Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Resepi buat meriam tanah


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 62
Date:
Resepi buat meriam tanah


tanah sekangkang gab

cangkul ( pinjam kat ceo sbb dia selalu buang dalam semak)

bulu (rembat kat kaktusbulu untuk dijadikan sumbu)

tongkat @kayu panjang ( mat matematik ader simpan)

karbait ( belilah sendiri, suma nak mintak, lemak lah)

air ( perah kat gayah,, zul ckp gayah banyak air, betui ke)

batu bata (amik lat laman umah abg king yg dia buat lapik pasu bunga)

minyak tanah (gab selalu jual minyak)

mula selaki gali lobang sedalam lutut zul,,bila dah siap, tutup lobang ngan papan dinding umah gayah, pastikan hadapan lubang tidak ditutup sekali. dan buat lubang kecil dibahagian belakang sebesar ibu jari untuk tempat mencucuh,
tindih atas papan dgn batu supaya papan tidak melayang bila berlaku letupan,
dah siap....
cara menghidupkannya masukkan karbait kedalam satu bekas kecik dan masukkan air secukup raser, pastu masukkan karbait yang mendidih kedalam lubang dan tutup lubang dgn guni,,
tunggu 10 saat,, cucuh api di lubang yang kecik kat belakang dgan kayu pencucuh dan boommmmmmmmmmmmmmmmmmm. letupan akan berlaku.... dah nak dekat pose ni,, leh la stanby.

-- Edited by garlic_flavour at 16:07, 2007-08-29

__________________
marvelicius
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:

pada kau post resipi buat meriam buluh....
baik kau posting resipi buat biskut raya............
leh juga aku makan.....


__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1516
Date:

hoho... sungguh kurang bombastik bom ko nih...!!! ader lagi tak resepi bom yg lebey berkarisma dari nih....!!! ? setakat bom ikan atau bom raya2 ni kurang menyerlah la.... nak jugak cipta bom yg melangkau pemikiran dan batas norma2 manusia...!!!

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

erkk .. menyemai otak budak2 oku dengan bermain meriam tanah yg tiada faedah nyerk ..lebih afdal kalo ko ajak org2 gc nie sembahyang lagi bagos .. hehe ..jgn marah ekk ..

__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard