Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: blue skit,tapi best tau....rugi kalaukorang x baca
nenek putri

Date:
blue skit,tapi best tau....rugi kalaukorang x baca
 


Ini adalah kisah benar seperti yang telah diceritakan kepada aku oleh member aku punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member punyer member (sila ulangi sebanyak 9999.999³³³³³³³³²²¹¹º¹ kali lagi) beginilah ceritanya....


Panggil jer aku Lynn. Sudah berkahwin & mempunyai seorang anak berusia 4 tahun. Aku seorang wanita berkerjaya dan suamiku seorang ahli perniagaan. Rumahtanggaku bahagia, cuma akhir2 ini suamiku telah dinaikkan pangkat & menyebabkan dia seringkali terpaksa bertugas di luar daerah..atau sesekali ke luar negara. Adik iparku, Jay tinggal bersama kami. Bekerja sebagai seorang chef, aku memang tabik pada dia. Dia seorang yg baik, agak pendiam tapi amat menghormatiku sebagai seorg kakak. Oleh kerana suamiku sering tiada di rumah akhir2 ini, dia juga sering pulang lewat malam..atau adakalanya bermalam di rumah rakannya. Hari itu aku pulang awal dari kerja kerana anakku demam, maybe rindukan papanya yang terpaksa ke Jakarta selama seminggu. Selepas menidurkan anakku, aku mengemas dapur, Jam baru menunjukkan 8.30 malam. Malam masih panjang lagi, bisik hati kecilku..Alangkah bagusnya jika suami ada disisi ketika ini. Hari ini Jay katanya akan tidur di rumah rakannya. Aku kemudian bergegas ke bilik air utk mandi. Heater dibilik airku di tingkat atas rosak pula. Maka terpaksalah aku ke bilik air tingkat bawah. Berendam di dalam air suam sekurang2nya dapat merehatkan badan dan mindaku ini. Selesai mandi, aku segera keluar dari bilik air. Oppss!!! Aku terlanggar Jay yang ntah dari mana datangnya. Hampir terlucut tuala yang kupakai. Aku kaget..Hendak lari semula ke dalam bilik air, rasa terkunci kakiku ini. Jay juga nampaknya seperti tergamam. Jay yang hanya memakai bermuda tanpa baju dengan tuala tersangkut dibahunya melopong memandang dadaku. Mungkin dia juga hendak mandi..fikirku. "Err..kata..kata tak balik malam ni.." aku cuba mengalih pandangan Jay dengan suara tersekat2. "Er..err..kawan.. balik kampung..mak.. dia.. sakit.." jawab Jay dengan suara yang ketar. Perbualan kami kami mati begitu saja. Suasana sepi.
Tiba2 Jay menghimpit aku ke dinding & mengucup bibirku. Aku benar2 terkejut tapi hairannya..aku hanya membatukan diri. Jay merenungku sedalamnya. Melihat reaksiku demikian, sekali lagi Jay mengucup bibirku. Kali ini kucupannya lebih rakus..dan lebih hangat...sambil tangannya mula meraba pehaku. Kucupan Jay menyebabkan aku hampir lemas. Jay mengambil kesempatan ini utk mencium leherku pula. Tidak habis dgn itu, telingaku dijilatnya... Tangannnya mula meramas-ramas buah dadaku yang hanya disaluti tuala itu..Aku dapat rasakan ketegangan organ seks Jay yang keras menghimpit kemaluanku disebalik tuala ini. Aku memejamkan mata sambil terbuai dalam kenikmatan..Ahhh..aku benar2 teransang..Terbayang kenikmatan ketika bersama suami..Antara realiti & fantasi..lupakah aku yang dia bukannya suamiku?? Seketika Jay terhenti..Aku membuka mata. Jay menarik tanganku menuju ke dapur. Aku menurut bagaikan dipukau. Jay mengambil kain hamparan yang sering kami gunakan ketika berkelah, lalu dibentangkan di atas lantai. Jay membaringkan aku. Sambil tunduk, dia mencium dahi, mata dan kemudian bibirku..Dapat kurasakan, tangan Jay mula membuka tuala yang menyaluti tubuhku. Jay mengangkat kepalanya lalu merenung tubuhku yang bogel itu. Kedua tangannya meramas2 leherku..bahu..menjalar ke buah dadaku..perut..kemudian kemaluanku..peha..hinggalah ke hujung kaki..seolah dia ingin menghayati setiap inci tubuhku ini. Aku tahu..sebaik2 lelaki seperti Jay..pernah juga aku terjumpa vcd lucah yang bersepah di bawah katil ketika aku menghantar baju ke biliknya..Cuma aku tak ambil pusing sgt mengenainya. Mungkin pengalaman itulah yg digunakan oleh Jay kini.. Aku semakin berdebar2 menanti tindakan Jay selanjutnya..Seingatku, sepanjang perkahwinanku, belum pernah lagi aku & suami berasmara di dapur..tapi..tidak kali ini..bersama Jay.. Tiba2 Jay bangun lalu mencapai sebotol jem strawberry di atas kabinet dapur. Jay mengambil jem tersebut lalu dilumurkan di atas buah dadaku..Dengan jari telunjuknya, dia mencolek sedikit jem tersebut dan disapukan kebibirku..aku menjilat jari Jay..dan kemudian menyonyotnya.Jay sedikit mengerang..dgn pantas, Jay menjilat jem yang melumuri buah dadaku dgn rakusnya. Putingku dinyonyot bagaikan seorang bayi sambil tangan meramas2 bulu dikemaluanku. Sesekali dia menggigit2 putingku.. Tiba2 kurasakan jari Jay mula bermain2 dgn biji kelentitku. Ke kiri..& kekanan…Ahhh..alangkah nikmatnyaaa..Air kian membanjiri lubang pantat ini. Tak dapat kutahan diri ini dari mengerang..Diri bagaikan terapung2 di udara.. Jay nampaknya semakin bernafsu... Jay membengkok & mengangkangkan sedikit kakiku lalu melutut dicelah kelengkangku..Sekali lagi dia mencolek jem tersebut lalu disapukan ke dalam pantatku pula..Seperti yg kuduga, Jay kemudian menjilat2 jem dpantatku..
Bagaikan seekor kucing yang menjilat susu di dalam pinggan sehingga licin...lidah Jay kurasakan begitu kesat..dan hangat meneroka lubang pantatku ini. tangan Jay meramas2 kedua belah pehaku .Aku keenakan…terangkat2 punggungku ini.... Jay kemudian bangun..menanggalkan bermudanya. Zakar Jay gah berdiri segagah tuannya. Nafsuku pula yang kian menggelojak..Jay menindih tubuhku kembali lalu menggomol buah dadaku..tanpa kusedar, kukepit badannya dengan kakiku hingga zakarnya hampir memasuki pantatku. Jay tiba2 menggulingkan aku & kini posisi kami berubah..dia di bawah..& aku di atas.. Aku yg berpengalaman sebagai seorg isteri..faham kehendaknya. Kini giliran aku pula..Aku jilat telinga Jay..lidahku main2kan disitu..Rambut Jay kuelus lembut..kemudian kucium lehernya..kugigit lembut…puting dada kanannya turut kusedut..sambil tgnku menggentel puting dada kirinya pula… …Kucium & kujilati tubuhnya bertubi2..hinggalah ke zakar..Kemudian..spt yg dilakukannya, aku lumurkan jem ke kepala zakarnya..lalu kujilat2..spt menjilat aiskrim.. Batangnya pula kuurut2..Nafas Jay kian tidak menentu Jay tiba2 menolakku & menghimpit tubuhku ke bawah semula…Nafasnya semakin mendesah…"I can’t stand it anymore"..bisik Jay dengan suara yg bergetar. Aku angguk perlahan..Dlm saat begini..tiada lain yg kufikirkan..hanya kepuasan…& aku benar2 menginginkannya.. Sekali lagi kakiku dikangkangkan.
Jay menyuakan zakarnya ke pantatku..lalu memain2kan hujung zakarnya ke biji kelentitku..ahh..Jayy…aku dah tak tertahan lagi…Jay mula menekankan zakarnya..Arghhhh..Terasa zakarnya yg tegang itu memenuhi segenap ruang di dalam pantatku.Dia mula menghenjut…& menghenjut..Punggungku turut mengikut irama henjutan Jay..Uhh..Uhhh..Jayyyy…tanpaku sedar..aku mengerang…Henjutan Jay kian laju..Zakar Jay bagaikan seekor ikan yg menggelepar di dalam kehangatan pantatku yang menggila kemutannya..Semakin kuat aku mengemut..semakin laju henjutannya.. …Ohhhhhhhh….Dan..akhirnya..kami sama2 berada dikemuncak…Jay terpancut…memuntahkan lahar ketegangannya ke dalam rahimku..dan aku..terkapar kenikmatan yg tak terhingga.. Jay terlentang disebelahku..sambil tangannya masih mengusap2 kemaluanku. Kami keletihan…Walaupun aku akui, Jay agak cepat klimax dan sedikit gelojoh berbanding suamiku yg penuh romantik..namun..ia tetap thrilled.... Jay memelukku sambil melingkarkan kakinya kepehaku. Sekali lagi telinga & leherku dicium lembut..Tiba2 kami dikejutkan dgn deringan telefon. Aku bingkas bangun lalu mengenakan kembali tualaku. Jay menarik tgnku & kemudian mencium dahiku sebelum aku berlalu utk menjawab panggilan..yg pastinya dr suamiku… Tiba2 aku rasa bersalah..tapi utk apa lagi..segalanya telah berlaku..atas kerelaanku sendiri..selepas itu aku cuba menjauhkan diri dari Jay. Entahkan faham..entahkan merajuk..Jay turut begitu..4 Hari selepas kejadian tersebut, Jay menefonku dipejabat..meminta keputusanku. Aku terkejut. Tiada apa yg boleh kulakukan kerana aku adalah isteri org..isteri kpd abgnya sendiri..& aku sendiri kesal dgn apa yg telah terjadi..dan kunyatakan padanya bahawa ia hanyalah sekadar seks..walaupun ia hebat bagi aku..dan dia..namun ianya tetap terlarang..namun bagi Jay..aku adalah segalanya bagi dia..Walaupun agak marah & kesal..Jay menyatakan kesediaanya utk melupakan cintanya..Petang itu juga, Jay berpindah dr rumah kami. Aku pasrah dgn keputusannya..demi menjaga kembali rumahtanggaku yg telah kucalarkan kesuciannya..6 bulan selepas itu, Jay melangsungkan pertunangan dgn seorg gadis dari selatan. Moga sidia dapat memenuhi segala impian Jay kelak..dan kisah noda ini..hanya milik kami berdua..dan kini..buat bacaan anda semua..





__________________
therion

Date:
be,,,,,,,,,,
 


badigul punyala panjang,ceritamu


<>i<>



__________________
puteri cinta

Date:
RE: blue skit,tapi best tau....rugi kalaukorang x baca
 


ko ingat ni ruangan citer lucah ker....? tapi best jugak seronok baca..tu

__________________
maliki

Date:
 

gila ahh.. ding dong!! nenek citer lawak unsur lucah!! patut la cucu zaman skg muda2 lg dah barai........ nenek nyer keje yekkk!! anyway nek kalo nek ader cucu, meh la passing kat i... tau la ejass... paling koman pun comolot jer! Amacam ok tak! SUCKERRRRRRRRRRRRRRRR!

__________________
dfdfef

Date:
 

kau ambik kat www.smelayu.com...copycat...uehehehhe



__________________
nenek putri

Date:
 

woi cipap belendir...yang tu pon aku la yang tulis bodoh...eeeee...tembak kang..!!!

__________________
batang kenikmatan

Date:
 

hoh...hoh..nok tubik doh,,sikit,sikit. lagi..sikit lagi...cooooooorrrr..penuh setengah cawan..boleh tahan kan?

__________________
lelakihensem

Date:
 

aku blom baca lagi cerita dia nih..panjang sangat..tapi komen banyak...kalau lucah memang la best...tak gitu sexy girl...hahahahraharhar

__________________
xhunter

Date:
 

cuba kau tonggeng pantat kau wahai nenek..pastu aku cocok dari blakang..amacam??hiss nk kena kau nih

__________________
AvRiL>klon

Date:
 



__________________
lelakihensem

Date:
 

cerita blue la best...kenapa plak orang tak panggil cerita kuning ke,hitam ke,cokelat ke, biru muda ke????..

__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard