Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: shhh......!!!!


Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:
shhh......!!!!
 


nie member aku yg cite... dgr2 c anuar zain  ngan hazami ngan c rem  tue gay... wat.......????????????
nie aku pn tak compom gak tp brdasaskn bukti2 d bwh nie, aku nk korang bg komen skit...


-- 3 org nie lum kawin padahal umo da lanjut, duit byk, muka hensem---

--ada org nmpk, hazami ngan rem slu lepak sesama.... yela, x salah kn tp xkn berdua jer... xnak bertiga ke, berlima ke.....kan?????????


wat sume peminat2 sekalian, jgn mare ar...klu nk ngamuk gak, korang mare ar kat member aku tue.... aku tak sala woi...huhuhuhu!!!!!!!!!


__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

GRRRR...GRRRR..... mana ko dapat cerita ni... GRRRR...GRRR

Marah betul aku dengar berita ni.... GRRRRRR..... sebagai ketua presiden kelab peminat hazami... i marah u cakap hazami ngan rem... hazami tu ngan anuar tauuu... bukan rem...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1849
Date:
 

ape kehel nye kate hazami tu encem???
tgk la jubin tu..kehazamian beliau mmg dah teserlah sjk azali lg..encem ke cenggitu??
incik profesor riepan..sila jwpn....!!!
profesor riepan: errrrr...errr... awwwwww...

__________________
kalau kaktus itu aku..ku bilang kalau..


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:
 

huh!!!bepeluh aku bace statement kat ats..encik sisiek yang budiman,sunnguh tharu beta mendengar statemnet si sisiek ni..bukan senang nk jumpe owg yg memuji hazami dan yg sekutu dgn nye kecuali rie, gab, jubin seramic dan yg sekutu dengan nye..oleh yg demikian buleh lah encik sisiek mengisi borang pmohonan untuk memasuki kelab sepetang bsame hazami..borang2 buleh di dapati di tepi loji2 kumbahan yang bharge 50 hengget sahaje..pengasasnye cik RiePan..ekehkehkehkeh

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 1366
Date:
 

iskkkk korang baru nak tau ke citer ni??aku dpt tau citer ni pun drpd info terdekat aku...gab yg bgtau kat aku pasal citer ni sbb diakan pengossip dan pelayan nafsu lelaki...heheh

__________________

-F34R 15 N0T 4 F4CTOR-


R
-remaja
E-enggan
M-mematuhi
P-peraturan
I-isyarat
T-trafik



Super Member

Status: Offline
Posts: 603
Date:
 

Mister Rie wrote:

GRRRR...GRRRR..... mana ko dapat cerita ni... GRRRR...GRRR

Marah betul aku dengar berita ni.... GRRRRRR..... sebagai ketua presiden kelab peminat hazami... i marah u cakap hazami ngan rem... hazami tu ngan anuar tauuu... bukan rem...





tengok.. terpaksa arr jugak aku ikat ko nih.. kalau tak.. musti orang yang lalu lalang kat depan umah kita pun kau terkam..



__________________
I hate some of them. I hate people who i love.


Senior Member

Status: Offline
Posts: 385
Date:
 

hazami ngn rem ensem??? biar betik ko nih??isk3 muskil aku..
tp anuar tu mmg ayu...rmbut dah la pjg...sopan santun..anggun..seme ciri2 idaman jejaka malaya ah..cam gab rie jubin rose n yg seangkatan ngn mereke..

__________________
sep..sep..sepp..tom..tom..bakk


Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:
 

bilakala pulak aku menjoinkan diri dlm konspirasi kisah percintaan x bermaruah sedemikian, minnie woi....
aku ni tergolong dlm kategori insan2 kamil gitu..
insan2 bakal menghuni syurga..

i x mainlah mamat2 lemau cam hazami tu, lainlah kalo Jakpa On ke..chef wan ke..bolehlah jugak i pikir2kan. 'Ohhh J.O.. u ni jambulah...'


__________________



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

Saya minat bob lokman...

kellleeesss gitu... awww

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Senior Member

Status: Offline
Posts: 385
Date:
 

ala cik ros...pe klas jakpa on...
bek ko join bob mesraaaa~~~~jambu u!!! hakhak
bkn bob yuhu2 yer.. =p

__________________
sep..sep..sepp..tom..tom..bakk


Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:
 

jakpa on 'gagah' u....siap ader bulu2 dada, bulu2 janggut gitu...
yg paling i x tahan tgk langsir dan lapik meja makan umah beliau; corak bunga matahari lagi..
cuba u ckp, nyah mane yg x terpesona???



ko jgn brani2 sebot nama bob yuhu2 tu mini....
belut morrey hijo cenggitu muak aku...not my taste!

__________________



Modestos

Status: Offline
Posts: 3389
Date:
 

Jgn kata kat dunia artis luar sana.. kat dlm Forum Geng Cerita ni pun ada golongan camtu. Bnyk kali aku terserempak Jubin & Rie Cipan lepak2 dgn Mahmud Ali Basha.. siap usap2 bahu, gosok2 peha lagi.. Trr.. Trr... ketarrr... ketarrr.. bleh



__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:
 

Itulah..fanatik sgt baca majalah HOI tu..
pastu pulak baru baca satu perenggan je, dah sibok calling2 nak citer kat member.
compem ko ni masok neraka jahannam GABisrael..

tapi xpe, sebab aku baca perenggan yg akhir tu maka biarlah aku citer kat sini the true story.
Cenggini... mahmud ali basah tu slalu je sakit2 sendi..dah puas makan ubat tapi x semboh2 gak. Kebetulan Jubin ngan Mauriepan tu pulak baru bukak kompeni baru, supply minyak urut.

Tu yg ko nampak usap2..raba2..ramas2..cubit2..senggol2...
 awwwwww

-- Edited by rose at 18:01, 2007-03-30

__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 1268
Date:
 

sisie wrote:
wat sume peminat2 sekalian, jgn mare ar...klu nk ngamuk gak, korang mare ar kat member aku tue.... aku tak sala woi...huhuhuhu!!!!!!!!!


sy x mnt ke-tiga2 artis ni... nak kutuk drg ke, sy x kisah...

yg pelik ye, cam mne drg ni leh jd artis..? suara drg x la brape bagus sgt...
katak menyanyi lg bagus... sdp dan merdu lak tu....biggrin 



__________________
away 4 SPM.. wish me gud luck yep.. *takowt!


Super Member

Status: Offline
Posts: 1268
Date:
 

cactusbiru wrote:

ape kehel nye kate hazami tu encem???
tgk la jubin tu..kehazamian beliau mmg dah teserlah sjk azali lg..encem ke cenggitu??
incik profesor riepan..sila jwpn....!!!
profesor riepan: errrrr...errr... awwwwww...


wah..ni perli ke puji??encem ke aku ni??hahahaha..tp kalo tak encem nape gab dan rie tergoda ngan aku??pelik aku..macam da takde je pompuan kat dalam dunia ni..nasib baik la nafsu aku masih terhadap wanita..crycrycry



__________________
hidup ini umpama roda,ia dihiasi dengan impian..maka terjadilah roda impian..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1366
Date:
 

akhirnya jubin tlah pun membuat pengakuan berani mati dgn mengatakan gab & rie menggoda & tergoda melihatnya...iskkkk ape nak jadi dgn bdk2 zmn skang ni ye hmmmm.....masih xde perubahan lg ye

__________________

-F34R 15 N0T 4 F4CTOR-


R
-remaja
E-enggan
M-mematuhi
P-peraturan
I-isyarat
T-trafik



Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:
 

AdA GaK KeBeNaRaN fAkTa ko wAhAi siSiE..aRi NiE gAk AkU g TnYa KeTiGa2 oRg 2!!!!!

__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

ko gi tanya diorang puteri sesuka? Biar benar... apekah mase ko menginterview diorang ko juga telah menyamar jadi seperti mereka?? apekah masa ko jumpa diorang ko telah mentransformkan diri dalam bentuk nyah? apekah? apekah?


Jaga2 puteri sasuke... golongan gay ni walau dia minat sejenis... tapi kalau pompuan tu goda diorang... diorang jalan je.... contohnya cam jubin, fear factor dan gabriel...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:
 

biggrinprincess_sasuke wrote:

AdA GaK KeBeNaRaN fAkTa ko wAhAi siSiE..aRi NiE gAk AkU g TnYa KeTiGa2 oRg 2!!!!!





huh..!! nie ko kena dptkn permission luk dr abg rie & da geng.... durang cukup sensitif ngn bnde2 gay camnie... yela, durang kn 1 spesis ngn artis tu...tup2x ko tnya, pecah ar rahsia kemaksiatan geng2 tersebut.... hati2 princess... durang wpn gay, tp tahap kejahatn durang mengalahkn KING KONG ooohhh.......!!biggrin

__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........



Super Member

Status: Offline
Posts: 1366
Date:
 

wahai sisie..jgn dengar kata2 rie cipan tu sbb kata2nya saja sdh cukup utk membuatkan golongan gay seperti gab,jubin & chek amah utk cair..adakah sisie jugak gay yg seangkatan deganya??jadi sekiranya sisie bkn gay sepertimana yg aku tahu maka jgnlah sesekali dekat kpd rie cipan kerana buruk padahnya kelak

__________________

-F34R 15 N0T 4 F4CTOR-


R
-remaja
E-enggan
M-mematuhi
P-peraturan
I-isyarat
T-trafik



Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:
 

ayakss..!! aku bkn gay ar wahai fear factor.. aku nie may..ek, sala plak..!! orait la..akn ku try tuk mnjauhkn diri dr rie cipan tu.. lgpn, die cipan, aku manusia... mn bule sesama kn????

__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........



Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:
 

you wrong CCtv...totally wrong....
kalo ko ckp pakai fatwa mazhab syafie memangla x buleh..
tapi mauriepan tu percaya pd mazhab hazami, tu yg beliau main tutuh je tu..
x kira spesis ape hatta ngan lintah bulan pon beliau berselera..

ngeri..ngeri...amatlah molek kalo ko dpt melarikan diri ke burma barang seabad dua...
bercucuk tanam di sana..

nah amik ni tambangnyer 5 keping daun pelam..
amik aku ckpppppp

__________________



Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:
 

time kasih atas tambang tu akak rose...tp, aku takut ar lari sorang2..kot2 d kejar nya aku ole moto cipan yg besar tahap dewa tu, hangus aku akak rose..pa kate, aku nompang kt uma banglo ko tu...pastu, ko layan ar aku bak putri intan payung...mesti best tu!!!

__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........



Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:
 

memang amat kebetulan sekali CCtv...banglo aku tu memang memerlukan seseorang..
kebetulannya pencacai abdi kat banglo aku tu yg aku panggil bibik intan (nama penoh beliau intan binti payung) dah pon aku pecat pasal beliau telah mencurik reta kesayangan aku iaitu sabon mandi cap ayam.
teramat bangsat sekali perlakuan beliau tu kan..?

so, apa tunggu lg?
silalah dtg..alamat aku dah bagikan? memalu la pulak...






__________________



Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:
 

uikss...! tau plak akak rose ngn penyakit malu2 aku nie... xpe la akak rose, kansel la nk nompang kt uma ko tu... tup2, takut plak ko terjangkit pnyakit malu aku nie..huh!!!

__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........



Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:
 

OOOooo dtg umah aku buat keje halal ko malu?
tapi carik pelanggan kat lorong haji taib tu ko x malu?

nih..bukti perlakuan jijik ko yg sempat aku rakam malam smalam..

CCtv : murah..murah...
Bang, xmo try ke? saya x charge mahal..tapi servis gerenti 'puas' ..

bob lokman : hoh! ni ape pegang2 nih?? xmo..xmo..

CCtv : ala u ni bang.... blom cubak blom tau la..hikhikhik (gelak cam iblisi)

bob lokman : okey la...okey la..aku cuba skali. bayaran kira camne?

CCtv : er...tukar tiub seploh hengget. Minyak itam lima belas, NGK plug kira 4 hengget dah le.. Camne setuju? bwk masuk moto tu kat sini...

__________________



Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:
 

wakakakakaka......!! sadis sgguh cite ko tu akak rose... tp nk wat pmbetulan sket...semlm tu, aku ngn abg rie ar... nape tetiba name bob lokman tu potong line plak... x sesuaiiiii ar... aku nk abg rie gakkk!!!! abg rie ngn moto bsar die skali.....

__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........



Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:
 

bwk mengucap CCtv...mengucap...
byk2 nyah yg melata kat planet nih, apsal mauriepan tu jgk yg ko nak? nape? nape????

beliau tu bukan ko yg punye..tapi ahmad albab..ahmad albab yg punye.....
tgk, betapa gaynye beliau tuh? ngan ahmad albab pon jadikkkkk

__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 1415
Date:
 

ahmad albab


__________________

http://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=3541_14



Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:
 

ayakssss........!! ye ker ahmad albab yg punye.. aku menyesal akak rose....!!! aku menyesal tahap dewa nie... tidak akak rose!!! tidaaaaakkkkkkkkkkkkkk...!!!!!!!!
aku sgguh menyesal krn merelakn abg rie mnjadi milik ahmad albab...sobsobsob!!

__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard