Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Sangap


Super Member

Status: Offline
Posts: 4540
Date:
Sangap
 


Salim ingin mengadakan hubugn sex dgn ayu iaitu teman sepejabatnya. tp malangnya ayu telah pun berpunya.

Salim selalu memikirkan hal tersebut, lalu dia berjmpa dgn wanita tersbut dan berkata "Sy bg awk RM 1000, sanggup xawak melayani sy?". Dgn pantas Ayu menjawab "TAK NAKK...".

Salim memberitahu, "Blh la..sekejap jer..sy campak duit tu atas lantai, bile duit tu awk dah amik sume, sy berenti 'menjamah' awk".

Ayu terpikir sejenak, lalu die menelefon teman lelakinya dan memberitahunya mengenai tawaran tersebut..

Lalu teman lelakinya berkata, "Apa kata awk mintak RM 5ribu..awk amik duit tu secepat mungkin. Ala, kalo takat Rm 5ribu tu, blum smpt turun spender pun dah abis kutip dah".

Akhirnya Salim dan Ayu bersetuju dgn syarat masing2.

Setelah setgah jam berlalu, Ayu blum lg menelefon teman lelakinya. Apabila sejam telah berlalu, teman lelaki Ayu mula gelisah dan terus menelefon Ayu. "Dah setel ke blum, knp lama sgt"

Ayu memberitahu, "Sial punya Salim. Xde ht perut lgsung. Ade ke patut die cmpak duit syiling ".

__________________





Senior Member

Status: Offline
Posts: 336
Date:
 

kah kah kah.... mmg xder ati perut ayam betul lah salim tue...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 4540
Date:
 

Ha.... Kalo nk ati ngn prut ayam, aku tau kt mane murah... fresh, bru lepas kene gelek motokar...

__________________





Senior Member

Status: Offline
Posts: 336
Date:
 

klu dah kene gelek tue bukan murah namernyerrrrr... tp free lor...

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 4540
Date:
 

apa plak..aku yg jmpa, aku nk jual...ko nak beli ke xnk.... xnak xpe.. aku jual kt org ln...

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 1268
Date:
 

wahahahaha... hahahaha... wahahaha... sian2...

__________________
away 4 SPM.. wish me gud luck yep.. *takowt!
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard