Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: 18 tahun ke atas sahaja


Senior Member

Status: Offline
Posts: 320
Date:
18 tahun ke atas sahaja


Tiga anak dara pompuan baru kawin. So mak dia nak la tau kehebatan menantu-menantunya melayan napsu anak-anak perempuannya... so mak ni pegi le ke dinding bilik pertama, anaknya ter gelak-gelak.... mak dia pelik sambil tersenyum... di peginya plak maknye ke bilik yang kedua... anak kedua dia ni siap membuat suara soprano ala-ala ning baizura... fuh.. mak dia senyum je... tapi bilik anak ke tiga ni.... diam seribu bahasa... tak berbunyi apa pun... mak menarik muka masam... mesti menantu ketiga ni tak power...

esok pagi nya masa sarapan mak dia bertanya kepada ke tiga-tiga anaknya.

Mak : Apasal ko tergelak-gelak malam tadi?

Anak pertama : Tak penah tengok microphone kaler putih... lawak la....

Mak : hah... yang ko semalam terngilai-ngilai cam ning baizura kenapa plak?

Anak kedua : microphone kene masuk sarung mak... tu yang bunyi soprano tu...

Mak : hah! yang ko ni, ko ngaku je la... laki ko tak bagus kan? Kenapa diam je?

Anak ketiga : masa tengah nganga tu microphone termasuk dalam mulut....





(diubahsuai oleh mister rie bagi menyopankan sikit cerita ni)

-- Edited by Mister Rie at 16:07, 2006-05-29

__________________
sembahyang lah ko sbulum ko disembahyangkan


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 46
Date:

gulp......

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 377
Date:

dah awak letak tajuknya pun 18 tahun ke atas sahaja.


jadi yang 18 tahun ke atas jek buka. yang belum cukup umur tu, kena buat bodo la...



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:

pengotor betul la ko ni. cuba teka apa makna suami ketiga yg menjerit, menangis kemudian diam. jwpnyer x de maknenyer...



__________________
Sepisekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 1436
Date:

aku x sokong langsung posting mcm ni.. nk  wat lawak pn.. biar berbatas sikit...sori ye nick.. quillaia tegur ikhlas..

__________________


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 38
Date:

sensintip tol ar...asl post yg cmni plak..

__________________
hari ini adalah hari gila saya.. - cik asay -


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 46
Date:

setujuuuuuu


__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

quillaia wrote:


aku x sokong langsung posting mcm ni.. nk  wat lawak pn.. biar berbatas sikit...sori ye nick.. quillaia tegur ikhlas..

true..true...cik quil,beta sokong..pengawal tangkap si nick nie..g sebat pungkoq die 3x..sbb posting mrepek..huhuhu

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Member

Status: Offline
Posts: 9
Date:

wei asl anak ketige tak gelak cam iblis.... pengotor giler ko nih nenek ko tak ajar ker??????

__________________
............


Super Member

Status: Offline
Posts: 967
Date:

untuk maklumam yang empunya posting jagnlah hantr posting yang macm ni lagi ko tau je lah posting mcm nie banyak menimbulkan kontroversi disebbkan geng cerita ni kebanyakkan masih bawah umur.......posting tu memg kotor sagt...janganlah geng cerita ini dicemari unsur-unsur yang negatif......bertimbang rasa lah sikit.....ok....sekadar teguran dan nasihat....

__________________
Walau pun kita punyai kekasih, tapi teman tetap paling setia... Walau pun kita punyai harta yang banyak, teman tetap paling berharga...


Super Member

Status: Offline
Posts: 2147
Date:

adzri95 wrote:


wei asl anak ketige tak gelak cam iblis.... pengotor giler ko nih nenek ko tak ajar ker??????

adek adzri,cube lah adek nie bsopan cket..kan ke tak elok ckp cam tu..kalau nenek die tak ajar skalipon,jgn la ckp camtu..nenek adek mesti ajr adek care bsopankan,so bsopan la yerr...

__________________

huh!!buhsan tahap gaban la..



Senior Member

Status: Offline
Posts: 377
Date:

kebanyakkan member kita tak setuju, jadi perbanyakkanlah buat lawak yang bikin orang tak marah. kadang-kadang, kalu kawan tegur... ada juga baiknya..

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 783
Date:

aku rasa macam nak sepak je org yg suke sgt posting2 mcm nih???


ko pon adzri, aku rasa org macam ko nih, buat forum sendirilah kalao asek nak posting hal2 macam nih!


rasanya. forum nih tak rugi kalau korg bukak forum korg sendiri!



__________________
sweet november 2006-


Super Member

Status: Offline
Posts: 1436
Date:

wes8054 wrote:


aku rasa macam nak sepak je org yg suke sgt posting2 mcm nih??? ko pon adzri, aku rasa org macam ko nih, buat forum sendirilah kalao asek nak posting hal2 macam nih! rasanya. forum nih tak rugi kalau korg bukak forum korg sendiri!


btol2.. adzri, ko bace kosmo smlm x?? ade citer psl laman web lucah, ade forum kt situ.. kalo ko trus nk anta posting lucah, ko masuk le forum tu.. kami kt sini x layann.. bkn halau, kitorg suke ramai2 kt forum ni.. tp jgn nk melucah, carut marut kt sini.. xde sape yg suke.. kitorg kt sini walaupun nk bergurau, ade standard piawaian yg perlu dipatuhi..



__________________


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

takpe..biar aku edit cerita di atas


__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1268
Date:

alim gak mister rie ni(muke pelik)

__________________
hidup ini umpama roda,ia dihiasi dengan impian..maka terjadilah roda impian..


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

kalau aku alim dah lama aku jadi imam mesejid... aku ni bukan apa... hanya menyahut kempen budi bahasa anjuran kerajaang tu.... itu aje...

(Woiii cilaka orang ni ^%&*((((*^&^%$$@@@@@%%^^^...lain kali pandang la orang..(*&&^^%%$$###...grrrrr...mak kau $###$%%^^%^....) marah mister rie ketika dilanggar oleh seorang pakcik...takde budi bahasa sungguh la mister rie ni... lagi mau kata dok lancarkan kempen budi bahasa... eh..terkutuk diri aku sendiri plak

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 783
Date:


Mister Rie wrote:


kalau aku alim dah lama aku jadi imam mesejid... aku ni bukan apa... hanya menyahut kempen budi bahasa anjuran kerajaang tu.... itu aje... (Woiii cilaka orang ni ^%&*((((*^&^%$$@@@@@%%^^^...lain kali pandang la orang..(*&&^^%%$$###...grrrrr...mak kau $###$%%^^%^....) marah mister rie ketika dilanggar oleh seorang pakcik...takde budi bahasa sungguh la mister rie ni... lagi mau kata dok lancarkan kempen budi bahasa... eh..terkutuk diri aku sendiri plak


 


aku dah tertipu dgn kata2 manis rie rupanya....sia2 aku menjadi org kanan rie selama ini!!! aku nak resign!! kau kata ko sopang santung!!! cesssss



__________________
sweet november 2006-


Super Member

Status: Offline
Posts: 967
Date:

baru ko tau betapa hodohnya perangai si rie seperti paras rupanya yang disebalik topeng tu....tu lah ko wes beria-ria sgt nak jadi tali barut rie...baik ko jadi bodyguard biskut lagi bagus....

__________________
Walau pun kita punyai kekasih, tapi teman tetap paling setia... Walau pun kita punyai harta yang banyak, teman tetap paling berharga...


Senior Member

Status: Offline
Posts: 279
Date:

ehh nie posting lucah nie tak elok kalau forum nie ada posting lucah...saya rase baik ko jangan post lagi posting nie lagi tau...

__________________


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 46
Date:

x bleh dibiarkn .dangerous.18 keatas bukan alasan


nasib baik ko dah tukar.nice job.tapi agak sudah tercemar la..


misi x selesai



__________________


Member

Status: Offline
Posts: 8
Date:

uwerk..


pengotor..


tak der sivik...


ni lawak ker haper....


 



__________________
tini


Super Member

Status: Offline
Posts: 1203
Date:

tini comey wrote:


uwerk.. pengotor.. tak der sivik... ni lawak ker haper....  

tu pun dah kira bersopan jugak la citer tu encik tini.....sebab encik rie dah edit citer tu.... kalo ko baca yg original version.....lagi la hampeh!..... terngiang-ngiang jer kat telinga aku ni ha.....

__________________
Copyright Cik Datt Sendirian Berhad. 2006. All Rights Reserved.


Senior Member

Status: Offline
Posts: 118
Date:

Saya setuju...lain kali nak buat lawak biar le bersopan santun mcm lawak  ni:


Ada 2 org anak dara sunti  memasak didapur. Anak dara A tgh menumbuk cabai ....kletang !


kletung !...tetiba kan anak dara A menjerit.....ULO AYO ! ULO AYO ! (bahse perak)...Ape lagi


lintang pukang la anak dara B pergi mencari kayu.Mane ULO AYO?mane?..kata anak dara B


sambil memegang kayu.Tolong ULO AYO le..mate aku masuk cabai....aduih pedih ni....kata si dara A.  (ulo ayo-Hulur air)



-- Edited by Nickute at 21:08, 2006-05-31

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 783
Date:

duh?? kalo ko baco citer ori..akku pun nak termontah....

__________________
sweet november 2006-


Senior Member

Status: Offline
Posts: 320
Date:

saper yg tukar cerite tu.baru ah x de unsur kotor tu lagi.aku ni pun dah insaf sbab dah dpt nasihat dari korang smua.tq ah

__________________
sembahyang lah ko sbulum ko disembahyangkan


Super Member

Status: Offline
Posts: 1655
Date:

melucah pun biarla berpada...ramai lagi yang bujang trang tang tang dan anak dara sunti kat dalam forum nih....kalau macam gab tenuk ngan rie cipan...mungkin dia orang tak kisah sebab diaorang dah kawen....dah ada pengalaman...dah tak heran....uiskkkkk...

__________________

Liberty cannot be preserved without profound concern, knowledge and understanding among the people.



Modestos

Status: Offline
Posts: 3400
Date:

Mie Penang wrote:


melucah pun biarla berpada...ramai lagi yang bujang trang tang tang dan anak dara sunti kat dalam forum nih....kalau macam gab tenuk ngan rie cipan...mungkin dia orang tak kisah sebab diaorang dah kawen....dah ada pengalaman...dah tak heran....uiskkkkk...

Cistt.. hidup lagi jantan kaberet ni.. hidup pun asyik nak membuat kemungkaran aje taunya.. Elehh.. mengata dulang, paku serpih.. mengata org, beliau yg dah berbini dua.. Cukup la ko menggatal dalam forum ni Mie Penang oii.. ingat sikit anak bini kt umah tu..

__________________

"Sejahat-jahat manusia, adalah sebaik-baik jin. Sejahat-jahat jin, adalah sebaik-baik Mister Rie.."



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:

Kenapa bila posting Mie penang rapat ngan posting Gab tenuk ni timbul aura kecipanan yang jitu dan padu... apakah mereka2 ini nirrajim yang bersekongkol dalam satu bilik bermadu kasih dan melakukan perkara terkutuk...

Malah bila posting mereka berdua ni bersama... maka akan timbul bau-bauan neraka jahanam di mana bau tersebut hanya tikus mondok je yang dapat menilai...

Maka oleh itu marilah kita menunaikan zakat demi menjaga keharmonian rumahtangga kite...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1655
Date:

GaBRiEL wrote:


Cistt.. hidup lagi jantan kaberet ni.. hidup pun asyik nak membuat kemungkaran aje taunya.. Elehh.. mengata dulang, paku serpih.. mengata org, beliau yg dah berbini dua.. Cukup la ko menggatal dalam forum ni Mie Penang oii.. ingat sikit anak bini kt umah tu..

agi idup agi ngelaban....walaupun aku hidup dalam kekebretan...aku tak nyusahkan orang....

__________________

Liberty cannot be preserved without profound concern, knowledge and understanding among the people.

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard