Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Cerita Stim HuHUhUH
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:
Cerita Stim HuHUhUH


 Di suatu kawasan pedalaman di Terengganu, seorang penternak yang mempunyai ladang ternak yang luas dan berjaya telah meninggal dunia dengan
meninggalkan seorang balu yang masih muda dan cantik, namanya Gayah.
GAYAH membuat keputusan untuk meneruskan kerjaya suaminya dengan mengambil alih ladang ternakan tersebut, tetapi dia tidak mempunyai kemahiran yang cukup untuk mengendalikan ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan untuk mengiklankan di dalam akhbar untuk mencari seorang pembantu yang akan mengerjakan ladang ternaknya dengan menawarkan gaji dan sebuah bilik dirumahnya sebagai tempat kediaman memandangkan ladang yang dimaksudkan hanya berada di belakang rumahnya.
  Selang beberapa hari kemudian ada dua orang pemuda yang memohon pekerjaan tersebut. Seorang gay, dan seorang kaki mabuk. Memandangkan tiada
sesiapa lagi yang memohon jawatan tersebut selain dari dua orang pemuda tadi,GaYaH terpaksa memilih salah seorang dari mereka. Setelah menimbangkan semasak-masaknya, GaYaH memilih si gay, bernama GaB untuk bekerja dengannya, dengan anggapan bahawa dia berasa lebih selamat tinggal bersama seorang gay daripada tinggal dengan seorang pemabuk.
 Minggu demi minggu berlalu. GaB telah melakukan tugasnya dengan penuh tekun dan rajin. GAB kerap kali menghabiskan waktunya sehingga malam
untuk membuat kerja-kerja di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin
berjaya dan ternakan semakin banyak membiak dan sihat-sihat belaka.
  Gembiralah si GaYaH ni tadi... kerana ingin menghargai kerajinan si GaB ni, GaYaH pun berkata kepada GaB,
"GaB, kau telah melakukan kerja dengan baik dan ladang ternakan pun kulihat semakin bagus, kau sepatutnya ambil cuti
pergi ke pekan berjalan-jalan untuk melegakan tekanan kerja...
" Gembiralah GaB, dan pada suatu malam minggu, dia pun pergi ke pekan.
Sampailah ke tengah malam, GaB tak pulang-pulang ke rumah.
Pukul 1tak pulang, pukul 2 tak pulang.
Pukul 2.30 pagi barulah GaB pulang kerumah.
Sampai ke rumah, didapati GaYaH sedang menunggunya sambil duduk di
sofa berhampiran unggun api.
Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata GaYaH.
GaB dengan tangan yang terketar-ketar dan perasaan yang terkejut,melakukan apa yang diarahkan.

"Sekarang, buka kasut but ku."

GaB buat, perlahan sekali.

"Buka, setokin ku.."

Dia buat juga.

"Sekarang, buka skirt ku."

Dia buat juga.

"Sekarang buka coliku."

Dengan tangan yang menggigil, dia buat apa yang disuruh.

"Sekarang....buka seluar dalamku..."

Dengan perlahan, dia melucutkannya ke bawah dan menanggalkannya.

Kemudian, GaYaH pun memandang GaB, sambil berkata...

"Sekali lagi kau pergi pekan dengan memakai pakaian aku, aku pecat
 kau on the spot."

Akekekek...apa korang pikir haaa?????????

 Kuang... kuang... kuang......!!!!!



-- Edited by ZUl at 18:29, 2007-08-23

__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Senior Member

Status: Offline
Posts: 216
Date:

Gab dgn gayah tlah bjaya dpt anugrah pelakon Terbaik Gay seDunia... hehehehe...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 804
Date:

aku dah dpt bayangkan ape yg terjd kpd gab,krn gayah cemburu sbb gab lebih cntik berpakaian pompuan walaupon dia adalah gay hahaha...

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 216
Date:

true2.. gayah jealous bile Gab pkai2an wanita... kerna Gab lebih cantik bile bpkaian pmpuan.. sbb itu gayah pecat Gab drpd jd tukang kebun... sbb Gab tlah menarik perhatian rmai pakcik2 tue kerepok dgn pakcik2 xsodar diri... hehehe... smpai kn skang ni Gab di gilai rmai bdak2 laki, rmaje, pakcik2, atok2 moyang2 smua... smpai kan rmai yg antar meminang kpd Gab, malah Gab jual tlalu mahal bulu kaki beliau...

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 165
Date:

ok ker si gab 2 berpakaian wanita tua,,,,yang berumurkan 70 thn......

__________________

_____________Aku Penggali Kubur______________



Senior Member

Status: Offline
Posts: 216
Date:

ok... ari tu aku ade nmpk beliau kuar dating dgn Mat... perrrr!!!! org tgk pn jealous... psangan secocok kate kn.. hihihi... smpai kn ade pergaduhan antara mat dgn si zul... sbb nk rebut Gab... gaduh baling smpah, baling taik, baling spetot yg xpernah cuci 10taun.... org rmai yg tgk p'gaduhan tu sorak..."Gay M'sia lwn Gay siam...!"biggrin..



-- Edited by Gengsta Owl at 19:58, 2007-08-23

__________________
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:

Buat Bising jer Kanak˛ OKU kat atas nie
Cerita nie aku post atas pemintaan aBG KING


__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1359
Date:

Abg King sengj suh ko bt cite gosip gni coz dia jeles xdpt pakai bj si Gayah tu memandang'n bdn'y berupa king kong..mk jelesla beliau pd Gayah & Gab.

__________________
Aku IBU si Comel...


Super Member

Status: Offline
Posts: 1427
Date:

walupun watak dalam cite ko ni zul...berbeda...tapijalan cite ko tuh masih sama....aku sebernarnya dah naik jemu nak bace cite2 mcm nie...

lain kali wat lah cite yg abg king sangap rokok ke....mat the medik seorng pelacur ke..dah tntu dapat sambutan yg meluas....

papepun aku bg ko 0.2/100 markah dari segi tatabhasa.....

k sekian


renung2kan dan banyak beramal.....

__________________

http://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=3541_14



Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:

asyik c gayah jer kena...cian la skit kt die.....xpelah gayah...bwk2 jer besabar..

__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........



Super Member

Status: Offline
Posts: 650
Date:

apa plak permintaan aku nih....aku gi tau jer coz GAB suruh aku cakapkan kat zul... Gab kater dia nak kongsi dengan koran bahawa majikan nyer tuh cemburu teramat sangat heheheh

__________________

DUIT ADALAH SEGALA-GALANYA.
TAK PERCAYA KE ?
LU PIKIR LA SENDIRI !!!!!!!



Super Member

Status: Offline
Posts: 2029
Date:

sisie wrote:

asyik c gayah jer kena...cian la skit kt die.....xpelah gayah...bwk2 jer besabar..



xpe sisie...no hal..

ZUI tu saje suka sebut2 nama aku, maklum la nak bermanja katanye..
dah berapa hari beliau tu ditinggal isteri..dah berapa hari pulak beliau asyik lalu lalang di depan umah aku sbb nak ajak aku kuar dating..maklum le.. aku ni kan MUDA & CANTIK..

aku x amik port.. kesian dia..

abg gab, jom kita jadikan cerita tu satu realiti..boleh gak kita sama2 piknik kat kandang kuda.. biggrin

__________________

nak cari idea memang susah, nak mengedit senang je..nak komen apa yang orang lain dah buat, laaaagi senang..apa lagi nak mengutuk..hurmm pejam mata jeeeee

 

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:

Gayah daripada kau duduk serumah
dgn org GAY baik Gayah duk Dgn Abg zul
banyak dapat faedahnya.......

__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Senior Member

Status: Offline
Posts: 377
Date:

ZUl wrote:

Gayah daripada kau duduk serumah
dgn org GAY baik Gayah duk Dgn Abg zul
banyak dapat faedahnya.......



macam lain makna tu zul... lin confuse nih.. hik hik



__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 216
Date:

gayah, drpd ko dduk dgn si zul kering ni, baik ko dduk dgn Gab... ade bnyk paedah ye.. hihihihi..

(zul, ko nk ke dduk dgn gayah ke? ko xtakut ke nnt ko jd gay sedunia...?)

__________________
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:

bosan....bosan....bosann......
aku nak tidor pun xsenang
ader aper burung antu oiiii
buat bising jer dikala malam ari....
nanti aku lastik baru kau tahu....
lepas tu baru kau tahu
betapa nikmatnya batu dari lastik ku itu

-- Edited by ZUl at 08:47, 2007-09-03

__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Senior Member

Status: Offline
Posts: 229
Date:

la ni mesti adik gengsta owl ni...................super dupa hyper aktif adik nye......ha ha ha

__________________
ku hanya seorang insan yg biasa..........
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard