Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Resepi Buat Bom


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 62
Date:
Resepi Buat Bom


   Resepi ni betul tau..kalau x caya cubalah,,

1 kampit sodium (racun rumpai serbuk rm 8)
1 kg tepung ubi
1 batang besi paip 2inci, panjang 50cm
1 mentol motosikal
   segulung wayar 3 core
   tanah liat secukup rase

   Mula mula jemur tepung hingga kering, apabila sudah kering, campurkan dgn sodium sehingga sebati,, kemudian jemur lg,,

   Untuk batang besi hendaklah di tutup bontotnya dan diwelding..
ambil tepung yg talah sebati ngan sodium td masukkan slow-slow dalam batang besi kemudian ketuk perlahan bagi mampat, aper bila penuh masukkan mentol yg telah disambung dgn wayar td. (p/s pastikan mentol menyala, pecahkan kacanya tp jgn hidupkan pulak nanti terbakar, fungsi mentol sebagai fius).
    Selepas itu tutup mulut paip dgn tanah liat. dah siap dan sedia utk diletupkan menggunakan bateri kereta atau motor.


(p/s pastikan wayar panjang, supaya anda boleh jauh dari kawasan letupan dan jangan ambil semula bom yg tidak meletup.)


bom ini sesuai untuk meletupkan ikan didalam sungai atau geng gay yang terdapat dalam forom ni... adios.furiousfuriousfuriousfuriousfuriousfuriousidea

(percayakah anda dgn resepi ini)



__________________
marvelicius
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1414
Date:

aku rasa kau nie orang selatan Thai...
sungguh berani kau ajar budak GC nie buat BOM....
nanti xpasal kau kena tangkap ....


(Ceo resipi cam nie lah post ker x...?)


__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

Ishh... ape la ko ni garlic flavour... dah takde hobi lain ke ko nak ngajor orang ni... namun pada aku resepi mamat ni tak tepat punya.... lagi pun aku tak heran sangat ngan resepi beliau ni... yang lebih menakutkan ialah kentut gabriel kerana resepi nak menghasilkan kentut gab adalah amat mungkar sekali... lebih dasyat dari bom atom....

Resepi kentut (bom) gab :

1 mangkuk besar biawak longkang
2 pinggan hirisan bangkai kucing
500 liter air hingus kaldai (diambil warna kuning sahaja)
satu sudu teh kelumumur rambut (secukup rasa... kira macam garam la)
1000 helai bulu ketiak kaktusbulu

Cara-Caranya :

Masukkan kesemua bahan ke dalam mulut, kunyah sehingga sebati dan biarkan ianya terperam dalam usus najis...


TEBAAABBOOOO!!! PPPRUUUUUTTTTT!!!

(semasa mister rie menulis resepi dajjal ni, beliau telahpun selamat kembali ke rahmatullah akibat terbau gas bom atom yang terpacul dari saluran najis gab)

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1849
Date:

amat puaka bulu ketiak aku yer...

aku br nk suruh ariepan ni landing2 kt ketiak aku menandakan sokongan yg begitu jitu terhadap ketiak aku.. daaaaa beliau kembali kerahmatullah...

__________________
kalau kaktus itu aku..ku bilang kalau..


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

(setelah bangkit dari kubur)

Hoh... bau ketiak ko bukan saja berpuaka malah lebih tepat jika kita samakan dengan penempatan haram sundel polong dan iblis laknat, malah kalau dilihat dengan kanta cembung, kita dapat lihat sundel polong akan bergayut-gayut keriangan ke perkarangan bulu ketiak ko tu....


(mati semula dan masuk kembali ke dalam kubur)

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1257
Date:

Ini la padahnya kalau berCEOkan jin aprit bertopengkan tengkorak ijau pusing2...

Suke sangat take advantage atas kepakaran beliau utk kembali ke alam barzakh sewenangnya tanpa mempedulikan perasaan jin lain...

Sikit2 kerahmatullah, sikit2 masuk kubur, sikit2 lama2 jadik bukit..

Eh pejadah pulak ayat aku ni




__________________



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

elok la tu aku sikit-sikit kembali ke rahmatullah, kira aku ni senantiasa mengingati kematian....

namun bukan macam ko rose..

sikit2 kembali ke pangkal rahim, sikit2 kembali ke pangkal peha, sikit2 lama-lama jadi banyak...


lagilah laknatullah perilakunya...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 62
Date:

bagus betul korang ni yek...selalu lari dari topik asal yang dibincangkan


__________________
marvelicius


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

tu kira ok la lagi lari dari topik asal yang dibincangkan...

kalau si rose tu sentiasa saja lari dari membayar hutang ngan bangla karpet, malah beliau juga pernah dilaporkan sentiasa lari dari rumah kerana beliau nak pergi jogging pagi-pagi....

Tapi untuk ko garlic flavoue, aku pesankan, sentiasalah melarikan diri ko dari hasutan khurafat makcik rose sebab aku pernah menyekodeng beliau dalam bilik beliau, aku ternampak beliau memakai spender lelaki dan jugak mencukur dagu beliau.... khurafat kan beliau ni

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 62
Date:

kesian pempuan yang banyak bulu ni,,,,, mesti terseksakan... kalau lelaki xpeer lah macho


__________________
marvelicius


Super Member

Status: Offline
Posts: 1849
Date:

macho ke klu bulu dada dah mcm karpet yg bangla tu jual?? terseksa dik..terseksa..

meh akak nk cite ni..
dek kerana rose tu taksub sgt ngan karpet2 ni sampai dada gab yg penuh bulu tu pon nk dibuat hamparan tmpt tido...tersekse si gab tu...hari2 jd tmpt tido rose..
mane buleh dik...x buleh kan?? sepatut nye akak ni ha yg tido kt atas dada gab tu..br gab x tersekse...kuikuikui..


__________________
kalau kaktus itu aku..ku bilang kalau..


Member

Status: Offline
Posts: 8
Date:

sebenarnye aku br je blk dr kursus bom kat Indonesia...setahu aku jurulatih aku x ajar pun buat bom mcm 2...waima utk bom ikan pun...kau biar btl...ajaran sesat ni...he..he..

__________________
edy


Super Member

Status: Offline
Posts: 1504
Date:

Org indon dh xbrni nk ajr ko bt bom y sbnr2'y psl dia tkt ko kang b'paling tadah bom depa lak..

Mr. Bombastik xder ke dlm resipi nih..?

__________________
Aku IBU si Comel...


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 62
Date:

ko tu dah la main golf,, nanti taruk bom dalam lubang tu,, masuk bola jer booom meletup,, jgn bg tau abg king nanti dia shahwat nak masuk jagung dia dalam lobang tu...
nanti jadi jagung bakar hahahahah

mari mari singgit setongkol!!!!!!!!!!!


__________________
marvelicius


Senior Member

Status: Offline
Posts: 233
Date:

garlic flavour...ad resepi bom yg lebih simple ka? yg ko gg tu rumit sikit la dan rasanya agak bahaya...ko ad bom tuk saja2 bikin mercun raya..tpi bunyi nya power?ad ka/ boring mau main meriam...he3
biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin

__________________
http://www.slashmysearch.com/earn/id/65594
syok5.gif


Super Member

Status: Offline
Posts: 1519
Date:

daripada korang susah2 bikin bom lebey baik korang pegi merempit... kalau wat bom, termeletop POM.... POM.....POM...!! kecepuk, keceperrrr........!! dah terhilang mata, terhilang tangan..... sakit bley, malu pon bley... dah tu sape yg malu? mereka dan kluarga mereka jugak kan?

merempit kalau menang dapat duit, dah tu dapat 'hidangan' lagi plak....!!! hah.....!! raya pun dah nak dekat nih, merempit la lagi baik, paling tak boley terus ke kubur...!! kan senang tu... polis tak susah, org awam pun aman.... mak bapak lak... errrr.... errr..... ermmm.... hurmmmmm.......!!

__________________


Newbie

Status: Offline
Posts: 2
Date:

slm...teknik memang btl....jika tgk impaknay memang besar mgalahkn c4...tp kalau di sg berlubang sg2...mcm impak armagedoon...

__________________
-


Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:

aku nak cubalah..

__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

adik-adik, abang-abang, kakak2,  makcik2, pokcik, tokcik, nekcik seme cik2 terutama newbie2 ...

beginila posting2 otai2 kite zaman2 top top meletop daaahuuuluuu kaler ...

memang the boommm laa ......

kalo menyumpah menyeranah .. selember jek .. x der nyer nk tacing2 ...

kalu meluncas terluncas pon ... terselindung ... buat orang sengeh menyengeh sampek ke belakang tengkuk ...

kalo menegur ... alahai ... ayat punyer sentappp ... tp x de yg nak tacing ...

 

cer nkorang bezakan ngan korang punyer ........ yg ala2 ym ym ym tuuu ...

bace pon kekadang x tau nk mencelah (menyampuk) tang mane ...

 

minta maap le newbie2 .... teguran aku nie bukan lah membuka aib nkorang ..

tp ... kene bace posting2 lame .. supaya ..kita bace posting2 kat GC nie x laaa boring ..

 

majulah sukan untuk negara .....

 

(ha ha ha ha ... ade yg tacing ke? grrrrrrrrrrrrrr........ syekali2 ler kambeng jadik rimau ... wakakakaka)

 

 

 



-- Edited by badda2 on Saturday 27th of October 2012 06:15:03 PM

__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

isk.. terpanggil naluri songsang haku membaca post puan badda ni....
kerna memang amat benar sekali apa yang keluar dari lubang saluran kumbahan beliau itu....

kalau kita baca balik post2 lama, memang best la, disamping saling membahan antara satu sama lain tahap zionist..
tapi takde pun yang tacing2.. siap kena dengan topik lagi walaupun dalam kutuk-mengutuk tu..

tapi kebanyakkan nebie2 skarang ni banyak yang taraf citcat2 aja.. siap melalot dari topik pulak....
yg tak tahan, bila ditegor sikit pun, tacing2 emo2 dan terus hilang macam biskut cipsmor..

bukannya kena kutuk pun, kena tegor aja, dah kecik hati....
rindu haku masa ramai yang hati kering lepak kat sini, kutuk la camne pun, takde tacing2... skarang ramai yg sensitif kot?..

err.. pak baddasaumaladin, mana agaknya si nyah songsang gab lelunut laut yang bukan saja berbau haram, malah amat huduh parasnya sampai sesiapa saja yg menengoknya kembali ke rahmatullah tu menghilang haa??..

adekah sejak beliau cuba bermanja di peha aliza misbon yg penuh kurap dan berbulu lebat tu, belaiu telah mengalami koma basah yang berlanjutan selama berabad lamanya?..







__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

aaa ... paham pon nko yea makcik ijo ... haku hengat nko  lembam tahap cipan bukit ...

taim aku baru2 `masuk 'sini  dulu .... kena balun beb ... sikit punye baek balun tu tawww ..

balun sampek birat lebam terduduk terkencit aluss lagik ..

sempek bulu2 haku abisss tanggal .... licin ...

tp .. ade haku kesah? (kalo kesah pon .. nkorang mane taw .. kih kih kih)

 

lagi2 kalo buat posting ... hampeh ... tahap tin kosong ...

memang kene laaa kompang dua tiga dass ..,. sempek telinger merah mcm nk tanggall ..

ade aku merajok ke ... (kalo merajjok pon... mane nkorang taw .. kih kih kih)

 

tp kan kan kan ... wolo pon incik GabRiel lelunut itu tahap harommmm ... bau macam lobang jamban ..

wolo pon incik MisteRie cipanzi itu .. amak gay lagi busuk tahap najis Cik Mat Matematik ...

akan tetapi ... dua orang moderatorrr itu ... tidak pernah sekalik pun mengay aku ...

eh .. silap ... membalun aku ..... biggrin

(oitt ... incik Rie .. incik Gab .. mane ... mane hupah aku ...

aku jek nkorarang tinggi2 tauuu ... bumbung humah haku pun x tinggi macam aku jek nkorang ..)

 

 

(ijo: incik Gab ade je tuu ... beliau ke bizian yg amat ... dengan bisnes beliau ...

bisnes anak ayam bapak ayam cicit ayam bulu songsang kat lorong taib andak ...

kolo nko rindu bebenor ngan beliau .. aaa pegi la sane ...)

 

 



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Senior Member

Status: Offline
Posts: 387
Date:

aishh menyesal pulak aku coment kat post ni x pasal2 badda ni meluahkan perasaan dia.. menyesal aku menyesal...

ps:badda siapa yg tacing tu?boleh sebut nama dia x?

__________________

https://www.facebook.com/one.izat



Super Member

Status: Offline
Posts: 2849
Date:

ha ha ha ha ha ... tu laa nko ... sape suh bagi peluang kat haku ...

mustilah aku chekau punyer .. he he he he he ..

x da sape pon ... nko pun bukan ...

 

aaa ... japp .. jap ...aku revaen komputer otak aku nihhh ...

err ... ade jugak laaa .. beberapa ketul ... eh .. org  .... newbie2 nii ...

kalo dapat posting yg ada bau bau bacang... eh .. bau2 teguran ke ... ditegur ker ...

terus melenting beb ... tinggi pulak tuuu ... kalo dirang pakai kain ... kompem kain terselak punyer

(utk membayangkan ketinggian melenting diarang tuu..)

laa nie ... jgnkan ketiak ... ujung bulu ketiak pon x nampak lagikkk ...

 

(psttt ... aku hengat jugak la newbie2 niii .... sentap abisss .. terus ilanggg)



__________________

KaTa-kAta YaNg LemAh dAn BerAdAb dApaT MeLeMbUtKan haTi mAnUsiA yAng kEraS - Kata-kata Hikmah HAMKA

Perkara yang patut ada dalam kepimpinan ialah sikap berlapang dada  - kata-kata Hikmah Sayidina Ali R.A.



Super Member

Status: Offline
Posts: 2362
Date:

izat_raikkonen wrote:

aishh menyesal pulak aku coment kat post ni x pasal2 badda ni meluahkan perasaan dia.. menyesal aku menyesal...

ps:badda siapa yg tacing tu?boleh sebut nama dia x?


 

nko sensitip tak ijat?..

kalu kena bahan, agak2 nko buleh tahan atau ko akan merajuk dalam jamban sambil dgr lagu justin bieber?..



__________________

Don't you know, that we will judge the world?

Don't you know, that we will judged by angels?

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard