Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: Pelik TAPI Benar!!!!!!!!


Super Member

Status: Offline
Posts: 967
Date:
Pelik TAPI Benar!!!!!!!!


1. Kondominium tidak ada kena mengena dengan kondom. Tetapi di
kondominium kita boleh dapat banyak kondom terpakai.

2. Aurat dan urat adalah dua benda yang berbeza. Namun begitu,
apabila melihat perempuan yang mendedahkan aurat, urat lelaki
akan krem di sesetengah kawasan.

3. Kuih tat enak di makan. Tapi apabila kita makan lapan keping kuih
tat, kita mungikin dituduh mencarut. Kalau tak percaya,cuba kira satu tat,
dua tat, tiga tat, sampai lapan.

4. Laksamana adalah jawatan besar di dalam kesultanan Melayu Melaka.
"Laksa kedah" pula adalah contoh jawapan kalau orang tanya kita "laksa
mana ni?"

5. Barbeque adalah makanan yang enak. Namun begitu 'babi queue' haram
dimakan oleh orang Islam.

6. Sesetangah orang memanggil cili sebagai cabai. Tapi kalau mulut nak
kena cabai, cuba la cakap 'cibai' kat depan orang tua-tua.

7. Membuat tahu sumbat sungguh meletihkan. Lebih letih lagi kalau
orang lain hanya tahu nak sumbat je tahu sumbat dalam mulut.

8. Si Bosia dan Bojan dipandang hina oleh masyarakat. Namun begitu si
Boroi yang makan duit rakyat mendapat sanjungan.

9. Bermain bola keranjang memang meletihkan. Bermain di ranjang juga
boleh meletihkan.

10. Allahyarham P.Ramlee tak pernah dapat Lesen P sebab baru
diperkenalkan. Penyanyi pop yeh yeh L.Ramli mungkin pernah dapat lesen L.
Tapi Allahyarham A.Ramlie tak pernah dapat lesen A sebab tak ada.

11. Ramai orang lelaki takut kalau-kalau mati pucuk. Tapi tak takut
kalau-kalau mati esok. (Mesej berunsur dakwah. Sila duduk tahiyyat akhir)


kuang.......kuang.......kuang!!!!!!!!!


__________________
Walau pun kita punyai kekasih, tapi teman tetap paling setia... Walau pun kita punyai harta yang banyak, teman tetap paling berharga...


Super Member

Status: Offline
Posts: 1735
Date:

huhuuhuh...ngko nie cik bizkut..ada-ada aje... tapi biasa ngan lelaki akan krem di kawasan kaki...bila..............


 


 


 


 


bila


 


 


 


 


 


 


 


bila


 


 


 


 


 


tak streching time nak main bola....



__________________
the_gas_bee.gif Apa hal tengok aku kencing!!?


Super Member

Status: Offline
Posts: 1114
Date:

cehhhh....aku tau ngko nak kata apa am......bila.............jeng jeng...

__________________
~~~~melurr harum di hujung halaman....


Super Member

Status: Offline
Posts: 1735
Date:

ala...senyap2 sudah la cik melurrr...kita-kita sudahla..kang asya baca plak...apa dia pikir nanti?



__________________
the_gas_bee.gif Apa hal tengok aku kencing!!?


Super Member

Status: Offline
Posts: 1114
Date:

takpe...mulai saat nih ngko ada nak share apa2 ngko bagitau je kat asya....

__________________
~~~~melurr harum di hujung halaman....


Super Member

Status: Offline
Posts: 967
Date:

ape nie am...melur ko berdua nie kan pantang je bertemu mula nak merajuk...kan biskut kahwin jugak korang berdua nati baru ko tau

__________________
Walau pun kita punyai kekasih, tapi teman tetap paling setia... Walau pun kita punyai harta yang banyak, teman tetap paling berharga...


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

tak paham la gue... apa dingomong-ngomongan ini.... poning eden...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 967
Date:

tak fham ye...duk diam dan tgk je hehehe

__________________
Walau pun kita punyai kekasih, tapi teman tetap paling setia... Walau pun kita punyai harta yang banyak, teman tetap paling berharga...


Super Member

Status: Offline
Posts: 1114
Date:

gadis_biskut wrote:


ape nie am...melur ko berdua nie kan pantang je bertemu mula nak merajuk...kan biskut kahwin jugak korang berdua nati baru ko tau

haha manade majuk la cik biskut....kutuk2 ada la....eh...bila nak bagi kidnap ni..lama dah cik melurr tggu tau...tgk tu...kedip2....

__________________
~~~~melurr harum di hujung halaman....


Super Member

Status: Offline
Posts: 1613
Date:

tiap kali melurr n am sembang2 ni mesti ada gak kuar nama aku...hihih....eh,korg dua semalam x masuk ek..aku sorg jer tau kat sini smlm....sedih ni...tmbh2 lg tgk avatar si biskut tu....seraaaaaam aku ....

__________________
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics



aSya was here ..


Super Member

Status: Offline
Posts: 1114
Date:

Nur_Aisyah wrote:


tiap kali melurr n am sembang2 ni mesti ada gak kuar nama aku...hihih....eh,korg dua semalam x masuk ek..aku sorg jer tau kat sini smlm....sedih ni...tmbh2 lg tgk avatar si biskut tu....seraaaaaam aku ....


huhu asya ...tu tanda aku ingat kat ngko....smlm aku berkabung utk cek am ...hahah...pasal portugal kalah.....huhu....


uikksss....cantik pe mata kedip2 tu asya.....pastu ngko intai2 la bawah meja...hihihiiiiiiiiii



__________________
~~~~melurr harum di hujung halaman....


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

ape yg pelik...ape yg benar nie..beta nk tau gak..???



__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Super Member

Status: Offline
Posts: 546
Date:

itu la yg peliknye tapi benar

__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard