Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: kisah malam jumaat
iqlima

Date:
kisah malam jumaat
 


Mat baru balik dari surau, dengar sharahan ugama. Guru kata, sekali kita "bersama" dengan isteri kita malam Jumaat, macam kita bunuh sorang kapir dalam perang fi-sabilillah. Mat dengan bersemangat balik memberitahu isterinya, Kiah. Kiah mengangguk-angguk tanda faham. Jam dah pukul 10.00 malam. Che Mat bersuara,"Eh malam ni malam Jumaat kan Kiah. Jom kita bunoh kapir." Kiah mengangguk. Mereka terus masuk bilik. Setelah membunoh seorang kapir, mereka tertidur keletihan. Jam 1.30 pagi,Mat terjaga. Melihat kiah masih tidur, Mat mengejutkannya,"Kiah..Kiah,
jom kita bunoh sorang lagi kapir." Maka sorang lagi kapir dibunoh. Pukul 3.30 pagi, sorang kapir lagi dibunoh... hebat tu. Dah 3 orang kapir dibunoh, Mat terus tertidur mati. Jam 5.00 Kiah
terjaga. Kiah terpikir,"Orang yang ajak bunoh kapir, tentu banyak lagi pahala." Lalu Kiah terus mengejutkan Mat. "Abang.. bang, jom kita bunoh sorang lagi kapir sebelum suboh ni.." Mat terus terlentok keletihan. Kiah terus mengajaknya bunoh kapir. Lama-lama Mat pun bangun sambil menggaru-garu kepala. Nak buat macamana. Kiah dah ajak. Hati kecil berbisik, "Kalau macam ni, bukan kapir saja yang mampos, aku pun boleh mampos". Meskipun perjuangan kian lemah, Mat dan Kiah berjaya membunoh seorang lagi kapir sebelum suboh
menjelang..........

He.. he... Pastikan malam jumaat dimanfaatkan.... untuk yang dah kahwin aje tau ! Yang belum tuuuuu, jgn tunggu lama lama ...



__________________
nightcrawler

Date:
 

Gilela ko nih...

__________________
Fiantz

Date:
 

woitt..lucah!tapi mang best..macam lemonn



__________________
eyon

Date:
 

lawak boring..

__________________
??????????????????

Date:
 

membosankannnnnn.................

__________________
LimauMau Maaaa

Date:
No Title
 




__________________
aku yg best

Date:
RE: kisah malam jumaat
 


giler ko nie buat lawak ceenggini..

__________________
goki

Date:
 

Takde yang lagi lawak ke.

__________________
sasau

Date:
 

camner ko buleh buat lawak yg pawer nie ha!

__________________
waheeda wassini

Date:
 

oo..yang sunnah mcm tu nak ikut sgt..yang wajib tak nak buat..!!hmm camtu la manusia!!

__________________
Permaisuri11

Date:
 

Kalau bab tu even sunat pun ikut semacam je....kononnya sunat..tang lain yang sunat tak nak ikut...macam2...

__________________
salfarina

Date:
RE: FWD: kisah malam jumaat
 


quote:

Originally posted by: iqlima

"Mat baru balik dari surau, dengar sharahan ugama. Guru kata, sekali kita "bersama" dengan isteri kita malam Jumaat, macam kita bunuh sorang kapir dalam perang fi-sabilillah. Mat dengan bersemangat balik memberitahu isterinya, Kiah. Kiah mengangguk-angguk tanda faham. Jam dah pukul 10.00 malam. Che Mat bersuara,"Eh malam ni malam Jumaat kan Kiah. Jom kita bunoh kapir." Kiah mengangguk. Mereka terus masuk bilik. Setelah membunoh seorang kapir, mereka tertidur keletihan. Jam 1.30 pagi,Mat terjaga. Melihat kiah masih tidur, Mat mengejutkannya,"Kiah..Kiah, jom kita bunoh sorang lagi kapir." Maka sorang lagi kapir dibunoh. Pukul 3.30 pagi, sorang kapir lagi dibunoh... hebat tu. Dah 3 orang kapir dibunoh, Mat terus tertidur mati. Jam 5.00 Kiah terjaga. Kiah terpikir,"Orang yang ajak bunoh kapir, tentu banyak lagi pahala." Lalu Kiah terus mengejutkan Mat. "Abang.. bang, jom kita bunoh sorang lagi kapir sebelum suboh ni.." Mat terus terlentok keletihan. Kiah terus mengajaknya bunoh kapir. Lama-lama Mat pun bangun sambil menggaru-garu kepala. Nak buat macamana. Kiah dah ajak. Hati kecil berbisik, "Kalau macam ni, bukan kapir saja yang mampos, aku pun boleh mampos". Meskipun perjuangan kian lemah, Mat dan Kiah berjaya membunoh seorang lagi kapir sebelum suboh menjelang.......... He.. he... Pastikan malam jumaat dimanfaatkan.... untuk yang dah kahwin aje tau ! Yang belum tuuuuu, jgn tunggu lama lama ... "



__________________
snow_white

Date:
 

kalu bab nie nak sgt la ikut sunnah, tapi kalu bab lain buat-buat lupa plakk. Hmmmm.....lelaki2

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 603
Date:
RE: kisah malam jumaat
 


siot betoyll...

__________________
I hate some of them. I hate people who i love.


Newbie

Status: Offline
Posts: 4
Date:
 

LUCU TAPI BENAR! MELELIH AIR LIOK AKU LA KO NI..

-- Edited by NAZA at 04:10, 2007-01-29

__________________
GeMeENNNN
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard