Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: kisah di asrama


Super Member

Status: Offline
Posts: 1719
Date:
kisah di asrama


Citer ni memang benar-benar berlaku diasramaku lapan bulan lepas.Cam nie  citernye.

Pada satu hari bersamaan dgn hari sabtu,dekat dorm aku ader sorang budak nie demam panas tapi die dah tepon bapak die,suruh datang.Aku ngan kengkawan aku mase tu tengah main satu permainan  yg dipanggil burger,kalu korang tak tau,tak yah lah tau.

Tibe-tibe,tengah memain,budak yg demam tadi bangun datang kat kiteorang.Mase tu kiteorang seronok main.Tetibe die datang kat kiteorang, pastu die cakap masyaallah



Berulang-ulang kali.

Mase tu, kiteorang tak syak aper-aper lagi.kiteorang siap gurau-gurau kat die lagi.

Tetibe,hati aku rase lain macam.Aku dah mule syak yg die nie dah kene sampok,sebab mate die merah padam, pas tu bibir die pulak pucat semacam.

Aku mase tu ader jugak perasaan takut, tapi aku beranikan diri aku,pegi kat die.mase tu die kat katil die.aku tengok die tengah tarik-tarik cadar die. Kau buat apeaku tanye kat die.Tetibe,die plak tanye aku dengan slamba kau nak ikut aku pegi alam lain tak?

pegi mane?aku tanyer die balik.Lepas aku tanye tu, die diamjer.aku pun pegi kat kengkawan aku, cakap budak nie dah kene sampok.

Kiteorang pun berdiri kat tengah-tengah dorm,mase tu semue dah cuak campur takut.

Pastu die cakap kat kiteorang, aku nak korang batukan semua jaring-jaring tu.Sambil menunjukkan jaring-jaring yg ader kat atas dinding dorm.

Aku pun beranikan diri tanye, buat aper!. Pas tu ,die tenung kat aku. buat je lah!die tengking kat aku.

Ternyate dah ade bende lain masuk dalam badan die sebab suarayang aku dengar bukan suara die tapi suaranie macam suara orang dewasa,lebih garau.

Aku pun dengan sekuat hati menjerit lari.!lari!lari.!.

Lapas aku jerit tu, semue kengkawan aku lari lintang-pukang termasuklah diri aku sekali.

Bak kate orang selagi ade jalan, selagi tu kite orang berlari.

Aku pun terus lari pergi rumah warden asrama dan menceritekan hal nie kepade warden.

Dengan tidak membuang mase warden terus berlari kearah budak itu di dorm.

Sampai jer warden kat dorm, budak tu dah normal balik. Die baring kat katil die macam tak der ape-ape yg berlaku.

Tak lame lapas tu, bapak die sampai. Aku pun citer ape yg berlaku kat bapak die.

Pas tu, bapak die bawak die balik rumah. Bapak die kate nak bawak die pegi berubat,mane tau bende tu ader lagi dalam badan die.

Semenjak tu, aku teringat-ingat kisah tu yg dah hampir setahun.

"

dicopy dari :http://us.geocities.com/maxscares/page14.html

__________________
"nama saya Rain~"


Super Member

Status: Offline
Posts: 2016
Date:

apsal asrama byk sangat hantu....atauun kacang hantu

__________________

Patah hati tiada pengganti, patah tulang mustahil disambung, patah gigi hilang ke'macho'an...

gigiku itulah daku



Newbie

Status: Offline
Posts: 2
Date:

cite nie memang seram jgn tkt plk nyerk

asrama aq memang gns,nk djdkan cerite,mse ak tgh lpk ngn member kt asrm pd pkl 10pg,(PONTnG SEK)tiba2.........thn dpn aq smbng nyek by....

__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:

hek eleh...ngaku ganaz kunun mamat nih..
baju skulah pon mintak mak bubuh nila pastu serika elok2, lg nak bilang ganaz....



woi din bramboi, jgn sampai mak ko dah potong duit banje skulah baru ko nak nyesal..kelak lu kena beb..

__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 2016
Date:

ko ni din.....cam tak ganaz pun....sbb ko cam dinG DANG

__________________

Patah hati tiada pengganti, patah tulang mustahil disambung, patah gigi hilang ke'macho'an...

gigiku itulah daku



Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:

aku la mengkala jibraun jongos ni muncul je mulalah aku rase cam nak jilat kudis buta kepunyaan sendiri.

mati jiwa...putus stim..GGRRRRR

__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 1937
Date:

hoh katak hijo ni ada kudis buta...dh kene la tu dgn dak jongos ni(elly b g nama)...beliau mmg gemar menjilat kudis2 buta seperti kepunyaan katak hijo ni....sbgai balasan nyer....kata hijo kenela gosok kan gigi jongos dak jongos ni selama 4 hari 7 mlm...


__________________


Super Member

Status: Offline
Posts: 1271
Date:

xyah gosok ke hapa gg beliau tu.

dgn bangganya aku dah mintak jasa baik rakan seni haku iaitu encik haliza misebon utk tarah je mana2 gg yg dirasakan perlu..
kalo agak2 xmo memenatkan diri, tarah skali dgn tuan punye badan tu, senang citer.

ha...sisa2 taik gg beliau tu pon maseh ada dlm buku simpanan haliza.. nak buat penawar jiwa kala kegersangan katanya..

__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 1127
Date:

mane tak asrama ade antu..dah budak2 pun prangai cam antu.ha korang penah dengar tak antu gg?haha.klu korang xtaw..korang tanye jongos.die mesti taw.

__________________
aku x kaco korang berak,korang jangan kaco aku berak


Member

Status: Offline
Posts: 16
Date:

x baper seram sangat la leh layan lagibiggrin



__________________

'hidup biar beradap,bukan untuk biadap'



Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

prince_sasuke wrote:

x baper seram sangat la leh layan lagibiggrin



prince nie asyik layan cite han2 jerrrr



__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Super Member

Status: Offline
Posts: 2016
Date:

oit...sliparjepun sekaki dgn sliparbangladesh.... ko diam.... ko tu belum balique lagi sibuk je ngan citer seram....baik ko masuk teratak naluri gender....tu sesuai utk ko bersemayam......dah pi main jauh2

__________________

Patah hati tiada pengganti, patah tulang mustahil disambung, patah gigi hilang ke'macho'an...

gigiku itulah daku



Senior Member

Status: Offline
Posts: 324
Date:

hehe.... ada2 je la abg dinho....sian kat sliparjepun tu

__________________

Kejarlah mimpi yg indah kerna indah itu adalah suasana syurga yg abadi



Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

asal korg ber2 ni cam da apa2 jer..konpius aku,geli aku bace'ada2 je la abg dinho'....semakin mesra nmpak gayanyaaaaa hahahahaahahahahahaha apa kejadahnya smua ini??????

__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Super Member

Status: Offline
Posts: 2016
Date:

oi oi sasuke, ko jgn memfitnah melulu je.....die tu adik angkat aku....takde maknenya kalo kami gay......ko tu teamate aku......kang gaduh mosti berlaku perang dunia...baik ko diam

__________________

Patah hati tiada pengganti, patah tulang mustahil disambung, patah gigi hilang ke'macho'an...

gigiku itulah daku



Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

Aku_Si_H5N1 wrote:

oi oi sasuke, ko jgn memfitnah melulu je.....die tu adik angkat aku....takde maknenya kalo kami gay......ko tu teamate aku......kang gaduh mosti berlaku perang dunia...baik ko diam



huh xku sangka abg dinho sngup brkata bgitu kpdku,hnya krna adik angkat beliau...huhuhuhuhu



__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Super Member

Status: Offline
Posts: 2016
Date:

princess_sasuke wrote:

Aku_Si_H5N1 wrote:

oi oi sasuke, ko jgn memfitnah melulu je.....die tu adik angkat aku....takde maknenya kalo kami gay......ko tu teamate aku......kang gaduh mosti berlaku perang dunia...baik ko diam



huh xku sangka abg dinho sngup brkata bgitu kpdku,hnya krna adik angkat beliau...huhuhuhuhu



mintak maap2 banyak2 la princess......abg dinho tak sengaja.....ni sume salah sangka...... harap princess tak kecik ati la.......maafkan abg dinho ye (sambil menekel naldo hingga beliau jatuh dlm gaung bersama elly tapik naldo sempat selamatkan diri tapi elly tu telah hilang dlm gaung tu) demi princess



__________________

Patah hati tiada pengganti, patah tulang mustahil disambung, patah gigi hilang ke'macho'an...

gigiku itulah daku



Super Member

Status: Offline
Posts: 699
Date:

elleeehhh.aku taw la klo dah berabang-abang tu....haha..keturunan jongos padannya ketrunan jongos jua!

__________________



Super Member

Status: Offline
Posts: 2016
Date:

ala princess sebenarnya myname ni jeles ngan kite....die tu tak de pastu dah putus tunang lak tu.....abih putus urat2 kentut die bile tunangnya putus ngan die...pastu kan die koma masuk spital disebab kanser kolon yg disbb urat kentutnya berterusan terputus.......kini beliau di alam barzakh....dah pi duk kat sana jgn kaco

__________________

Patah hati tiada pengganti, patah tulang mustahil disambung, patah gigi hilang ke'macho'an...

gigiku itulah daku



Super Member

Status: Offline
Posts: 2430
Date:

Aku_Si_H5N1 wrote:

ala princess sebenarnya myname ni jeles ngan kite....die tu tak de pastu dah putus tunang lak tu.....abih putus urat2 kentut die bile tunangnya putus ngan die...pastu kan die koma masuk spital disebab kanser kolon yg disbb urat kentutnya berterusan terputus.......kini beliau di alam barzakh....dah pi duk kat sana jgn kaco



haizzzz,,,nak wat camna org slalu jeles gan kita abg dinho...adat brcnta la,tabahkanla hati kita yeaa abg dinho...



__________________
~~***Two Is Better Than One***~~


Member

Status: Offline
Posts: 5
Date:

smekom....tumpang lalu.....ada makan2 ke kat c ni huhuhuhu lapo lah...

__________________
"JANGAN PANDANG BELAKANG"


Super Member

Status: Offline
Posts: 2016
Date:

ko ni noname kalo lapar gi la restoran rosenah tu......cam2 mknn dari alam neraka sume ade kat situ......

__________________

Patah hati tiada pengganti, patah tulang mustahil disambung, patah gigi hilang ke'macho'an...

gigiku itulah daku

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard