

ko ni ej uputar....

suka sangat pakai perumpamaan tepuk dada tanya selera... tak elok la cam tu... sebab bila time aku nak tepuk dada kaktusbulu ke, radinnaz ke, gadis biskut ke... aku selalu kena tampar... so camana tu? aku nak tepuk dada diorang sebab nak tanya selera diorang nak makan apa tengahari ni..

SALAH KE? (herdik rie sambil menepuk dada mat the gaytics, tapi beliau tak marah pun... gay kan beliau?)

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1849
Date:

benar..benar.. mmg beliau gay..

soklan..soklan..
adekah ketika matematik menepuk2 perut boroi riepan, riepan akan marah?
atau riepan kembali bermain tepuk2 punggung matematik balik??

mari kita terjah..

__________________
kalau kaktus itu aku..ku bilang kalau..
1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard