Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: :: 18x :: AMARAN!! 18 tahun ke atas sahaja!!! ::


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
:: 18x :: AMARAN!! 18 tahun ke atas sahaja!!! ::
 



Hahahhaha
cite ye cam nie..
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

ayam.jpg?w=270&h=351


ayam2.jpg
lawakayam2.jpg
lawakayam2.jpg


Hehheehhe...jangan marah tau!!


__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 1212
Date:
 

aduhhhhh...
sape yang x senonoh ni..
dahla x pakai baju...
uuuuiii..buat air liur ku meleleh je....
slurppp..slurrppp..
sambil menjilat balik air meliur yg menitis...

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: erk...Teruk lah kau ni green apple..::
: kalau kau jilat Ayam panggang tu kan lagi elok..::
wakakakakkaa.................!

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 28
Date:
 

terangsang lak napsu sonsang aku tgk..
sabun mana..sabun mana..
sabunnnnn..dibilik mandi...

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 329
Date:
 

laaa grin epal..yg ko dok lyn perasaan sorg2 nape..
ajak la aku skali...nyumm..nyummm...(teliuq jugakk..!!)
benar...benar...aku rase, aku dah jatuh cinta la....sungguh tergoda aku dengan ayam2 tersebut....cantik...menawan...xsangka, ayam2 nie brjaya wt hatiku cair tahap luar kawalan...biggrinbiggrin

__________________

 ~Melukis kekuatan melalui masalahnya..
~Tersenyum di saat tertekan..
~Tertawa di saat hati sedang menangis..
~Tabah di saat terhina..
~Mempesona kerana memaafkan..
~Mengasihi tanpa meminta balas..
~Bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilahi
     
¯\(°_o)/¯



Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: aiyorkk!! ::
Aweks tak amek port! ::

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 1212
Date:
 

miss lola...kau tergoda ngan ayam tuh...
uhh..aku tergoda ngan itik tu..
tengok dada die...
iskh...iksh...
menaikkan nafsu je.....
tp jelingan ayam tu pun boleh tahan gak..
silap2 boleh tumbang abg mat kite...

__________________
XXXXxxxx.....(^_^)....xxxxXXXX
*~Hidup ini indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan~*


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: tahu tak pe..::
pertama kali aku pandang!..pergh!! peha dia!! tergugat iman aku!
ape lagi! balik je kerje..aku terus ke mCd..aku order peha ayam 4 ketul!
ape lagi!! dengan air liur meleleh aku hentam peha ayam tuh!
muahahahha...

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Newbie

Status: Offline
Posts: 3
Date:
 

perghhh ... dasat giler..rusakk akhlak neyh


__________________
Produk-Produk Eksklusif Untuk Anda
Maklumat Lanjut Sila Layari

http://generasiperkasa.com


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: Miahahhaha................ ::

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 689
Date:
 

wah wah wah... beliau yg ddlm gambar seperti yg tersebut, amatlh menggiur dn membangkitkn selera... apatah lg ditmbh dgn posing2 yg boley membawa maut... alangkh indahnya kalau beliau2 seperti yg diatas, dibuat gulai lemak, kari ataupun dipanggang hingga garing... tentu sungguh enak dimkn begitu saja....

__________________

Makan jangan sebarang makan, silap makan masuk spital...



Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: Ha..ape lagi..kamu kan chef! masak lah! :
alalallalalal

= winnnnnnnnnnnkkkkkkkkkkkkkk =

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 4540
Date:
 

Tapi sayang tak leh makan...
Haram tuuuuu...
SAPA TAW SEBAB APE???

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: Sebab ape Mak Gedik?? ::

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 689
Date:
 

sbbnyer....? beliau2 seperti yg diatas amatlh diragui kesahihan kerakyatan mereka... dibimbangi beliau2 yg diatas mempunyai rekod kesihatan yg kurang menyenangkn ht para pelahap yg memiliki selera yg melampaui bts2 kemonyetan.... disamping itu, akta kawalan racun serangga perosak seksyen 21, kanun acara jenayah.... telah menetapkn piawaian yg ketat ke atas makhluk seksi seperti yg diatas....

apa aku melalut ni....?

__________________

Makan jangan sebarang makan, silap makan masuk spital...



Senior Member

Status: Offline
Posts: 122
Date:
 

sebabnye x semelih tu...

ko xnampak leher die cantek je...

xde plak kesan semelih....

betul x jwpn aku ni Mat???

plz2....ckpla aku betul buat ke sekian kalinyer....



__________________
kalo kail panjang sejengkal, pi mancing parit je la......

suRveyor cAbuk.....


Super Member

Status: Offline
Posts: 3114
Date:
 

huh ... ayam pelangkung hupenya ...
patut pun aksi daring semacam ...
(mematahka selera aku terhadap ayam-ayam
yang disah dan cop tanda sirim ....)

__________________

make me feel it



Super Member

Status: Offline
Posts: 4540
Date:
 

betul kate kangkangijau....
Ayam dan Itik kat atas tu tak sembelih...
So hukumnya haram dimakan...
Sejak kali pertama aku tengok gamba nie, bukan rase ghairah..
tapi rase geli, sebab tak sembelih....
tak sunat punya ayam...

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:
 

masalahnyer ayam ni dh mati ke. tgk mata cam masih sihat walafiat jer.

__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

kalau takat ayam macam ni iman aku masih boleh lagi tahan nafsu aku..

tapi kalau ellyza misbun yang posing cam tu, bukan takat iman aku je yang gugur... bulu punggung aku pun boleh gugur tau!!!

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:
 

Cis! x main ler posing ats pinggan cenggitu. Aku salu posing rilek kaki bersilang macam zirafah jerk. Itu pn da blh bt air mata ko mengalir x benti2. Sbb jgnkn bulu kaki, bulu idung aku pn ko x layak nk sikat.

__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: erm..tak pasan lak tak sembelih.. ::


Hihihi..bahaya jugak nie..kalau tak sembilih..dia bunuh cara ape??
bius?? Enjet??? huhuuhu....

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Veteran Member

Status: Offline
Posts: 29
Date:
 

HUHUHU... sexy puyakx ayamnya nhe...lau da ayam nhe di depan mata ku..sudah aku potong2x woad sup ayam...

__________________
EfAnLy UtamaXP


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 29
Date:
 

uyy....pasal ayam pown moe di komen ft story kar..??? dunia2x ft hukum karma dunia...banyak nya war nhe crita yang bleh di story...nhe ayam juga yang kamu jadikan mangsa....huhuhuh

__________________
EfAnLy UtamaXP


Veteran Member

Status: Offline
Posts: 29
Date:
 

awek...ayam tu dia cekik sampai dia mati..2 lah teda kesan di potong..huhuhu

__________________
EfAnLy UtamaXP


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: Oh ye kew kene cekek?? ::

Spe yang cekek beliau??

Dasyat ye org tuh!..
ishk2...

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 1513
Date:
 

hish... haku baru abis amik pmr... kire tak leh tgk ke yg 18sgx nih...!!! apasal ayam atas pinggan nih takde bulu... maner pegi bulu2nya itu? makcik hepi... citer sket?

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

: erk...Trr...trr...terketar aku nak citer ngan budak hingusan ni...::

Cam nie..semua bulu2 ye..telah di ambil oleh Mr Rie...
kerana beliau kekurangan bulu di celah2..yang tak sepatut ye..
Seperti ini..

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

ini adalah En Rie..yang mana Beliau sedang memram bulu2 tersebut...
Oleh itu..jangan lah pelik..kerana beliau sendiri tak tahu knp beliau pelik...
So..Asberoins..(ntah ape ntah)..paham tak??


tengkurak.jpg


__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......



Super Member

Status: Offline
Posts: 689
Date:
 

si rie tu nampak cam seksi jer posing mcm tu.... siap menadah bulu ayam yg telah dikaler dgn sesuka hati dn berwarna warni.... x malu betol la beliau posing cam tu... dh la tak lawa.... aku rasa bulu ayam ni dia nak buat baju utk tutup aurat dia la...

__________________

Makan jangan sebarang makan, silap makan masuk spital...



Super Member

Status: Offline
Posts: 3238
Date:
 

:: Sebab tu lah..dia nak peram!! bag membiak kan bulu2 tersebut.. ::
bukan setakat buat baju..tapi spentot2 pun beliau mahu bikin!!

__________________

aku adalah Aku......Salam Semua......

1 2  >  Last»  | Page of 2  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard