Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Relakan Perpisahan ini Sayang


Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:
Relakan Perpisahan ini Sayang


Si ICU yg satu suka meroyan
meroyan cam org buangan
btui jugak kate2 si rajin yg longan
mari kite eratkn hubungan

bile gaduh baling batu bata
Projek D di rancang dn di cipta
utk berjumpa di tmpt yg tersedia
ape status rancangan dewa

__________________
Biso Bonar
ucu


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 45
Date:

mcm cerita aku je......
kita harus hadapi tu semua..... dengan tenang ....

__________________

AYIE.........



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

En ucu yg ranggi
ku sangka pompuan rupenye lelaki
klu en ucu ada berani
marilah join pantun n maki

maki hamun kutuk n keji
adalah mkn minum si radinnazi
wpbegitu di geng GC ni
beliau tlh di lantik sebagai modestos oleh CEO rie

walaupon ganas cam cipanzi
ada persatuan tercun di GC ni
aku suspek si rajin ni
adakah beliau ibu ayam yg di cari (jual gadis2 di australia)

Eeee ape yg aku meroyan ni...
mne ubat aku mencari2...huh

__________________
Biso Bonar


Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

nah amik tapak kaki aku ni,
ni lah ubat yang ko cari-cari,
sekali kene mesti tak mo lagi,
mungkin patah gigi retak kat dahi,

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

kalo x cukup mntak lagi,
akan ku tambah saki baki,
bukan setakat retak kat dahi,
silap2 terus pergi,
hoi cleaner apa nak jadi,
keje ko x siap2 lagi,
nnti bos balik dia maki,
walaupun semua tu ko dh lali,
tp aku x sampai ati,
tersadi hati ini disakiti,
dgn segala umpat keji,
kalo cam ni baik aku benti,
entah bila nak naik gaji,
eh bos dh ke mari,
cepat semua ambik posisi.......

lepas makan asyik berhutang,
duk lepak sampai ke petang,
mungkin ko dah kene ABC kangkang,
kesian ko bila dipandang,


__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

anak monyet terlocat-loncat
anak ungka menari2
cantik sungguh kata2 yg cleaner umpat
ke ats diriku yg bijak bestari

anak rakun mencari ibu
ank lembu mencari susu
lantak la ko nak kata apa kat aku
tp semangatku takkan lesu

dubuk dan tapir wajah seiras
cipan dan lelunut kembar serupa
wahai icu kerjalah dgn ikhlas
kutip semua utang buat sajelah dgn apa cara

anak haruan dah makan anak
anak terkapai tak tentu hala
mat dah kenyang baru nak tersedak
pdhal ABC kangkang la yg ko idam2kan selama ini..hahaha



__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

Mat tHe MatiCs wrote:

nah amik tapak kaki aku ni,
ni lah ubat yang ko cari-cari,
sekali kene mesti tak mo lagi,
mungkin patah gigi retak kat dahi,






Si mat kasi tapak kaki
aku elak sambil berlari
si icu nak campur sekali
aku elak berkali2.

bkn aku tak nk mencuci
aku tak puas hati sbb gaji
si rajin kedekut cam kambing biri2
sekali aku cukur kulit beliau yg tinggal cume lemak sendiri

Jln tergedik2 cam cipanzi
tak lain tak bkn si radinnazi
aku n icu ambik posisi baling tepung cap kaki
Di bantu ngan mat n zulhermani

__________________
Biso Bonar


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

pehal le korang no suma
mentang2 aku tak ada
korang main sepak terajang segala
mcm kera tak reti baca
dah le tak de disiplin, wat malu aja
melompat mengutuk mcm orang gila
tengok le orang suma dah mengata
tak pasal2 org lain dapat dosa

wahai rajinazillazi yg cantik rupawan
nko kan dh dilantik jadi org suruhan
jgn le nko asyik nak meroyan
gi 'basuh' depa2 yg dh kena sawan
supaya hidupmu tak lagi keruan

(apa yg aku meroyan??)
rijinazillazi, moh kite gi berkelah..aku dh penat le jadi tukang cuci ni..


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

kenapa aku ditinggal pergi
oleh cik abe ZUI dan Fizie
mentang2 aku dh tak bergigi
kerja pulak sebagai tukang cuci
nko tak pandang aku ek, radinazillazi

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

Sabo je la...wahai makcik gayah
sesungguhnye org lama mmg tak gah
pi la minum kacik fatimah
supaya anggun cam makcik pengutip sampah

ape la sgt zul n fizie tu..
ramai lgi yg sanggup menunggu
lgi2 CEO yg terpadu
sudah menunggu di bilik beradu
utk gayah hanyut aku cinta pada mu..(kata riepan pde gayah hanyut)

__________________
Biso Bonar
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

sungguh lama aku tido lena
siang dan malam tiada bezanya
bila ku bangun alahai sama
bilalah nak berubah budak nie semua

pergi ku jauh bukan x kembali
meningalkan mu menanti saban hari
dulu gigi mu penuh sekarang dah x gusi
tapi barang mu tetap masih berfungsi



__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

barang berjaga memang le berfungsi
tapi aku tak rela selalu begini
menanti mu saban hari
asyik tunggu giliran sampai jeri
sekarang ku nak tanya mu secara peribadi
meninggalkanku sampaikah hati

wahai cleaner teman baikku
dengarlah kata2 manis dariku
kacip fatimah minuman harianku
hidup segar muda selalu
bodi bergetah, gayah namaku
sekali sangkut payah nak berlalu


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

Walaupon gayat tidak ku kenali
kata beliau sukar ku percayai
oleh aku tak sampai ati
aku yekn jela supaya nnti tak bunuh dri

kerna tingalkan gayah berhari-hari
kerja zul perlu mencari ganti
sudah 100 org pompuan zul cabuli
tp ati zul ttp kat gayah yg dicintai...


__________________
Biso Bonar


MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

jgn ko kutuk gayah begitu
kami ni tetap cun wp bercucu
suka ati ko kata zul begitu
marah si gayah nanti ko tak tau

mulut ko clener berapi-api
mngtuk mngata ke sana ke mari
apala ko ni meroyan ke hari ni
tau la gaji aku byr lambat skit bulan ni

wahai zul kenapa lama sungguh ko menghilang
sian si gayah sedih bukan walang
mencari pengganti bagaikan jelatang
ku tau la kejamu melambak bagaikan lalang


__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

Keje zul melambak bagai gunung
sekali di cantas dtgnye bergunung
ape tidaknye makyah yg termenung
si zul wat aksi yg terlarang

di sbbkn gaji lmbt dpt
aku nk mogok cam perambat
nenek rajin yg sibuk ngan riepan penebat
aku tak puas ati tahap tertambat

Ku mengata mengutuk ttg gayah hanyut
beliau tak kisah asalkn bersama gab tutunyut
biarkn dirinye terus hanyut
didlm pelukan gab babuntut

(dh mula dh...)

__________________
Biso Bonar


MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

sunnguh tak sopan kata2 mu toyol untut
jgn disebut perkataan begitu ke ats gab tunyut
itu la perkataan kesayangan si tunyut
kelak merana ko beliau cucut2

mana icu di mana gerangan
sungguh ku tak sabar dgn si cleaner meroyan
aku tak tau virus apa yg mnyerang berkoyan-koyan
mulut si cleaner bagai angin merenyan-renyan

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

Aku meroyan bkn sbb gila
aku cume nak berhibur bergurau senda
wahai nenek rajin yg ku pinta
jgn la sebut nama ICU yg dh balik bangla

bercurah2 ilham telah ku sebar
utk tenangkn diri supaya bersabar
kpd sume warga GC yg suka menyebar
cepat la..dtg ke kelas cleaner peyabar..

Bukan ku pinta ensom sebegini
dh lumrah alam semesta di bumi ini
jgn la sesape pertikaikn akn keensoman aku ni
bak bunga rofelselia yg di cari2....(erk bunge ape tu???)

__________________
Biso Bonar


MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

wahai clener kenapa ko meroyan begini
gaji dah diberi makanan pun dah diberi
kenapa masih tak puas di dalam diri
adakah diriku yg kau cari-cari

kenapa pula kau ilang sabar
asyik namaku yg ko sebar-sebar
wahai clenaer apa yg ko tebar
rupanye mop cuci lantai yg bdebar-debar

anak kucing berlari-lari
anak harimau terkincit-kincit
kenapa tu clener ko berlari-lari2
laaaaa... terminum air sabun cap harimau sampai tercirit-cirit????


__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

terkejut jugak aku melihat
melihat cleaner sudah hebat
bukannye ape cume terkejut lebat
sbb dulu cleaner tak pandai nak ........

mandai2x la en.cleaner pikir
sbb aku tau icu dan radinazi tidak terukir
bukan ape sbb terpetik name mereka bergilir2x
mereka tahu en.fiziekal dah topup utk dipilih

(sampuk la kejab sbb boring buat keje kt ofis nih..hehehe...)

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

kini sudah dapat pangkat,
usaha pun kene berlipat2,
perasan diri makin hebat,
hei rajinnaz baik ko tobat..........


tukang sapu makin meroyan,
meroyan bersama fiziekal meraban,
inilah contoh tuan-tuan,
bila diri dirasuk setan..............


 



-- Edited by unit rawatan rapi at 12:40, 2008-02-14

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

aku tak bangga dan tak terasa diri hebat
bagaikan tuah dan juga hang jebat
aku hanya menurut perintah yg sudah tersurat
tuan ceo yg bagi aku amanah tersangat la sangat

apa nak kata dah nasib diri
nak tobat tp tak jadi-jadi
tgk clener punye ayat aku terus teruja diri
apa lagi kuar la segala duri2

kata-kataku hanyala hiburan
seperti katamu icu hanya sbg kugiran
menghilang rasa boring yang tak keruan
lagi2 la ngadap assignment budak yg ntah hape2 keruan

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

petang ni ada game lagi...
nak wat keje pun mals rasa kat ati...
asyik duk pikir game je dari tadi...
ingat2 masa lak nak pegi.....
sape yang bleh ganti....
kul 3 ptg tggu kat sini.........



__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

pe mende ko merepet icu
ckp nk mengarut je slalu
aku kt sini terkenal sudah tentu
sbb ckp tak penah tipu

jgn jeles dgn akunye kehensaman
radinazi slalu tidak aman
bersama icu dengan teman
tak ape...nnt fiziekal dtg meneruskan perjuangan

aii cuci toilet..pasal pa dengan ko
mungkin sbb org tak booking ko
rilekla kawan..tandas bersepah lagi nih utk ko
esok dtg umah aku..tandas aku dah tunggu2x ko

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

Khidmat aku ada klas tersendiri
Klu tandas klas D aku tak mari
citer cuci telah ku edari
utk tatapan rakyat ttg diriku yg di geruni

Skali ku libas kepala icu berpusing
skali ku putar en fizie cam gasing
skali ku pluk cik buskut bkn kepalang
si nenek radinnaz jeles seorg2

Mne si mat gedik yg satu
bg resepi mknan yg gitu
mmg sedap, meleleh air liur aku
nk masak satu resepi aku tak tau....huhuhuhu...

__________________
Biso Bonar


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

hehe haha huhu
sedap di dengar dan terharu
ckp diri sendiri tampan dan digerun
padahal cuci tandas bukan amatlah selalu



__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:

Walaupon tugas ku di kutuk dn di hina
akn ku teruskn demi bangsa n agama
ape nk kisah si pencuci menara
utk satu impian yg dana

merepek meroyan dh tentu
mne yg lain sudah buntu???
aku kat sini sudah tak tentu
menungu hari yg dtunggu2

wahai en fizie yg yg budiman
3 faktorial 1 berapa jawapannye??

(meroyan jap)

__________________
Biso Bonar


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

bila hati dah tak keruan
hidup lah aku dalam angan2
memikir diri bilakah nak aman
duka di hati bagai disengat tebuan
wahai cleaner dimana gerangan
zui pulak dah lama di perantauan
meninggalkan aku yang kesepian
rasa nak cari je lain jantan

radinaz, mari la ke sini
aku ada banyak nak gossip ni
si fiziKAL dah datang mencari
ntah apa la gossip yang dibawa kini
bukan main dia bercerita itu ini
sampai tersembur2 air liur yang bau kari
tersedak2 nasib baik tak mati

si ceo riepan ni pun satu
dah le perangai mcm hantu
tebiatnya suka skodeng orang balik batu
tak insaf2 dah sampai tua begitu
kejap ada kejap takde macam le dia je yang bizi selalu
aku nak marahpun dah jadi terharu
tengok dia kerja tak tahu jemu
mandipun tak pernah sampai berkurap kematu

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

wahai gayah.... bila aku online ko tak muncul
bila ko tak online aku lak muncul
bagus juge kata2 yg terpacul
mmg budak2 jenglot ni semua mulutnye bacul

ceo dan gaban terlalu sibuk
aku pun mls nak menyibuk
yg tinggal makhluk2 dubuk yg penyebuk
posting skrg ni semua mcm habuk

dah kuar pn gab mula la kacau
apa lagi kata2 beliau bagaikan langau
aku tak tau nak ke diaorg hirau
belum lagi keluar tuan ceo yg mcm bangau

penat dah pesan penat dah cakap
posting diaorg mcm aku nak sangap
tak layan kang ada pulak yg ckp
ape la gc tak boleh harap...... (susah...susah)

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

wahai rajinazillazi yg manja
nko mmg pandai berseloka
jgn nko cakap, nko pandang ja
bebudak di gc ni memang nak kena

aku tau nko dah wat keja
tapi dorunk skit pun tak menghormatinya
tunggu je bila sampai waktunya
kita sama2 sekeh pala depa
bior benjol sini sana
bior meleleh air mata
bior tersengeh menahan sengsara

he he..apa dah jadi, aku meroyan pula..
mana taknya, aku keje sampai petang la
ciss bedebah sungguh boss aku, la
sampai hati dia..aku dianiaya
sob..sob...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

kat gathering mmg dasyat,
masing-masing nk tnjuk hebat,
sampai ke bulu kaki pun duk perdebat,
nak tunjuk sape yg paling lebat,
baik korang semua bertobat,
insaplah sebelum ianya terlambat,


__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..

«First  <  1 2 3 4 5 6 711  >  Last»  | Page of 11  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard