Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Relakan Perpisahan ini Sayang


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:
Relakan Perpisahan ini Sayang


dengarlah radinaz aku berpesan
jgn nko asyik meroyan
bek nko jaga badan
biar abe ZUI tak dapat tahan

pada ZUI aku dah pesan
bila membajak jaga sempadan
jgn asyik tersilap jalan
barulah hidup diberkati Tuhan

jgnlah radinaz bermuram durja
ZUI akan kembali padamu jua
aku dah tak larat nak menjaganya
akupun nak merasa kereta besar juga


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

baik hamba saje yg blah
bkn bermaksud hamba mengalah
tp xnak menimbulkan sebarang masalah
takut gak terkene tulah


hamba tau hamba mengalami kepupusan(monopos)
itu bkn bermaksud hamba tiada ati n perasaan
hamba x menyangka macam ni kesudahan
ternyata selama ini hanya hamba yg bertepuk sebelah tangan
moga berbahagialah ko mudah-mudahan
bersama-sama ngan insan yg ko impikan
iaitu gab yg mnjadi pilihan

(hasil nukilan n hak cipta ZUI kepada teman seranjang RIEpan)

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

apa maksud kata2mu ICU
puas aku berfikir tetapi buntu
kenapa pula nko yg nak membawa hati pilu
bukankah si radinaz yg ditinggal oleh si ZUI

kalau nko dah nak monopos
jgn lah pulak terjerit-jerit
wat selamba dah le...

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

itu adalah hasil karya ZUI terhadap pasangan gaynye......
ZUI ni sebenarnya mmpunyai selera terhadap apa saje..........
jnji mnde tu mende idup n dia dapat memuaskan napsu serakah.............

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

ntahla hamba pun xtau kenapa ICU jadi begitu
mungkin disebabkan abe zui tidak berminat tu
jadikla dia meroyan tahap andartu
disebabkan sebenarnya dia yg monopos tidak keruan tu

trima kasih hamba ucapkan
di atas apa yg gayah coretkan
semoga gayah dapat abe zui lupakan
lagipun abe zui oiiii... gayah dah dapat pengganti yg lagi ekselen kan
moga bahagia hendaknya hamba doakan

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

sudah lama ICU merana
kerana Radinaz sudah berpunya
tapi ICU memang sah dah gila
org dah berpunya tapi masih lagi nak cuba

bukan tubuh radinaz yang ICU gila
tapi bau banda yang amat neraka itu jadi punca
sudah berkali abg zul berkata
tapi semua usaha hanya siaČ


gayah oh gayah abg zul nak pesan
masa membajak berilah jalan
sebab abg zul nak cari sepadan
kalau xnampak gayah tolong tunjukan


walaupun gayah jauh mata
kasih sayang abg zul masih lagi sama
jika terasa rindu lubang tandaslah tampatnya
lihat didalam hilanglah rindunya








__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

salam menyalam antara semua
balas membalas sesama kita
fiziekal sini ingin join sama
harap kwn2 bole terima

bau di sana bau di sini
terase gayat berada di hati
sambil berdendang kan lagu ini
membawa bau bersama diri

lubang tandas tempat zul betapa
bersama gayat dan tandas tercinta
mengapalah oh mengapa
taik fiziekal kacak yang korang bau....












__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

bkan taik fizikal yg mmjadi tumpuan
mmg jamban mnjadi tempat persinggahan
jamban juga menjadi tempat pertapaan
menjadi tumpuan org yg meroyan
ZUI n gayat jgn ditegurkan
nnti x pasal2 terkene bebelan n makian

aku yg mulia selalu kene fitnah
selalu jgk terkene sumpah seranah
apakah salah jika aku ingin menasihatkan mereka yg punah
mereka yg mementingkan napsu serakah
harap ZUI n gayat sedarlah
jgn smpai terpesong akidah...........




__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

teguran hanyalah sekadar nasihat
icu janganlah salah melihat
fiziekal tahu pasti dan tepat
taik icu memang hitam dan pekat

fitnah seranah perkara biasa
icu janganlah sekali terasa
pandai menolong rakan sebaya
tetapi diri sendiri yang rosak binasa

(lalu fiziekal membawa zul dan gayat pergi ke jalan yang benar)



__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

seronoknya hati tidak terkira
melihat abe FizieKAL bermadah bicara
menasihatiku dgn hati terbuka
tanpa melihat cerita sebenarnya

ulah ICU FiziKAL terima
bulat2 ke dalam jiwa
sedang ICU sebenarnya bersenda
pada diriku yang berhati mulia

terkezut aku bukan kepalang
bila ZUI dah gila bayang
hinggakan tandas dijadikan teman
untuk menghibur hati yang rawan

insaflah ZUI..
insaflah ICU..
abe FiziKAL..jgnlah dikau termakan fitnah


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

oh alangkah indah dalam temasya
bersama nuri tari bersama
janganlah gayat cube terima
cerita karut semata-mata

tandas tempat setan durjana
mengapa tandas pengubat rindu setia
zul gayat dan icu juga
taubatlah anda sebelum ke neraka

(maka fizieKAL merobohkan tandas di rumahnya...)




__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

wahai FiziKAL org gelojoh
joging sampai semput napas
kalau jamban FiziKAL roboh
dimana pulak tempat FiziKAL melepas?

sungguh emosi bila bicara
jangan sampai tergigit lidah
memang ICU tu ahli neraka
disangkanya neraka tu indah

ZUI pulak memang durjana
selalu je nak cari bini muda
bila dah sakit baru le terpana
nak balik umah tak tau yg mana (kes bini byk ni..)

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

cik gayat cantik berseri
tapi tak secantik mak tiri
sedarlah muka cerminkan diri
mesti sama mcm biri-biri

berat bahu memikul berat mata memandang
ini semua mknan yg di hidang
itu pedasnya ayam rendang
fiziekal cirit gayatlah yang tadahkan

fithnah memfitnah adalah bahaya
menjadi perosak bangsa negara
icu dan zul menjadi mangsa
angkara sifat si gayat yang hina

(taubat la gayat...heheheh)


__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Senior Member

Status: Offline
Posts: 371
Date:

wahai cik gayah gadis yang sopan,
tetapi disebalik itu sgt perasan
jang ikut perangai cik fizi syaithon...
kelak mati tak diterima amalan...

jaga2 bila berkata,
takut terkejut dek anak serama,
kita hidup perlu bermesra,
kalw nk belajo leh la jmpe saYA.....



__________________



~aYam dEn lapEh, mElapeh, terLapEh~



dota.jpg

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

cik FizikOL org berani
tak segan2 memuji diriku
walau tidak secantik bidadari
tapi aku dah berjaya memikat si ZUI
(tengok la..kemana2 ZUI pegi nama aku ttp je di hati)

aku memang gadis yang sopan,
jauh sekali dari perasan
alar bang halun jgn le segan
gayah tak kisah kl nak kawan..
(tapi gayah tak suke makan ikan haluan..sori ek abg halun..haluan)

moakakkakakak

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

puji memuji mmg diriku
tapi untuk org tertentu
untuk diriku bukan dirimu
hanya ema sikin manisayur jadi penentu

kacak tampan segak bergaya
gayat segan tidak terkira
fiziekal paham sebab kenapa
sebab fiziekal nih berhati mulia

(fiziekal mengundur diri dan mengajak ema, si sikin dan manisayur pergi bersolat kt masjid negara sebelah tempat keje...ehehe)

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

abe fiziKAL segak bergaya
nak menyambut aidil adha nan mulia
kalau dah bawak shikin, manisayur dan ema
tu bukan nak solat tapi nak menikah hajatnya

insaflah abe fiziKAL bawak bertaubat
jgn asyik fikir dunia fikirkan juga akhirat
agar hidupmu penuh berkat
dari dunia sampai ke akhirat

jgnlah abe fiziKAL bermuram durja
akan kuhibur hati yang hampa
emma, shikin danmanisayur juga
jagalah abe fiziKAL jgn korang leka

moakakakkakakak...
abe ZUI, jom gi pancing ikang..
hujan2 gini banyak ikang sebarau..


__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

gempak tak gempak bukan caranya
hebat bergaye tampan serta
hebat sungguh gayat cerita
tapi entah betol entah tidaknya

rumahku terbuka luas utk rakan
biniku manisayur, sikinchan dan ema masak sakan
cik gayat usahlah terase segan
meh sini rumah abe fiziekal kita makan2

(pi kedai beli barang dapur sbb nak suh bini2 masak...hehehehe)


__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

huduh sungguh perangai abe fiziKAL ni
sampek hati perhambakan bini
soh masak itu dan ini
semata2 nak jamu kawan mcm aku ni

abe halun pulak beraye sakan
tak timbul2 sampai sekarang
ntah2 dah hanyut sampai kat sempadan
kawin lagi sorang awek kat siam phrang

abe ZUI pulak memang dah buta
sbb terlalu banyak makan daging korban agaknya
dah berapa kali gayah tunjukkan jalannya
masih tak jumpa2 juga??



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 371
Date:

jangan disangka tiada buaya
walau diduga si air yang tenang
kalu setakat cik gayah yang puja
sebelah mate pn abg Harun tak pandang...thau!!!!

__________________



~aYam dEn lapEh, mElapeh, terLapEh~



dota.jpg

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

hehe..
abe halun siperut buncit
makan daging banyak lemak
dah le abe halun perut buncit
muke pulak banyak semak

dh lapan belas ratus hari tak cukur
terhangguk2 makan mcm burung terkukur
kalau abe halun makan nasi campur
tak sedar diri sampai tersungkur

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Senior Member

Status: Offline
Posts: 371
Date:

sekali petik 10 datang tau
belum abg harun goyangkan perut lagi
ramai gadis2 comei akan terpukau
cume andartu seperti cik gayah je yang abg harun tak sudi...

tapi tak ngape usah berduka
bob wahoo sentiasa setia
walaupun semak namun ceria
abg harun ucapkan slamat berbahgia smpai ke hari tue...aspalela lalelelalela...lelalelalela...

__________________



~aYam dEn lapEh, mElapeh, terLapEh~



dota.jpg

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

petik jari sampai patah
sorangpun xdatang abe halun dh menggelabah
ke sana ke sini dh naik darah
mencarut2 sampai muntah
dh le abe halun, gayah tak kisah

biar sampai ke tua gayah tak heran
gayah bukannya pompuan perasan
xdepon gayah tetap ke depan
janji gayah bleh pasang badan

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 2292
Date:

harun oh harun
cian kt gayat tu ko suh die pulun
kang nnt dah tua sakit punggung
pi balik la gayat ckp ngan haruan tak ade untung

bengong aku bengong lagi si boroi tu
suh balik mengaji marah kat aku
umur dah tua bangkai tu
tapi tak sedar2 dosa bertambah satu persatu

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

abe fiziKAL cakap pasal boroi
perut sapekah sape yg boroi
jgn2 perut abe fiziKALpun boroi
kuat makan mesti la boroi..

jgnlah abe fiziKAL bosan
kalau nak ajak kena pelan2
kalau xnak jugak bleh le abe fiziKAL rotan
biar berbalur montot sape yg degil tu, kan..



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

bukan boroi jadi ukuran
untuk mengukur tahap kehebatan
saiz dan ketahanan jani peranan
itu yang buat gayah hampir nak pengsan

sudah lama ku xbermadah
untuk mengisi hati yang gundah
tapi kenaper dgn kau gayah
bila jer ku xda kau mula resah



__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

dengarlah abe ZUI gayah bermadah
bukannya betul cuma berhelah
bila abe ZUI xde gayah dah resah
nak wat apapun suma serba salah

jgn tinggalkan gayah terlalu lama
kerna gayah perlukan dirimu jua
yang lain ramai suma tak sempurna
hanya abe ZUI dihatiku jua

tengok ajelah perangai abe HALUN tu
tak sedar diri walaupun kaki bangku
dah le tak mandi seminggu
sah kepala beliau tu banyak kutu

abe fiziKAL pulak asyik marah
dengan gayah langsung tak indah
bila gayah komplen dia rotan ngan galah
tegur sikit mula la beliau gelabah
nak wat camne dah beliau tu tak sekolah

ICU pulak ntah kemana
dah seminggu tak nampak muka
hari tu kemain lagi beliau berkata-kata
berjanji dan bermadah seloka
berjanji nak bawa gayah jalan-jalan
agaknya beliau tu dah ke bulan
berbulan madu bercuti sakan
tinggallah gayah menahan tekanan
tak ade orang nak wat teman



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

memang berhelah itu lah gayah
bila bercakap suka bermadah
didalam bilik selalu pasrah
klau di luar bilik selalu tunjuk gagah

memang abe orang yang sempurna
yang sifat baik memang abe milikinya
tapi gayah itu yang abe percaya
tinggal sekejap umah bangla lah tempatnya......

hidup ini penuh dugaan
untuk menguji segala kesabaran
taubatlah gayah untuk kesejahteraan
mugo ikatan kita terus berkekalan


(busuk betul bau gayah nie.... xmandi ker aper)


__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1519
Date:

waaa....

pandainya korang bermadah berhelah maaaa...
haku nak pahamkan pun susah maaaa...
tingginya bahase korang bemadah maaaa...
kat mane korang blajar hah maaaa...?
erk...!! haku chow lahhhh............!! maaaa......!

huh...! kembang idung.... kembang idung...!! terer jugak haku susun ayat-ayati tasrip tu...! kui kui kui......!!



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

tahun baru akan menjalang tiba,
rajinnaz memasang azam di dada,
tapi dia seorang yg pelupa,
azam 2007 masih belum terlaksana,

gayah mmg suka berkata2,
ZUI plak mmg berhati durjana,
semoga insaplah korang berdua,
jgn sampai hidup merana.

fizieKAL seorg yg bermuka2,
selalu berselindung dlm setiap perkara,
juga sering hidup berpura2,
dh mmg sah x takut neraka.

ICU seorg berhati mulia,
sgguh baik budi pekertinya,
patut jadi tauladan kepada semua,
semoga ICU aman selamanya......


__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..

«First  <  1 2 3 411  >  Last»  | Page of 11  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard