Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: pengorbanan seorang abang...


Newbie

Status: Offline
Posts: 1
Date:
pengorbanan seorang abang...
 


ade due orang adik beradik nie (nazrief,hassan)...diaorang kerje kat satu syarikat penghantaran barang....satu hari mereka dipanggil untuk mengambil barang di pejabat bos diaorang....

mereka menaiki sebuah kereta yang ditarik oleh 5 ekor kuda...hassan yang telah mengawal kereta tersebut dengan memegang tali tali yang diikat pada kude kude tersebut...tiba pada suatu kawasan....banyak serigala yang ingin menyerang mereka...lalu,hassan melepaskan seekor kude....nazrief berasa sangat hairang dengan tindakan hassan itu...begitu jugalah yang dilakukan sehingga tinggal seekor kuda sahaja yang menarik kereta tersebut....lalu....hassan berkata....''ayip,ko pegang tali nie....ko janji ngan abang...ko jage diri ko baik baik jangan nakal nakal...dengar cakap mak ngan abah....jage bos elok elok...''....dengan hairannya nazrief mengambil tali yang dipegang oleh abangnya....hassan mencium dahi adiknya lalu terjun daripada kereta tersebut...maka terselamatlah nazrief daripada serangan serigala serigala tersebut....

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 310
Date:
 

Walaupon citer ni uncle xpena dgr...
Tpi sdih...
Sdih....disbelief.gif

__________________
MyHotComments.com
MyHotComments Br0k3n H34RT


Senior Member

Status: Offline
Posts: 362
Date:
 

nape pendek sgt???
klu panjang sikit g best....
tapi memang sedih....cry

__________________

Siapa Adamku??? 



Super Member

Status: Offline
Posts: 4540
Date:
 

tapi aku pelik, nape banyak sangat serigala nye???
nape tak yang kedue ke, ketige ke tukar gan rimau??
keempat dengan singa plak ke???
yang die terjun tu dengan ikan pirana ker???
pelik...pelik....

aku rase beliau terpengaruh gan cite Underworld 3 nie....
cite pasal Lycan.....

__________________





Super Member

Status: Offline
Posts: 1722
Date:
 

poyo production wrote:

ade due orang pasangan kekasih nie (mister rie dan gabriel)...diaorang kerje kat satu syarikat penghantaran barang barang-barang dangan berupa nyah n gay tua....satu hari mereka dipanggil untuk mengambil barang di pejabat bos diaorang....

mereka menaiki sebuah kereta yang ditarik oleh 5 ekor tenggiling busut (nama tenggiling tersebut ialah matematik, zul pepaya, fizikal, pakcik rahsia dan poyo lagi eksyen)...mister rie yang telah mengawal kereta tersebut dengan memegang tali tali yang diikat pada tenggiling-tenggiling tersebut...tiba pada suatu kawasan....banyak gay yang ingin melanggan khidmat mereka...lalu,mister rie melepaskan seekor tenggiling yang paling huduh rupawan yang bernama matematik bagi melayan napsu gay tersebut....gabriel berasa sangat hairang dengan tindakan mister rie itu...begitu jugalah yang dilakukan sehingga tinggal seekor tenggiling sahaja yang menarik kereta tersebut....lalu....mister rie berkata....''gab,ko pegang tali nie....ko janji ngan abang...ko jage diri ko baik baik jangan nakal nakal...dengar cakap mak ngan abah....jage bos elok elok...''....dengan hairannya gabriel mengambil tali yang dipegang oleh kekasihnya....mister rie mencium mulut kekasihnya lalu terjun daripada kereta tersebut...maka terselamatlah gabriel daripada godaan gay2 tersebut...




__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2034
Date:
 

knp plk amek brg naik kete kuda. Bwk lori kan senang. Ada anjing, langgar jer. x pe.



__________________
Sepi sekuntum bunga sekeping hati
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:
 

oh haliza bmx rindunya aku pada mu
walaupun lama tidak jumpa
bau ketiak mu tetap menjadi ingatan ngeri ku...


(kata ICU pada eliza misbom)

__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1722
Date:
 

sungguh nirojim kata2 kat atas tu.....
aku menafikan sekeras-kerasnya kata2 yang berunsur neraka yang keluar dari mulut busuk tahap longkang zul pepaya itu....sanggup ko membuat fitnah terhadap insan yang mulia seperti aku ini....sebelum apa2 terjadi pada ko, baik ko tarik balik kata2 yang berunsur mazmumah itu..........


(rrrrrrrrr..........cam ner beliau leh tau aku mengucapkan kata2 tersebut terhadap elliza mesbon...awwwwww malunya)

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:
 

usahlah ko menafikan wahai ICU
semua dunia nie termasuklah negara ko sendiri (isreal) dah tahu hubungan
cinta telarang antara ko dah haliza misbom.... walaupun cerita ini tidak tertulis
dalam kamus dewan bahawa dan pustaka mahupun berada dalam yahoo search
ini sudah lama menjadi bualan hantu puaka niyang rempik kat ketiak busuk haliza misbom
walaupun sejuta kali ko nafikan tiada pun manusia akan percaya
kecuali pasangan gay yang bernama fizikal sahaja yang termakan dakyah kotor ko tu
taubatlah wahai ICU sebelum ko mati dimamah bumi...





__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1722
Date:
 

sungguh lancang kata2 yang kuar dari mulut busuk gay kat atas ini.....
adalah lebih afdal jika ko kembali ke pangkal peha elliza mesbun...
jangan sampai kain kapan dah diborong baru ko nak bertobat...........

__________________

Sehuduh-huduh punggung lelabi, huduh lagi paras rupa Zul Pepaya..



Super Member

Status: Offline
Posts: 2293
Date:
 

ZUl wrote:

usahlah ko menafikan wahai ICU
semua dunia nie termasuklah negara ko sendiri (isreal) dah tahu hubungan
cinta telarang antara ko dah haliza misbom.... walaupun cerita ini tidak tertulis
dalam kamus dewan bahawa dan pustaka mahupun berada dalam yahoo search
ini sudah lama menjadi bualan hantu puaka niyang rempik kat ketiak busuk haliza misbom
walaupun sejuta kali ko nafikan tiada pun manusia akan percaya
kecuali pasangan gay yang bernama fizikal sahaja yang termakan dakyah kotor ko tu
taubatlah wahai ICU sebelum ko mati dimamah bumi...






ishhh...sungguh terharu semua warga gc ni bile terdengar aku ni seoranga gay..menangis mereka terdengar, kaku terpaku payung capkunci bile name fizie mendayu2x disebut...aku ni lelaki sejati yg sering menyelamatkan anak2x gadis dlm gc ni tau...mereka semua bwh pimpinan aku..sop sop sop!~

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 867
Date:
 

er....
Xkiusmi......
apsal abg die buat mcm tu???
kalau die bawa keta kuda tu laju2 mesti sarigala tak dpt kejarkan...
buat apa kita berkorban kalau pengorbanan kita itu akan menyebabkan orang lain bersedih???

__________________

"ZeitGiest"



Super Member

Status: Offline
Posts: 2293
Date:
 

kononnya nk tayang la hebat die tapi sbnarnya otak die lembam mcm icu tak reti nk berpikir...ada ke patut gi lompat..caittt!!

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 867
Date:
 

Fizie wrote:

kononnya nk tayang la hebat die tapi sbnarnya otak die lembam mcm icu tak reti nk berpikir...ada ke patut gi lompat..caittt!!








ye kan fiziepal...
tak sangka selembam2 ko ni ade lagi org yg lebih lembam dari ko...
ksian...ksian.......

__________________

"ZeitGiest"



Senior Member

Status: Offline
Posts: 380
Date:
 

lek ah! pe yg nak sedih2. abang die bkan kene makan dgn serigala pun. abang die terjun tu sebab abang die adalah seorang pemburu serigala ( wolf hunter ) heheh. abang die sebena nye dah tak larat dah nak keje lg dgn bos die tu. so abg die tekad tuk jd penjual bulu serigala kat zimbakwe nun. hahaha.

__________________
http://www.audioentertainment.blogspot.com   ^_^


Super Member

Status: Offline
Posts: 2293
Date:
 

bigbossman wrote:

Fizie wrote:

kononnya nk tayang la hebat die tapi sbnarnya otak die lembam mcm icu tak reti nk berpikir...ada ke patut gi lompat..caittt!!








ye kan fiziepal...
tak sangka selembam2 ko ni ade lagi org yg lebih lembam dari ko...
ksian...ksian.......


nampak sgt aku ni sebenarnya pintar lagi cerdik tau??? hahahha

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 867
Date:
 

huhuuuuu!!!!!!!!!!!
kurang lembam dari si abang dlm crita yg
incik POyo Produksion POst...
eh!!!mamat ni poyo ke??

__________________

"ZeitGiest"



Super Member

Status: Offline
Posts: 1642
Date:
 

hoh...mna la taw zman nie zman purba ker....aper daaa...
yg si abg tu pon..rempit la kuda tu laju2 ngong....
mner ler dier ltak akal..
hoh...marah..mrah.... !!!

erkk...terlebey sudaaa

__________________

Will you still love me when I'm no longer young & beautiful? :)

 

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard