Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: kisah benar kwn aku ngan awek die..18xxx


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 94
Date:
kisah benar kwn aku ngan awek die..18xxx


Peringatan..diharap yg bwah umo cam mister rie jangn bace..tkut terangsang...

Aku ingin berkongsi pengalaman pertama aku bermain dengan perempuan. Ini bukan fantasi dan memang betul-betul terjadi. Tahun 2000 adalah tahun dimana ekenomi Malaysia agak lembab. Disebabkan gaji yang kena potong aku berpindah ke rumah sewa yang agak murah di luar Kuala Lumpur. Aku menyewa sebuah rumah kampung berkongsi membayar dengan teman2 yg lain...

Disebabkan aku bekerja syiff, tidur aku tak menentu. Kalau kerja pagi aku tidur malam dan kalau kerja malam aku tidur sianglah. Nak jadikan cerita jiran aku tu adalah sebuah keluarga kecil lebih kurang 3 orang anaknya. Yang bungsu 3 tahun, kedua 12 th dan yg ketiga anak gadisnya, berusia 18th.

Jika aku pulang kerja syif malam aku senang membasuh terus pakaian aku dan akan aku sidai di ampaian yang bertentangan dgn bilik anak gadisnya yg sulung. Setiap kali aku menyidai kain bajuku, aku perasan ada sepasang mata di celah2 tingkap cermin memerhatiku. Tapi aku syak mesti anak gadisnya itu. Tekaan aku rupanya tepat bila maknya memanggil "Yati!!!!", lantas bergemalah satu suara dari bilik itu dan menyahut, "ya, mak!!!".

Aku pendekkanlah ceritaku ini. Entah macamana pada hari yang
lain aku menyidai kain bajuku, anak gadisnya juga menyidai kain bajunya juga kerana ampaian kami bertentangan kedudukannya. Maka dari peristiwa itulah titik tolak perkenalan kami. Setiap kali aku sidai baju mesti dia sidai baju juga dan kami sering bertanya kabar dan berbual2 mesra. Satu hari dia tanya aku,

"Siang ni you free tak?" Aku yg terpinga-pinga bertanya balik,
"Ada apa?"
"I nak tumpang bilik youlah, kawan you pun kerjakan?" Berderau darah aku lantas terpacul selamba suaraku.. "Eh...no problem"
"Bilik u ada TV?" tanya dia lagi... "Ada!!!" balasku dengan kehairanan . "Kalau macam tu baguslah..u tunggu kat bilik, lagi 1/2 jam i datang." Aku pun dengan dada yg berdebar2 menunggunya sambil memerhati jam di dinding dengan perasaan yg tak sabar. Setengah jam berlalu tiba2 Tuk! Tuk! Tuk!
Pintu bilikku berbunyi.

Tanpa membuang masa aku membuka pintu bilik dan Yati dengan tshirt ketatnya tersenyum sambil tangannya menjinjing beg plastik yg aku tak pasti apa isinya. Tanpa membuang masa dia terus menuju dan men'switch on'kan tv aku dan terus membuka barang di dalam beg plastiknya.

"U biasa main tak?" tanya Yati
"Tak biasa" jawab aku
"Tak pe i ajar u, step by step. U tengok i punya permainan dan lepas tu u pulak, nanti dak okey kita buat sama2."ujarnya panjang lebar. Tak sampai 1 jam permainan yg diajar oleh Yati, aku dah okey dalam permainanku dan kami kini bermain bersama-sama. Kadang-kadang turn aku dulu kemudian turn dia pulak. Fuhhhh....Syok ape...Gian beb, dan dengan selamba aku pun tanya,

"Eh, mahal tak Playstation yang u beli nie?" tanya aku
"Mahal juga, itupun ayah yang belikan" jawab Yati
"I ingat nak belilah satu, bulan depan" aku bersuara dgn penuh minat.. "Eloklah, esok nanti Yati tak yah nak bawak Yati punya PS lagi" Yati menjawab dgn senyum. Lebih kurang 2 jam bermain, Yati minta diri dan kami bersalaman. Untuk kekawan, itulah pengalaman pertama aku bermain... Playstation dengan seorang awek.

Aku harap korang terangsang dengan cerita benar aku ini.... kenapa tak percaya ye??.. hang ingat main ape??? ahak ahak.. jgn mare haa..

__________________
Mira LiFe!!!


Super Member

Status: Offline
Posts: 562
Date:

 


maner soalan nye yg bleh aku jawab???? kalau nak kata ko srh teka ko main aper...ko dah jawab sendiri...konpius aku..



__________________
-forget about someone
who broke ur heart yesterday
but don't forget about someone
who loves u tenderly today
think it... do it..-


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:

erk..mira..mira...mana s0klan ye.??? aweks nak jawab nie...
aweks happy menanya kan s0klan kepada mira sambil menjeling manja.....

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 562
Date:

Aweks_HapPy wrote:


erk..mira..mira...mana s0klan ye.??? aweks nak jawab nie... aweks happy menanya kan s0klan kepada mira sambil menjeling manja.....



 


eh budak bernama awek gembira ni tak abis2 nak menjeling manje...mesti ko ni julingkan sebenarnyer.. hua hua hua... nanti ku cungkil biji matamu lalu akan ku buat sup sbg santapan saudara rie cipanZI baru ko tau...terus terkapai2 di dalam gelap ko nanti...



__________________
-forget about someone
who broke ur heart yesterday
but don't forget about someone
who loves u tenderly today
think it... do it..-


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:

uikS...dari k0 cungkil mata ku..baik k0 cungkil mata gadis biskut..
buat sup biskut..baru berasa skit...ni mata mahal aku gak k0 nak cungkil!>.
ini tidak adil!!!..

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 967
Date:

Aweks_HapPy wrote:


uikS...dari k0 cungkil mata ku..baik k0 cungkil mata gadis biskut.. buat sup biskut..baru berasa skit...ni mata mahal aku gak k0 nak cungkil!>. ini tidak adil!!!..


amboi2 ko nie awek...kalu ko suruh dia cungkil mata biskut...nati biskut tak dapat lihat.....biskut nak lihat ngan aper....nati tak dapat biskut buat lagi biskut untuk santapan rie nati....kan tak pasal2 dia mengamuk nati....rie tu tak leh kalu tak dapat makan biskut perisa sampah sarap tau

__________________
Walau pun kita punyai kekasih, tapi teman tetap paling setia... Walau pun kita punyai harta yang banyak, teman tetap paling berharga...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

ooo..mmg ni bukan solan teka teki la ek..punye la aku bace 2 3 4 kali,upenye hanye sekadar cerite ilusi n fantasi musim salju..err..takpe-takpe bia aku yg wat teka teki ko ni cik mira mirror oii...soklan teka teki yang beliau tetinggal tu adalah,di manakah tempat si yati tu beli playstation?..tak gitu cik mirror...



__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:

gadis_biskut wrote:

Aweks_HapPy wrote:


uikS...dari k0 cungkil mata ku..baik k0 cungkil mata gadis biskut.. buat sup biskut..baru berasa skit...ni mata mahal aku gak k0 nak cungkil!>. ini tidak adil!!!..


amboi2 ko nie awek...kalu ko suruh dia cungkil mata biskut...nati biskut tak dapat lihat.....biskut nak lihat ngan aper....nati tak dapat biskut buat lagi biskut untuk santapan rie nati....kan tak pasal2 dia mengamuk nati....rie tu tak leh kalu tak dapat makan biskut perisa sampah sarap tau





alalallalalla....ye kew??? kalau gitu s0h lah put3 semi cungkil mata pasriya...sebab parisya keje ye meniup seruling je kan???/ ha.....ni baru tul!>.

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 562
Date:

fariesya wrote:



ooo..mmg ni bukan solan teka teki la ek..punye la aku bace 2 3 4 kali,upenye hanye sekadar cerite ilusi n fantasi musim salju..err..takpe-takpe bia aku yg wat teka teki ko ni cik mira mirror oii...soklan teka teki yang beliau tetinggal tu adalah,di manakah tempat si yati tu beli playstation?..tak gitu cik mirror...





aku nak jawab...aku nak jawab...mesti yati beli kat kedai basikal ah leong kan??? tak pun kat kedai roti canai... yeiiiiii aku pandai..    


 



__________________
-forget about someone
who broke ur heart yesterday
but don't forget about someone
who loves u tenderly today
think it... do it..-


Super Member

Status: Offline
Posts: 967
Date:

yang tu baru betul..... kesian kat fariesya nati ye....

__________________
Walau pun kita punyai kekasih, tapi teman tetap paling setia... Walau pun kita punyai harta yang banyak, teman tetap paling berharga...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

pandai taik kucing rie larr..ade ke beli kat kedau beskal ngn kedai roti canai..emm..salah..salah..cube la carik jawapan yg nirrojim cikit bunyi nye..huh!!tu la lain kali jgn sorek sekolah,tgk otak pong dah takleh nak mngembang dah tu....tu,sbb salu sorek skolah la tu...

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 562
Date:

fariesya wrote:


pandai taik kucing rie larr..ade ke beli kat kedau beskal ngn kedai roti canai..emm..salah..salah..cube la carik jawapan yg nirrojim cikit bunyi nye..huh!!tu la lain kali jgn sorek sekolah,tgk otak pong dah takleh nak mngembang dah tu....tu,sbb salu sorek skolah la tu...



 


ish engko ni tak abis2 ngan ko penye korek idung...tak paham aku.. mesti dah menggunung taik hidung ko ni...ko g ler kat umah yati ko tanyer sdiri kat dia mana dia beli playstation tu... paus aku tampo2 muka awek gembira sbb nak tau maner beli playstation tu...tapi tak dapat2 gak...


eh patut ler dia tak tau...ropernye playstation tu yati yg punyer ye... sori ek awek gembira... lainkali aku tak tampo lagi tapi ku trajang jer..



__________________
-forget about someone
who broke ur heart yesterday
but don't forget about someone
who loves u tenderly today
think it... do it..-


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:

huhuhu.....ni yang nak ngadu mak haku nieeee!!!!!



makkk!...bagun lah!!......ish2...mak..o0oii mak...ada org tamp0r muka aweks ngan muka tak tahu kemaluan ye!!
ni yang nak nyanyi lagu ikan kal0i nie..........




__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 562
Date:

 


ish ko ni aweks...biler plak ko ader bau2 taik ngan rie cipan ni??/ pening aku...



__________________
-forget about someone
who broke ur heart yesterday
but don't forget about someone
who loves u tenderly today
think it... do it..-


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:

lew..k0 tak tahu ke???
semalam aku gie kubur rie!! tu yang terkene sumpahan beliau..
sungguh cantik aku skrg nie..

huhuhuhuhuh mahu nangis rasa ye!!

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

aweks curik ek? rase rase aaaaaaaaaa kalo salah pong pale tuan hambe meh wahahhaha

__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG



Member

Status: Offline
Posts: 8
Date:

sound stupid and silly larh..

__________________
i am...............i tell you later to be continued...


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 94
Date:

woit2..
sori geng2..
salah tmpat posting la..
ptut ltak kat tmpat sembang2..
sori2...
tp syok x cite aku ni?
bgla bintang ckit tnjkkan kebestan cite aku ni...
hehehehe

__________________
Mira LiFe!!!


Senior Member

Status: Offline
Posts: 260
Date:

Amirah wrote:

sound stupid and silly larh..



aik tetibe je minah nie..

__________________
chox si kuih


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

sawan kot ...

__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG



Senior Member

Status: Offline
Posts: 260
Date:

TheMask wrote:

sawan kot ...



bahaya doh.. cepat2 tangkap dia nanti dia terlepas dia gigit org plak


__________________
chox si kuih


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

MiRa MerAh wrote:

woit2..
sori geng2..
salah tmpat posting la..
ptut ltak kat tmpat sembang2..
sori2...
tp syok x cite aku ni?
bgla bintang ckit tnjkkan kebestan cite aku ni...
hehehehe




Aku ke ko yang teransang mira? Teransang sampai salah letak cerita kat ruangan teka-teki... aku tau la ko teransang masa tengok buntut kuali yang tergantung kat dapur tu.... insaflah mira, dunia makin nak dekat kiamat... ko masih lagi teransang pada objek2 bulat dan hitam seperti buntut kuali, tayar lori, getah sekerap dan bebearapa keping poster hazami....

tidak dilupakan juga anuar zain

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

x yah tangkap la chox ...GC neh ade persatuan sawan la suh dier register aa

__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 94
Date:

hehehehe..
bodo tahap gaban pye lawak..hazami ngn anuar zain..
hahahahah..lu ni lawak la mister rie..

__________________
Mira LiFe!!!


Senior Member

Status: Offline
Posts: 260
Date:

mira nie mmg minat ngan hazami ngan anuar zain.. tgk name ar MIRA ar katekan

__________________
chox si kuih


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 94
Date:

palatla lu chox...
gua bencila tgk muke lu..
kalo geng2 nak tau..
bwh bntal chox,tsimpannye gmba anuar zain..nk mimpi die la tu..
rmbut chox plak sebijik cam hazami...
wakakakaka...

__________________
Mira LiFe!!!


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

ape la korang neh tiap ari x sebut pasal hazami x sah aa korang neh apO daa ..

__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 94
Date:

wei kawan2..
tgk 2 de mask..
die marh wo kte kutuk idol die hazami..
huhuhuhu...

__________________
Mira LiFe!!!


Senior Member

Status: Offline
Posts: 260
Date:

MiRa MerAh wrote:

wei kawan2..
tgk 2 de mask..
die marh wo kte kutuk idol die hazami..
huhuhuhu...




oooooo the mask ko minat hazami yer!!!!

__________________
chox si kuih


Super Member

Status: Offline
Posts: 1209
Date:

huh AKU X MINAT LA HAZAMI APE KESS aku minat ....BLACKROSE,BPR,SPIN,SEARCH,UNGU,DEALOVA,KRISTAL,SPIDER,LINKINPARK,50CEN'T, DAN BANYAK LAGI AA TATAW NAK TULIS SAKIT TANGAN PANJANG SANGAT LEH KATE AKU MINAT SUMER AA X TERMASOK HAZAMI,LAGU CINA,LAGI HINDU,LAGU SIAM

__________________

ImPoSiBle Is NoTHinG

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard