Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Relakan Perpisahan ini Sayang


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:
Relakan Perpisahan ini Sayang


Buat insan teristimewa (kau tahu siapa yang kumaksud),

terimalah

 

Cukup sampai di sini Sayang

Relakan perpisahan ini

Walau berat di hati dan berat perasaan

Tempuh dengan ketabahan

 

Bukan kita tak saling sayang

Bukan kita tak saling cinta

Berjumpa dan bercinta

Bertemu dan berpisah

Itu kehendakNya jua

Cukup sampai di sini Sayang.

 

Aduh..

bait2 lagu di atas cukup membuat hati menangis

tapi, itulah hakikat yang harus kita tempuh

bertahun mengenali dirimu

cukup membuat aku benar2 tewas

walau tidak pernah bertemu

walau hanya mengenali nama

kau telah bersemadi di hati

tiap detik dan waktu yang berlalu

sering terisi dengan gurau senda

tidak pernah seharipun kita tidak berutus berita

kita berjanji, bermesra

hati telah bertaut kasih

hati telah bertaut sayang

lalu kita jadi pasangan ideal

dan sekarang

takdir menentukan

kita harus berpisah

melerai ikatan kasih

walau berat untuk menerima

tapi itulah kenyataan

hakikat yang harus kita lalui

kerna kita tidak mungkin akan bersama

hanya doa kupohon

agar dikau bahagia

bersama si dia yang kau pujacry

 



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 4534
Date:

aku mengerti perpisahan ini,
bukan kerana kau membenci,
tapi kasih yang pernah ku beri,
tiada lagi bersama....

sering kala aku terlihatkan mu,
impian nan indah kusulam bahagia....

kuharungi hari demi hari,
bersama wajah tak mungkin akan kembali,
tapi hati tak terima,
ditinggalkan sengsara.....

keraguan ini bukanlah padamu..
perasaan hati....bla..bla...belah....bala....(luper la nie)

-- Edited by Mat tHe MatiCs at 09:09, 2007-11-13

__________________





Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

erk... macam ditujukan ke batang hidung aku je ni.... errr...errrr..


bukan begitu niat dihati,
meninggalkan kau sendirian jauh sekali,
membuatkan kau keresahan bukan diingini,
degupan jantung yang kusam tak mahu diulangi...

Tetapi gayahku....
Pemergian abang adalah takdir Ilahi,
Ketentuan hidup abang sudah ditulisi,
setiap minit sekulas hati ini sudah dimajazi,
setiap detik waktu langkahku sudah diperhalusi,

gayahku,
abang akan pulang,
pulang membawa sejuta kemanisan didalam hidup gayah,
pulang membawa sejuta kebahagian di sekeliling tubuh gayah,
pulang membawa kesejahteraan di setiap kerlipan mata mu itu gayah...

ini dia... abang bawak pulang 'Madu' gayah... beliau ialah Kaktusbulu...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Senior Member

Status: Offline
Posts: 404
Date:

kiranya...
selendang rinduku..
tiba2 reput..
tahulah aku..
betapa lamanya waktu..
yg mendera penantianku..

kiranya...
ombak tidak lagi bergelora..
tahulah aku..
lautan hatiku..
telah kematian deru..

kiranya..
embun pagi..
masih lagi menitis..
percayalah..
aku masih di sini..
mencari kehidupan & kekuatan ku..
TANPA MU..

__________________
>~..tanpa berjanji..sekadar hati berbisik..~


Super Member

Status: Offline
Posts: 1519
Date:

adeh.... encik ceo... kata rock ganas, makan pale kambing, kapak atas pale bagai.... adeh....!! adeh....!!! kasi puisi syahdu plak tu...!!! alahai....!!!

adoi la korang.... jgn ler syahdu poyo 'O'......!! letih haku..........!!

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1127
Date:

adehhh jiwe kacau ni...aku ltih bace yg ceo tu punye.kate rock kapak..tggok avatar org dah gerun,skali die punye ayat....lentok bulu ktiak aku yg ngah stim ni.

__________________
aku x kaco korang berak,korang jangan kaco aku berak


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

oh ITA..indahnya kata2 mu
seindah tenunan waktu
secantik selendang rindumu...


ahhhhhhhh...kasih
kaulah kasih awal dan akhir
tapi kini ku sendiri
membelai diri yg sepi
TANPA MU KASIH..

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 850
Date:

pehal nko terjiwang2 ni gayah??

bertemu, bercinta, berpisah..tu kan takdir Ilahi..
dah22..jgn nangis2 lagi..jom sama2 gi tolong mangsa banjir..
sian dorang terpaksa tido kat dewan..

__________________
PaStiKan KiSah SeMalam berLalu tanPa kESan


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

edehhh..jiwangnya aku..sob..sob..sob
huwaaaaaaaaaaaa...sian mangsa banjir tu ek, zeeta..
jom le..jom le..kita sesama gi tolong..

riepan : ni pehal banjir katil aku ni?

gayah : laaa..aku tumpang tido kat katil riepan, rupanya..
sian aku..akupun mangsa banjir gak..





__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

Oh Hazami....

Ketahuilah, sesungguhnya aku amat meminatimu,
bait-bait lagumu cukup menyentuh jiwaku...
lirik jelingan puisi mu bisa membuatku runtuh...
kini aku abadikan dirimu dalam sanubariku...

Oh Hazami...

Senyuman manjamu bak 'sonata musim salju'
'Kata' kata mu memandui hatiku
tetapi kau berjanji tak akan 'mungkir bahagia' ku
'Bukan aku tak mengerti' kerjayamu
'Diari cinta kita' adalah segalanya
'Hanya kerana' kau adalah milikku
aku ber'Tekad' takkan meninggalkan mu..


meh cium mulut sikit hazami....


Yang benar
Gabriel Lelunut A/J(Anak Jantan) Tenuk



__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

Rangkulanmu hanya dusta semata
Impianku kau musnahkan
Engkau ternyata tenuk bertopengkan insan
Perangaimu umpama makhluk nirojjim
Aku meyesal mengenal insan sepertimu
Nyah sepertimu amatlah durjana

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

Sungguh najis unit rawatan rapi
nyah macam riepan pun mahu dikenali
memanglah impian kau memusnahkan diri
baik kau taubat sebelum kau mati



__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

tu nukilan jubin.....

aku sebagai insan yg bertanggungjawab pada bangsa n agama sekadar menyampaikan sahaja......dengar2 kata baru2 ni,hazami nak ambik wat lagu.........

sungguh kesian insan yg bernama jubin.......

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

lurah bukit gayah cuba ku daki
mencari puncak yang paling tinggi
walaupun susah ku cuba takluki
apabila dah sampai hempeh sekali


__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

jika ada pertemuan maka hadapilah perpisahan...
walaupun sukar merelakanya pergi...rela2kanlah,
kerana setiap yang berlaku,pasti ada hikmahnya.
selagi tak bertemu dengan cinta sejati..selagi itulah
kita kena menghadapi perpisahan.....





__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

walaupun susah ku cuba takluki
apabila dah sampai hempeh sekali
atiku telah kau lukai
ternyata kau suka mengzalami

nukilan GAB kepada riepan

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

ke mana kau menghilang kekasih atiku
tidak sanggup ku tunggu lagi perpisahan ini
sungguh lama ku nantikan kehadiranmu
malam tidurku termimpi2kanmu
oh sayang di mana kau sekarang.....

hasil karya unit rawatan gay khas utk kekasih hatinya....... MAT THE GAYTICS yg dah lama tak muncul2

(org lain gi bertapa gak tp ko MAT tak muncul2 gak.... si ICU ni dah meroyan tahap cimpanzi dah tunggu ko....... jadik buat pengganti ko dia pun berlindung la disebalik ketiak si riepan, kgd2 kat gabriol, dan kdg2 kat jubin.... x kesian ke ko nengok dia nih)


__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Senior Member

Status: Offline
Posts: 464
Date:

oihhh....nape same ngn aku nih?????
aku sedih gler nih...
waaaaa....
hati aku trngt2 nih....
benciiii.........

__________________
aku kembali...setelah lama menghilang....kemunculanku pasti di nanti2....


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

APA YG ADIK SIKIN MEROYAN NI....
nak aiskrim ke.....adik nak aiskrim yg umur brape tahun....

sgguh x berperikemanusiaan si rajinnaz...smpai ati ko membuat fitnah....
aku insan yg baik serta mulia pun ko sggup mmbuat fitnah....kalo insan nirojjim cam riepan n gab mesti lebih teruk fitnah yg ko buat........

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Senior Member

Status: Offline
Posts: 464
Date:

adk she mroyan tgk puisi ni jer...
hehe..
tp sjak hdrnye abg ICu...
adk she lbh2 gumbira...
biggrin

__________________
aku kembali...setelah lama menghilang....kemunculanku pasti di nanti2....


Super Member

Status: Offline
Posts: 1737
Date:

wahai kekasihku sayang...
sesungguhnya hidup ini sepi tanpamu disisi...
aku selalu terbayang saat-saat indah...
dikala bersamamu di atas tilam burukku....
wahai GABku sayang
kemanakah engkau menghilang......
kembalilah ke sisiku.......

hak cipta terpelihara riepan tatkala membalas hasil nukilan gab......

(mmg dh teruk perangai tenuk ni,semoga mereka dpt kembali ke pangkal jln....amin)

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

ZUl wrote:

lurah bukit gayah cuba ku daki
mencari puncak yang paling tinggi
walaupun susah ku cuba takluki
apabila dah sampai hempeh sekali



wahai abe ZUI,
sampai hatimu berkata begitu
padahal akulah yg selalu kau rindu
padaku tempat kau mengadu
siang malam mengucap sayang padaku

barulah kutahu perihal dirimu
berlian kusangka rupanya batu
setelah puas kau takluki aku
kau buat diriku seperti sepatu

selamat tinggal abe ZUI ku sayang
aku pergi membawa hati walang
tinggalkan dikau yang sll ku sayang
takkan ku heran walau kau punya byk wang

babaiiiibleh



__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

bukan niat ku untuk berkata begitu
tapi hati ini memang xboleh ditipu
luahan dan kebenaran memang segitu
walaupun pahit telanlah olehmu

sayang dan rindu bukanlah ukuran
untuk mengukur segala kebenaran
kerana itu hanyalah ungkapan
untuk mendapat apa yang diinginkan

sudah lama ku nanti saat ini
akhirnya datang juga walaupun sehari
pergi mu memang dialukan sekali
dapatlah aku berbini lagi

bai bai gayah....
walaupun kecewa aku harap ko xtido umah kongsi mat bangla.....



__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

alar..
abe ZUI jgn lah gundah..
walau perit gayah tetap tabah
jgn igt gayah akan cari abg banglah
kl dorunk dtg gayah akan perambat dgn galah..

kl abe ZUI dah kata begitu
barulah senang rasa hatiku
bleh lah aku cari penggantimu
agar tidak sunyi hidupku


selamat jalan abe ZUI..
selamat jalan romeo..

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 



MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

apahal la pulak beruang 2 ekor ni bercintan cintun..... xsangka pulak aku nak jugak si gayah ngan si zui tu..... siap bermadah2 ni haa.... tau la ari tu zuii pakai keta sport merah... itu yg buat gayah tergoda tu.....

tup tup rupa2nye keta zui pakai lepas tu dah kena tarik bank sbb sthn tak byr2..... gayah pun lepas tu blah je dari idup si zui ni....ingatkan si zui ni kaya.... gayah tu mmg materialistikus pun....

n pastu st ari si zui ni mng main ekor..... so dia jadik la kaya balik... itu yg si gayah nak kat dia balik tuu... tp si zui ni dh psg yg lain.... ntah le pelik bnr citer beruang 2 ekor ni.... apa nak jadik dgn haiwan2 zaman skrg ni...

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

ko tengok gayah baru saja ko tinggal kan aku
ada saja jinglot datang mengoda aku
walaupun aku memang xsetuju
tapi bila dah ada aku jadi ragu²

yang datang itu aku anggap rezeki
klau di biarkan aku takut rugi
jinglot pun aku dah xperduli
walupun bau badan macam labi labi

bukan senang nak cari ganti
yang sopan satun dan baik hati
sifat itu hanya abg miliki
klau mat bangla gayah xyah mimpi


pecah kaca pecah gelas
klau dah pecah xreti² nak beli gelas baru..
lembat sungguh gayah nie... yg tu pun tunggu abg bagitahu...



__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 2028
Date:

alahai abe ZUI
tengok la si radinaz tu betui2
xkan la abe ZUI sanggup didodoi
oleh radinaz yg beperut boroi

jgn lah radinaz bermuram durja
kak gayah pergi tinggalkan ZUI untuk kau jaga
jagalah dia jgn derhaka
agar dapat balasan syurga

abe ZUI jgn pula byk kerenah
jaga radinaz tu jgn suka melatah
asyik nak cari isteri muda bergetah
ntah abe ZUI mampu ke ntah lah

abg bangla gayah xkisah
walaupun hensem cam shahruk khan
gayah dah ada pengganti dah
nnt bebila gayah kenalkan

patah senduk patah beralas
gayah dh beli senduk baru dah..
tak perlu tunggu abe ZUI bermadah...







__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

boroi xboroi abg zul xkisah
janji abg zul dapat naskah
klau nak tunggu bilalah gayah
xkan lah dudok sambil pasrah


radinaz mesti gembira sekali
klau dapat aper yang abg beri
tido malam mesti termimpi²
esok siang mesti terus nak lagi

bukan kerenah jadi masalah
untuk menjaga si radinah
tapi nak kawal nafsu itu yang susah
hari² pakai kain belah²


__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Senior Member

Status: Offline
Posts: 166
Date:

dah nampak kain belah2
tunggu ape lagilah
cepat le belasah
jgn sampai termengah2
kang kesian tok kadi melatah

hai ape nak jadi le korunk berdue
siang malam asyik bergaduh je
wat apa nak bising2 kat sume
pelan2 le settle berdue
bukak buku baru le..


__________________
dont worry of pick pocket. kalau duit takde dalam poket..


MODEST

Status: Offline
Posts: 1986
Date:

bising2 bukan disebabkan hamba masalahnya
abe zui ni yg masih lagi teringatkat jandanya
siang malam gayah saje yg disebutnya
kata dah talak tiga tp gayah juga yg dimimpikannya
katanya hamba tak sehebat gayah adanya
cakap kat depan saja kata hamba kesayangannya

sbb itu le hamba siang malam pakai kain belah
supaya hati abe zui tak terbelah-belah
kalau begitu abe zui suka bermuka2 di depan semua orglah
baik hamba saje yg blah

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah

1 2 311  >  Last»  | Page of 11  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard