Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: 3 anak dara yg gila sex
unknown

Date:
3 anak dara yg gila sex


Dalam sebuah hutan tinggal mak yam[dara] bersama-sama 3 org anak perempuan nyer yang sangat cantik.
Minah nama anaknyer yang sulung manakala siah anaknyer yang ke-2 dan tipah yang bongsu.

Nak jadikan cerita..pada suatu hari selepas jer tengok cerita 'titanic', tiba-tiba ketiga-tiga anak perempuan makyam tu
pun mengadu yakni diorg nie nak kahwin.

Punyalah terkejut mak yam. Tapi oleh kerana sayang kan anak, makyam pun naikkanlah poster/sepanduk utk hebohkan ke seluruh kampong.

Selang dua tiga hari akhirnyer ketiga-tiga anak daranyer tu dikahwinkan dengan jejaka pilihan masing-masing.
selepas jer selesai kenduri kahwin, ketiga-tiga anak nyer pun bawalah suami masing-masing ke kamar.

Entah macamana mlm tu teringin sgt mak yam nak 'investigate' bagaimana keadaan anak-anak nyer pada 'malam pertama'.
So.. tanpa melengahkan masa makyam pun pergilah curi-curi dengar.

Mula-mula bilik anak sulungnyer, si minah. Tiba-tiba dia terdengar..seperti anaknyer menangis "waaaaa..ahah ekk". Keadaan nie membuatkan makyam terfikir sejenak ..eh aku dulu lagu tu ka?.
Kemudian mak yam ke bilik anaknyer yang ke-2 ...dia terdengar anaknyer ketawa "hehehehheh". kali nie makyam tercengang seketika.
Dan akhirnyer dia ke bilik anak bongsunyer si tipah . Kali nie .. dia hairan kenapa
senyap jer langsung tak dgr sebarang suara. Makyam akhirnyer buat keputusan utk tanya anak2nyer besok pagi.

Hari esoknyer...

Mak yam seperti biasa bangun awal pagi utk buat sarapan..tapi pada pagi tu dia terkejut kerana anaknyer yang sulung bangun
lebih awal darinyer. Tiba-tiba dia teringat pasal semalam.

Kemudian dgn cepat mak yam bertanyakan kepada anaknyer yang sulung si minah tu..
"eh..semalam kenapa ko menangis", tanya makyam...sambil malu-malu kucing .."alah mak abg tu 'kuat' sangat..sakitlah minah".."oooo",termalu makyam.

Selang dua minit tiba-tiba anak ke-2nyer si siah keluar. Lantas makyam bertanya.."eh semalam kenapa ko ketawa jer seronok sgt ker"
..dgn nada tersipu-sipu anaknyer menjawab.."alah abg tu..dia 'jilat-jilat' ..gelilah siah" ...."ahhh?"terkezut makyam..

Selisih jer anak ke-2 nyer tu masuk bilik..muncul anak bongsunyer..kali nie makyam buat selamba dan tanya anak bongsunyer yang bongsunyer
tu.."em..semalam tidur nyenyak ker..senyap jer"
..lalu anak bongsu nyer berbisik.."alah mak..abg tu suruh tipah 'hisap' " .."ahh?"..lalu makyam pun pengsan.


__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1644
Date:

bengong... hahaa tp aku penah bcer lawak nieh.. kat mner ntah..
giler..lagi aku godam lagi sengal citer HAHAHAHHAA...xper2 akan aku godam lagi.. sbb aku dah muak nk tgk topik baru2bleh hehehhee =))biggrinbiggrinbiggrin jgn maraa rrr

__________________

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful? :)

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:

sebenanya makcik yam tue ader anak pompuan lagi sorang... tapi dihijabkan... nama anak makcik yam yg sorang lagi tu ialah aliza misbon... tapi pasal tak cukup umo, tuan direktor tak amek la jadi plakon... oleh kerna kemaruk tahap bas intrakota, tegedik2 gak nak blakon maka terhasil lah pilem andartu terlampau panas di pasaran...

errr... aliza... banje haku minum pres oren...!! hik hik hik...!!

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 419
Date:

kalau lawak yg berbaur lucah je mst dikasi up oleh ini bingkai...
cubela up kan cite2 yg bercirikan keimanan serta bertawadu'k....


__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

bagi menepati cite rasa dan perasaan ke arah muzakarah dan muaiminah cik suzukai asukai ini... maka apa kate beliau lah sendiri yang meng up kan cerita2
keimanan dan tawaduk serta tumukninah...

bagi cite2 berbaur dan berhidu kelucahan ini
biarlah aku yang menikmati dan menghidunya
dengan penuh keasikan dan kehusyukan...
kerana aku tergolong dari orang-orang yang tidak berpura-pura
serta lurus dan bendul..


__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:

True..true.. haku pn suka cite2 cani. amat sukacita sekali aku mengamati bait2 ayat tersebut.

Asben! meh cni meh, haku bnje ko air basuh kaki.

__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 1722
Date:

laponya...

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:

:)

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:

,I, asben, ko tau x ap maknanyer ni.

__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:

hah...!! bukan ko ker anak yg bongsu tue.... senyap jerk mlm majlis pembukaan.........zzzzzzzzzzzzzz.!! ntah.............!! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............. alien kene tarik tinge kot...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:

sukanyer aku jd ank yg bongsu. asben, meh cni aku piat tinge ko. wowowo... byknyer ko punyer taik tinge.

__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:

haku ingat la aliza, allien yg digembur2kan dlm citer nie sebenarnya encik ariepan@misterporn kut... ala yg cam arel peterporn tue....!! ish...!! apa hal haku termesyuarat tingkap ngan ko nih ha aliza... shoh....shoh...!!

makcik raden...!! pres oren kurang bersari satu...!

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1722
Date:

bener...bener...bener sekali apa yang disampaikan oleh jin asbestos tu, memang betul rie misterporn tu adalah alien, ni dapat dibuktikan lagi dengan paras rupa beliau yang teramat huduh rupawan itu..mane ada umat manusia yang begitu huduh cam beliau....

eh...air x order lagi...puan modest!! sirap tarik satu..

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 1644
Date:

aku adabiggrinbiggrinashamed
keh3x> jari x larat nk type HAHAHAA


__________________

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful? :)

 



Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:

tapi kan...!! apasal haku tengok muka arel peterpon tu cam muka aliza....!! pompuan tu plak cam muka misterpon tue... ish...!! ish....!! tak leh jadik nih... haku musti siasat perkara yg berbangkit nie supaya semua org tau perkara duduk dan letak sebenarnya nih....!!

ish.....!! tak sudah2 lagi ke aliza yg ko pegi tarik tinge kambing tue...!! buruk tul fe'el....!

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:

ERk..cerita 18thn ke atas nih..

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:

itu ariel tv aku dh sumpah jd peti sejuk. berani dia selingkuh dgn maya. aku da perati jam yg dia pakai. mmg sebijik jam kat kukup. Eh asben. ko tau x kukup tu kat mana. Oi! pekak ke. ko nk kne piat lg ke hapa.

__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


MODEST

Status: Offline
Posts: 1995
Date:

abros... aku lupa lak ko order sirap ari tu... ko nak yg kurang bersari mcm ank kupusami ke anak kalimutu... tp perasa oren dah abes... yg ada perasa kokonat... ko nak ke... nanti aku suh pekrja aku buatkan utk ko... ko nak order satu ke dua... abes tu makcik aliza tu ko tak nak orderkan sekali ke.... aku tgk dah kurang air dh makcik tu... bukan apa asyik dok buang air je sejak2 beliau dok kat UK ni... asyik kencing brdarah je katanye..sejuk

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

errrr... asalamulaikum.... org ada rumah ke niee?
eh... nape x jawap pulak....
errr... rumah kosong ke nie...?
errrr....no.gifdisbelief.gifno.gif



__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:

tengok la pak baddar... mereka2 nie kurang protomolt dlm badan, pasal tu meraban yg bukan2...!! tambah2 oneng aliza tue, org suro pegi skolah dulu dia pegi main, org suro main lak dia main2.... hah...! makcik... ari nie haku tanak minum air makcik, air makcik kurang berzat dan kurang bitamin c....

er...!! misslalok..! biler kiter nak berpoya2 dan bergurau senda berduet nih...??

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

bukan saje kurang protomolt dlm badan, tetapi juge kurang mani-manisan serta kekurangan zat besi keluli... tu jadik macam nie tu.... kurus melengkung dan kontot-kontot jek post2 nie...

(lebih baik le ko bercengkerang dan beramas tubi dengan mislalok ..cik asberiong.. lebih menenapaat dan juga berpaedah serta bermunajat untuk mencapai ajat...)

__________________

make me feel it



MODEST

Status: Offline
Posts: 1995
Date:

abros...dl air sirap aku la yg ko puje2.... lagi2 kalu aku taruk laici kat dalam tu... ni ko dah terkenan sirap mana pulak... jgn lak ko kata sirap aliza... sirap dia ari2 dia taruk klorox.... patut la ko asyik muntah ijo je ari2.... insaplah abros... jin ni kalu dah muntah ijo takde powerut dah... lembik.... dan aku rs pak baddar yg boleh take over keja2 ko utk mengkedarah sirap aku pulak...

pak baddar nak sirap perisa petai tak??? ni khas aku order jus dia dari selatan thailand....

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:

aku sudik... aku sudikk....kalu cik puang raddinazlah yang bagi aku sirap perasa petai... .. kurang mulut .. aku tadahkan koleh besi sebesar muka cik asbeng tu...

walau pung yang sedemikian hupanya... setakat air sirap perasa petai yang rasa mani-manisan tu... aku sudiklah jua...  akan tetapi untuk meng take ober keja-keja cik asbeng mengkedarah sirap cik puang radinng hari-hari...... mintaa maap ler bebanyak.... aku setakar boleh aku take ober sekejap.. sekadar membuncitkan berut aku dalam waktu suplo minit... lepas tu... aku serahkan balik tugas tu pada cik asbeng....

(kerk... apasal tak boleh telan air sirap petai yang petainya pun aku  x makan niee... adehh... adeh.,.. errrr zalimnya... ) 

__________________

make me feel it

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard