Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: ® Koleksi Video Lucah lakonan Mister Rie
Apa nama sebenar Mister Rie? [39 vote(s)]

Orlando Bloom bin haji kadir
5.1%
Sepai Leman bin Pak Andak Kaya
2.6%
Siti Nurhaliza bin tarudin
10.3%
Azhar Sleman
7.7%
Jibet (kerana cinta saerah)
15.4%
Waji (manjalara)
2.6%
Abang Jofrie bin haji Abang Openg
12.8%
Radinnaz Superdoyo
2.6%
Barak Obama
12.8%
Mohd Kuntum bin ramli
28.2%


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
® Koleksi Video Lucah lakonan Mister Rie
 


Setelah sekian lama aku menyimpan aksi-aksi lucah aku dalam PC aku ni... kini aku rasa perlu untuk aku tunjukkan pada rakan-rakan aku yang aku juga merupakan seorang pelakon lucah yang bagus... aku tak kisah la korang nak kata apa kat aku pas ni... yang penting korang nilaikan sendiri lakonan aku, adakah aku akan jadi pornstar yang bagus macam Rocco Sifferdi pada masa akan datang...

ADIK-adik bawah 30 tahun, DILARANG KERAS TENGOK AKSI LUCAH RIE NI...

Kepada aweks-aweks tu, kalau tengok tu, jangan la layan sangat perasaan, just tengok je... kalau tak tahan sangat.. just call me...


JENG JENG JENG.. dengan tergamaknya dan tidak berperi kemanusiaan, aku persembahkan..

KOLEKSI VIDEO LUCAH MISTER RIE (semua tanpa seurat benang)















Banyak lagi sebenernyer (jowo).... tapi mana bleh tunjuk semua aurat aku ni,, cukup2 lah tu dulu...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila
ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:
 

sungguh hina lagi keji kerja master rie rupanya
adakah patut beliau menjadi budak suruhan untuk mintak sedekah...



__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


MODEST

Status: Offline
Posts: 1995
Date:
 

ish.... mmg keji perlakuan beliau..... abih buluh2 lemang semua dikerat n dicantas hingga tiada pun seurat benang pada pokok buluh tu.....

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

tu la aku dah cakap... ni memang video lucah... tengok la tu.. aku langsung tak berpakaian.. selamba je berbogel dikhalayak ramai.... radinnaz pun ada disitu tempohari... siap nak raba-raba aku lagi pakai getah pemadam....


errrr... korang nak ke video aku ngan kaktusbulu atas katil?

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


MODEST

Status: Offline
Posts: 1995
Date:
 

hmmm... yg kat gurun tu ke???? tu aku dh nengok... masa tu ko tgh kira brape byk bulu betis si kaktus kan.... tp yg kat atas katil tgh main daun terup aku tak tgk lagi.....

kalu ko tunjuk mesti makhluk seperti mat gediks ngn icu mesti suka punye... lagi2 makhluk tak beretika spt zulabi tu... mesti dia lagi suka kot

__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah

ZUl


Super Member

Status: Offline
Posts: 1418
Date:
 

nak...nak...
lain kali jgn tanya posting jer
aku memang minat kalau bab² ranjang nie..
apatah lagi pelakon yer kaktusbulu...
kalau boleh jgn lah guna kemera tersembunyi...
xjeles...cam chau sou lek pening kepala aku nak tgk
versi pelakon dan rakam sendiri kira ok laaa...
tapi lagi bagus kalau ader pelakon ada juru gambar...
yang nie memang clear aku memang suka ..

(kata mat the matich pada pasangan gay yer ICU)

__________________

Sejahil-jahil Peragai YAHUDI ....JAHIL Lagi Tingkah Laku ICU


Super Member

Status: Offline
Posts: 1849
Date:
 

hep..hep..
oo000.. nak tengok aksi aku ngan ariepan kat atas katil erk??
buleh..buleh..
ari tu aku fight ngan ariepan..
jgn kata 1 round.. malah lapan belas puluh round aku konker abis..
woooo nangis wooo beliau..
balik siap ngadu kt teman segay beliau lagi iaitu puan gab..

terer betul aku fight main dam aji ngan ariepan atas katil.. bangga..bangga...

__________________
kalau kaktus itu aku..ku bilang kalau..


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

bila masa plak aku kalah main dam aji atas katil ngan ko kaktusbulu...

yang aku tau kita berdua main snooker atas katil tu ade la... tapi aku akui... kaktusbulu memang terror main snooker... aku plak kalau jolok bola asek masuk bola putih je ke dalam lubang...

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


MODEST

Status: Offline
Posts: 1995
Date:
 

putih?????

la..... bola snooker...... aku ingat bola apa td....

buat apa main bola snooker..... baik main bola bowling..... besar skit


__________________

aku ada...... ko ada ke????? suka ati aku la... ada aku kisah



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

bola boling hanya bleh diterima oleh makcik2 menopos macam ko je radinnaz... tu kira kecik lagi la tu... ntah2 tayar lori optimus prime pun boleh lepak dalam tu...

Adik Zul : dalam apa tu abang rie?

Abang rie : errr...err... stor tayar laaa

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Super Member

Status: Offline
Posts: 1268
Date:
 

xsangka abg rie ni jd penyangak tepi jln jd pengepau org dgn nyanyian sumbang mahram bak katak gurung menyanyi.... isk3....

da xder keje len, poi takut kn bdk2 3 suku kt lorong aji taib plak tu... isk3....

-- Edited by Emma Is Death at 01:05, 2008-05-01

__________________
away 4 SPM.. wish me gud luck yep.. *takowt!


Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

tak baik adik emma mempersoalkan kelakuan abang rie sedemikian rupa....

walaupun abang rie mengemis tepi jalan, tapi hati abang rie mulia dan tawadduk tau... kalau jalan tu menunduk jeee (menunduk bila berjalan belakang awek seksi)

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Senior Member

Status: Offline
Posts: 227
Date:
 

astaga.......... mr rie patutla aku macam kenal jer kau ni rupa2 nya selama ni orang yg kena tangkap dalam operasi kutu rayau tu kau lah ye... ish..ish..ishh... nyesal aku bagi seposen kat kau dulu bak balik duit seposen aku tu.......

__________________

staydo gembo-gembo,totap den.......



Super Member

Status: Offline
Posts: 805
Date:
 

sejak berlakunye pergolakan
rumah tangga dgn bini2 beliau kini
beliau terpaksa mencari wit sendiri dgn berkaraoke
di lorong haji taib andak...
atas sifat keprihatinan ak yg berskirt merah
dalam vidoe 2 maka ak dgn baik hatinya menghulur
segenggam wang syiling 1 sen kepada beliau....

akibat tiada sambutan hangat dari Gay2 GC nie maka
beliau beralih bidang dari karaoke ke dancing...
aksi2 beliau dalam video tersebut amat lucah skali
ibarat pramugara terlampau...

setelah bosan dengan aksi2 lucah tersebut
beliau menjadi amat stress lalu
mengambil keputusan menganggu nyah2
di lorong haji taib andak dengan menaiki
motosikal sekenhand...

tuan2 dan puan2 sekalian..
bagaimana kita hendak mengatasi
masalah akibat dari kegawatan ekonomi
negara ini...
tepuk perut pegi lah mkn KFC

(kata wartawan melodas)


__________________

"jage anak kambing sekandang lagi senang dari menjage anak dara sorang" kata bapak ak...



Chief Executive Officer

Status: Offline
Posts: 7977
Date:
 

ish ish... amat takde tomakninah sekali tohmahan2 yang diemparkan oeh mulut busuk adik CTIE ni... kok yer pun adik mencintai abang sepenuh raga... jangan la adik berkata sedemikian di khalayak ramai.. malu air muka abang nanti..

__________________
Misteri, dulu, kini dan sampek bila-bila


Senior Member

Status: Offline
Posts: 397
Date:
 

heran sekali yer mister rie.. walaupun mulut adik ctie busuk, rie sudi juga bermalam di ranjang beliau...

__________________

aku rasa nak makan buah duku laa. umah sape ada buah duku angkat tangan!!!

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard