Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: mayat x dterima bumi(kisah benar)


Super Member

Status: Offline
Posts: 804
Date:
mayat x dterima bumi(kisah benar)
 


ade sebuah kampung di panggil kampung durian sebatang,di jadikan cerita
kecohlah satu kampung mengenai mayat x di terima bumi.satu hari cerita ini sampai pengetahuan oleh seorang pemuda yg minat akan kisah cerita misteri,
dia pon siasat la ape punca leh jadi cam tu,mulalah dia berfikiran yg dulu masa hayat mayat ni pernah melakukan perkara2 yg jahat dan sampai tuhan menimpa bala masa pengebumiannye.dia pon pergi la berjumpa tok penghulu untuk mengetahui kisah sebenarnye..

pemuda : saya nak tahu betul ke ade mayat yg x dterima bumi??..

penghulu : betul..(sambil korek idung..)

pemuda : leh cerita kan macam mane semua ni boleh berlaku? adakah masa
              hayat mayat itu pernah melakukan perkara2 yg jahat?..(wat muke
              suspen..)

penghulu : tidak..dulu masa hayat dia baik sajer,ske tolong orang..
              
pemuda : habis tu kenapa mayat dia x dterima bumi..(muke heran..)

penghulu : oohhhh...penggali kubur tu tersilap gali tanah dan tercangkul saluran
                paip kat bawah kubur tu,jd kena tukar tmp lain..(muke slamber..)

pemuda : *&%$#.....furiousfuriousfurious

kui...kui...kui...biggrinbiggrinbiggrin



__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 2293
Date:
 

ini bukan cite seram cik manisayur oi...nih komedi binti lawak dah nih ...haha!!

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Super Member

Status: Offline
Posts: 1268
Date:
 

hik3...
per ko citer ni..
bkn seram.. tp, lawak je ader la...
uhuk3...

__________________
away 4 SPM.. wish me gud luck yep.. *takowt!


Senior Member

Status: Offline
Posts: 233
Date:
 

hu ni lwak yg seram nih.....

__________________
http://www.slashmysearch.com/earn/id/65594
syok5.gif


Super Member

Status: Offline
Posts: 804
Date:
 

sory la,aku sajer jer wat suspen..
best per citer ni cam real kan????..
hahahaahhaaa...

__________________


Senior Member

Status: Offline
Posts: 492
Date:
 

aKu ingT btOl2....hamPeh tuL r ko nIe kaYu maNIs....!!

__________________


aKu maHu jAd! owG LaeN...........



Super Member

Status: Offline
Posts: 787
Date:
 

Seram giler....sampai lalat tercirit2 tu....kuikuikuikui(gelak seram)

__________________
Biso Bonar


Super Member

Status: Offline
Posts: 2293
Date:
 

cehhh...tak real lngsng...kalo real mesti carenye...nih lawak daaa...!!

__________________

ccpsantai.th.png

Crazy Chaos Paintballerz



Senior Member

Status: Offline
Posts: 113
Date:
 

ceh~!!!! kisah benar lah sangat~!!!!!
aku geget kang budak nie~!!
mmang seram la sangat~!!!

Aku baru Belajar dari tuk guru nie...belajar memakan
dengan pelahap skali!!! hoh~!!!!

__________________
aku aweks Happy Loe..
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard